Soferji placujejo nerazvitost.

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Strokovnjaki ze dalj casa napovedujejo splosni kolaps na slo cestah. Zadnje dejanje - gasenje pozara to samo potrjuje. Ker imajo obcani polhen k. tovornjakov in se sivilija boji ponovnih sprehajanj po prehodih za pesce v visku sezone je tovornjakom prepovedala voznjo cez mejne prehode kjer je nerazvitost drzave najbolj ocitna. Hrvaska ima ceste speljane do Secovelj in Jelsan ,na drugi strani Italija do Skofij ,Sezane...umes se najde Slovenija ki nima nic in zato koncno prepoveduje 40 toncem voznjo po kozjih stezah. Kdo bo sedaj kril stroske prevoznikom ko bo iz Reskega pristanisca moral narediti krog okoli sveta ?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Strokovnjaki ze dalj casa napovedujejo splosni kolaps na slo cestah. Zadnje dejanje - gasenje pozara to samo potrjuje. Ker imajo obcani polhen k. tovornjakov in se sivilija boji ponovnih sprehajanj po prehodih za pesce v visku sezone je tovornjakom prepovedala voznjo cez mejne prehode kjer je nerazvitost drzave najbolj ocitna. Hrvaska ima ceste speljane do Secovelj in Jelsan ,na drugi strani Italija do Skofij ,Sezane...umes se najde Slovenija ki nima nic in zato koncno prepoveduje 40 toncem voznjo po kozjih stezah. Kdo bo sedaj kril stroske prevoznikom ko bo iz Reskega pristanisca moral narediti krog okoli sveta ?

Sicer se strinjam s tabo, da je to neumnost, ampak naj pa pride pošiljka v Koper, če je problem Slo-Hr meja :) Poleg tega bi morala Hrvaška pospešeno delati na tem, da se Schengen uvede na njenih zunanjih mejah, pa ti problemi odpadejo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: model1a

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Pisem za Pomurski konec. Varaždin z okolico je najbolj razvit del Hrvaške. Veliko dobre tuje industrije. Avtocesto imajo na obrobju mesta in vozi proti Zagrebu na jug in Budimpešti na vzhod. Na sever Ormož in zahod Gruškovje ne gre, ker nimajo pametne ceste po njihovi strani. Mi smo cesto ki jo varaždinci brezplačno koristijo tj. Ormož-Ptuj zaprli. Prav tako Ormož-Ljutomer-G. Radgona.
Kje je zdaj problem v razvitosti naših cest za lokalni promet? Ni ga, so čisto dovolj razvite.

Za tranzit in to brezplačen pa niso.

In če se avtorju teme ljubi pogledat se iz Varazdina tudi pride do Graza ali Dunaja po avtocesti, vendar ni brezplačno in to hrvate boli.
In hrvati bodo zdaj blokirali majne prehode, da se bo še teh nekaj turistov raje z letali odpravili tja kjer so zaželjeni. Super za nas vikendaše, bo manj gužve na plaži.

Še o Ilirski bistrici. Zakaj že rabimo AC do tja? Zaradi par firm se res ne splača.
Starod-Kozina bi morala biti hitra cesta, ki žal nagaja Luki Koper in bo s tem povezano malo verjetna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

erikson

Guru
25. avg 2007
21.279
5.201
113
Tole se je dogajalo prej.

Čez pomemben mejni prehod kmalu le slovenski in hrvaški tovornjaki?
Mejni prehod v Petišovcih neuporaben za težke tovornjake

Sicer ima tudi prepoved na naši strani veliko izjem - Bo zaradi zaprtih mejnih prehodov čez poletje kaos?:

Daljinski tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 tone največje dovoljene mase je tako po cestah G1-6 in G1-7 čez Slovenijo prepovedan iz Italije v države, kot so Hrvaška (izjema so naslednje hrvaške županije: Istarska, Primorsko-Goranska in Ličko-Senjska), Bosna in Hercegovina, Srbija, Makedonija, Bolgarija, Črna gora, Romunija ... in obratno. Po teh cestah pa lahko vozijo tovornjaki, težji od 7,5 tone, ki prihajajo iz Italije in imajo cilj (npr. razklad, sedež prevoznikovega podjetja) v hrvaški Istri, Kvarnerju, Liki ali Gorskem Kotarju oziroma obratno. Prav tako promet na teh cestah ni omejen za tovrstna tovorna vozila, ki natovarjajo v Sloveniji in vozijo na Hrvaško ali v prej omenjene oddaljene države in obratno. Znotraj območja omejene uporabe državnih cest, označenega s prometnimi znaki (med Kozino in mejnim prehodom Starod ter med Postojno in mejnim prehodom Jelšane), je dovoljen lokalni promet v skladu z drugim odstavkom 37. člena Zakona o cestah, ki predpisuje, da je v primeru omejitve uporabe javne ceste za tranzit dovoljena uporaba te ceste za lokalni promet.

