Škoda Scala

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.732
113
Po mojih izkušnjah je takole:

Če hočeš soliden paket brez nekega izmišljevanja bo najcenejša Škoda.
Če hočeš ful naložen avto, točno po svojih željah bo najcenejši VW.
Če hočeš dost konjev čimceneje, bo izbira Seat.

Itak je jasno, da mora vsak priplavat na vrh po nekih kriterijih, ker če bi bil odgovor poponoma enoznačen, bi se pač prodajal samo tisti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.365
227
63
Kras
www.mtl.si
Med tema dvema sploh nimaš kaj razmišljat.
Če je cena samo malo podobna, potem absolutno Polo, ki je čisto novo vozilo, na novejši platformi, kar ne prinaša s seboj le boljše lege in zvočne izolacije, temveč tudi konkretno boljšo varnost. Da ne omenjam, da je Polo večji.
Fabia je že počasi proti koncu življenske poti.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.641
1.569
113
Ja, to je tvoje, moje in razmisljanje vsakega moškega. Žensko je malo drugače: oba sta lepe barve, oba sta lepa, tako da končna cena odloča :)
Na hitro koliko sem gledal, sta si z tsi motorjem in srednji rang opreme cenovno zelo blizu, nisem pa se v detajle poglabljal
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.365
227
63
Kras
www.mtl.si
Hm, ne me zaj...
Fabia 3 bi morala ob isti opremi biti vsaj 25% cenejša.
Udari po mizi in zaključi zgodbo. Naj ona izbere barvo in bo (brez slabšanja žensk). Lahko pa mene pokličeš, pa ji bo ''zunanji'' razložil zadevo. Je že nekaj partnerjev (tako moških, kot žensk) na ta način poskrbelo za racionalno izbiro, ker partner ni želel slišati njihovega mnenja.
Nekaj drugega je, če bi ji bila recimo Fabia tako všeč, ampak če se gre za par 100 EUR, si pa nor, da kupiš star, manj varen in še manj prostoren avto. Spet, razen če ne rabiš ravno manjšega avtomobila.
Če prav razumem, sta ji oba všeč, enako opremljena in ona bi izbrala tistega, ki ji je par 100 EUR cenejši. Hm...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.781
1.924
113
najrajš na babi
Čist na hiter sem na konfuguratorju potegnu Fabia style 1.0 95 Km/5p in polo style z istim motorjem opremo. Edino fabia nebi imela digi števcev in samodejnega parkiranja/odparkiranja, ker ga ne ponujajo. Za 600 EUR je polo dražji. Zanemarljivo pri avtu ranga 18 jurjev po konfiguratorju. Če pa pogledam opremo monte carlo v škodi pa razlike praktično ni
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.641
1.569
113
V polota se nisem še preveč poglabljal, fabia ambition je 15k, npr ta

https://takojdobavljivo.skoda.si/sl-si/sl_SI_SKODA/C/detail/C20180413999SI?mgb=280_Fabia

Kar je koliko razumem ekvivalent polotu Comfortline, 15k, npr. ta

https://takojdobavljivo.volkswagen.si/sl-si/sl_SI_VW/V/detail/V20180764494SI?mgb=047_Polo

Nisem zdaj v detajle primerjal opreme, oba sta 15k, v tem primeru se vzame polo, če pa nimajo financiranja kot škoda, pa se vzame čeha.

Velikost avta pa ne igra vloge, ker pravi da ji je fabia še prevelika. Na vsak način je hotela hyundai i10, ker je mali in ful kjut. Za mesto super, ampak je dosti na avtocesti in ni šans s to igračo.

Torej še vedno me zanima če so pri vw kake ugodne opcije financiranja. Ker obresti pomoje niso ravno zanemarljive proti čehu, kjer jih ni
 

map

Guru
6. jul 2008
7.781
1.924
113
najrajš na babi
Polo comfortline več ne obstaja. Majo nove pakete opreme Life, beats, style in R line. To je še iz zaloge, ko poide je konc. Trenutno recimo fabia sploh nima opreme primerljive z polo style (radar, ful led, senzorji predi, vzadi, kamera, itd). Moreš doplačvati na nižjo opremo in zato pride zadeva dražja.

Ker smo ravno po prejšnji teden po salonih letali za t roc in ga na koncu kupili, sem še malo uč vrgel na polota, ki bo najverjetneje čez dobro leto v planu za sina. Zelo konkreten avto je ratal. Velikostno praktično kot golf 5v, serijsko dobro opremljen z možnostjo doplačila praktično vseh zadev kot v golfu. Na koncu pa sigurno kake 3 jurje cenejši. Resen avto je ratal. Za prvi avto za sina na vrh glave, pa še tako mali ni da nebi mogel kake pičke na morje pelat. Al pa za 2 starejša ko so deca že pri kruhu, večjega avta ne potrebuješ.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Itak da se vzame Polo-ta. Je večji, prostornejši, nasploh modernejši ter (vsaj po moje) lepši. Čudno mi je da se Fabia ob koncu modela še kar prodaja s takimi cenami.

mtl : imaš prav. Superba sem kupil ravno ko je škoda za par mesecev nehala proizvodnjo Octavie, saj je bilo treba preurediti celo tovarno na MQB platformo (iz PQ35 - Golf V). Režo v ponudbi so takrat zapolnili z nižjo ceno Superba, ki si ga tako dobil smešno poceni (1,6tdi 19 jurjev, 20tdi 20 jurjev, karavani jurja več). Za 21.990 si torej dobil Superba 2.0 tdi z nadgrajeno Ambition opremo (Bolero, Sunset, 17" in še kup robe) in to z opcijo 1% brez obresti. Danes je tak avto vsaj 28 jurjev.

Glede Karoqa vs Superba: gledal sem oba. Karoq imaš lahko z 2.0 motorjem samo v 4x4 izvedbi in tak DSG pride toliko kot 2wd dsg superb. IMO preveč. 1,6 dsg je pa 28, kar je tudi preveč. "SUV faktor" pač.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Sem šel malo gledat. Polo, ki si ga pokazal, je akcijska cena (čisto majčkene cene). Če gledamo akcijsko Fabio, stane recimo tale 1,0 tsi 110 ps 11.300 eur:

https://hudobro.si/hudobro/detail/280/413781

To pa je že bolj v skladu z opremo in starostjo modela.

Oprema:

Fabia Ambition 1.0 TSI 110 "Hudobro" (11.300 eur):

15" alu
Ročna klima
Maxi dot
Blutooth
5" zaslon
Multifunkijski volan (usnjen)

Polo 1.0 TSI 115 Comfortline " Čisto majčkene cene" (14.742 eur):

15" jeklena platišča
Avtomatska klima (2 conska)
Maxi dot
Blutooth
6,5" zaslon
Multifunkijski volan (usnjen)

Škodi torej manjka večji zaslon (189 eur) in avtomatska klima (297 eur), poloti pa lita platišča (samo 16", 699 eur). Če odmislimo platišča, je razlike 3 jurje. Po moje vseeno vredno, razumem pa zakaj nekateri vzamejo tudi škodo.

BTW, po novem ceniku je najcenejši Polo z tem motorjen v opremi "life" (ima sicer 8" zaslon, a še vedno 15" jeklena platišča), cena pa je 16.096 eur.

Ja, včasih je hudič v podrobnostih.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.116
444
83
Za 32k je pol leta nazaj foter dobil tiguana rline 2.0 tdi 150km 4M (brez dsg :( ) + dodatno ergonomični 14smerni sedeži. Za 