Prav tako je prepovedan daljinski tranzitni promet tovornih vozil nad 7,5 tone čez Slovenijo, ki z avtoceste A4 pot nadaljujejo po glavnih ali regionalnih cestah in nato preko mejnih prehodov Središče ob Dravi in Zavrč na Hrvaško in naprej proti BiH, Srbiji, Makedoniji, Bolgariji, Črni Gori, Romuniji … in obratno. Po cesti A4 in naprej po regionalnih in glavnih cestah ter proti mejnima prehodoma Središče ob Dravi in Zavrč na Hrvaško pa lahko vozijo tovorna vozila, težka nad 7,5 tone, ki imajo izhodišče ali cilj (npr. naklad, razklad, sedež prevoznikovega podjetja) v hrvaških županijah Varaždin ter Medžimurje in obratno. Tovorni promet z izhodiščem ali ciljem v Sloveniji ne bo oviran.

Je pa prepoved vsaj nek korak, da se državi in EU pričnejo pogovarjati o prihodnosti tovornega prometa.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ne samo zacnejo pogovarjati..upam da bo eu slovenijo enkrat pritisnila ob zid da ze koncno poveze hrvasko in Italijo v Istri in Kvarnerju...niso ti dve drzavi cest do nase meje pripeljale kar tako ...obstaja nek dogovor.
Jony prebivalci Ilirske ,jelsan...in tam okrog ne zasluzijo avto ali vsaj hitre ceste ? Oni so tretje razredni gorjani po tvoje ? Ravno taksno razmisljanje dobro placanih butcev da se ceste gradi za nazaj z 30 letnim zamikom je slovenijo pripeljalo v prometni kaos .
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Ne ni potrebe po ac ali hitre ceste do jelšan. Če bo tam, je potrebna tudi od Hodoša do Murske sobote in od Kočevja do Ljubljane oz kar ac v vsako slovensko vas.
Ac Starod-Kozina bi razbremenila obe cesti od Pivke do Ilirske in res ni potrebe po ac.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver in guardy

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Strokovnjaki ze dalj casa napovedujejo splosni kolaps na slo cestah. Zadnje dejanje - gasenje pozara to samo potrjuje. Ker imajo obcani polhen k. tovornjakov in se sivilija boji ponovnih sprehajanj po prehodih za pesce v visku sezone je tovornjakom prepovedala voznjo cez mejne prehode kjer je nerazvitost drzave najbolj ocitna. Hrvaska ima ceste speljane do Secovelj in Jelsan ,na drugi strani Italija do Skofij ,Sezane...umes se najde Slovenija ki nima nic in zato koncno prepoveduje 40 toncem voznjo po kozjih stezah. Kdo bo sedaj kril stroske prevoznikom ko bo iz Reskega pristanisca moral narediti krog okoli sveta ?
Pa si si ti prebral omejitev ali le preletel naslov.
Prepovedan je le DALJINSKI promet. In edino pravilno, saj je to varnejše za vse, pa še nekaj denarja se bo nateklo k darsu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
No vidis...denar darsu..to je pomembnejse od 20 litrov vec nafte na 100km ,ki ga placa prevoznik , druga stvar ki ne spodbuja gradnje novih placljivih cest so seveda vinjete. Placas isto al se peljes en kilometer ali sto ... Tujci jo morajo itak kupiti cetudi potem plezajo do Jelsan.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
Kaj meni najprej pade v oči - izsiljevanje avtoprevoznikov. Pa naj bodo to hrvaški ali slovenski. Ko jim kakšna stvar ni všeč, bi takoj vse blokirali.
Glede na to, da je tranzita tovornjakov vse več, je prav, da gredo na AC, še bolje pa bi bilo, če bi šli na železnice. Na AC je potrebno za njih pripraviti od ustreznih počivališč dalje, ne mejnih prehodih pa jim omogočiti čim hitrejši prehod.

Koga pa naj blokira državljan Slovenije ali pa Hrvaške, ki mu vsak dan pelje mimo hiše 1000+ tovornjakov? Kdo mu bo povrnil škodo na hišah, zdravju.... A mu bo jih privatnik, kateri bo zaposlil čim več poceni šoferjev? Jok brate odpade!

Kdo smo državljani? Nekdo, ki naj bomo stalno tiho in samo mirno kimamo?

lp
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.551
685
113
Strokovnjaki ze dalj casa napovedujejo splosni kolaps na slo cestah. Zadnje dejanje - gasenje pozara to samo potrjuje. Ker imajo obcani polhen k. tovornjakov in se sivilija boji ponovnih sprehajanj po prehodih za pesce v visku sezone je tovornjakom prepovedala voznjo cez mejne prehode kjer je nerazvitost drzave najbolj ocitna. Hrvaska ima ceste speljane do Secovelj in Jelsan ,na drugi strani Italija do Skofij ,Sezane...umes se najde Slovenija ki nima nic in zato koncno prepoveduje 40 toncem voznjo po kozjih stezah. Kdo bo sedaj kril stroske prevoznikom ko bo iz Reskega pristanisca moral narediti krog okoli sveta ?

Končno in edino pravilno!

Mednarodni tovorni promet je potrebno striktno omejit na avtoceste. Navadne ceste niso dovolj močno skonstruirane. In povečan tovorni promet prinese hitrejše uničevanje cest, gužvo, večjo verjetnost nezgod,...

Prepoved manjka vsaj še na: Slovenska Bistrica - Pragersko - Ptuj.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.036
2.358
113
No pri nas se prepoved malce pozna, tovornjakov je manj. Ker sem na cesti dostikrat s traktorjem se mi praktično skorajda vsakič dogaja, da me prehitevajo tovornjaki v škarje, ker primernih izogibališč nimamo in bi moral tovornjakar minuto ali dve voziti za mano ampak ne, kar v škarje, on sedi visoko in se mu ne bo kaj dosti poznalo, če bo kak avto čelno nabasal... Na leto zagotovo približno 30 takih situacij doživim na cesti, včasih moram celo zavirati in tisti kontra čisto ustavi, da tovornjakar zvozi (ni preglednih ravnin). Vsekakor podpiram to omejitev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
No vidis...denar darsu..to je pomembnejse od 20 litrov vec nafte na 100km ,ki ga placa prevoznik , druga stvar ki ne spodbuja gradnje novih placljivih cest so seveda vinjete. Placas isto al se peljes en kilometer ali sto ... Tujci jo morajo itak kupiti cetudi potem plezajo do Jelsan.
Spet mešaš meso in sadje.
Tovornjakarji plačujejo glede na km. Kaj ti sedaj ne bo všeč in bo spet tvoj problem?
Omejitev je edino pravilna, kot je pa kemb napisal, bi bilo še bolj pravilno, da bi jih spravili na vlake, ampak to je le pobožna želja pri naših železnicah.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.468
804
113
jekleni
V bistvu končni porabniki - torej mi vsi.
Tehnično gledano za blago, ki gre iz Reke v Italijo sploh ne mi.
Teoretično pa so cene blaga že tako ali tako visoke točno toliko, kot trg dopušča. Če ne prevažajo blaga brez konkurence in z neelastičnim povpraševanjem, cen ne bodo ne vem kako dvignili. Če pa prevažajo blago, ki nima konkurence in ima neelastično povpraševanje, pa so cene že tako ali tako dvignili.
Kje je torej problem?
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Tako je tovornjaki morajo na avtoceste to se vsi strinjamo. Ampak avtoceste je treba imeti ...jih zgraditi in to je slovenski problem....7 miliard je izpuhtelo kolovozi so ostali.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Zadeva je enostavna. Vprasajte se zakaj po svetu gradijo autoceste. Zato da se cimvec ljudi pelje po njej in ne obremenjuje regionalne ceste ki so namenjene nekonu drugemu. Pri nas so autoceste se toliko bolj potrebne saj je zelezniska infrastruktura v totalni banani in so ljude se toliko bolj odvisni od cestnega prometa. Denarja za gradnjo je vec kot dovolj.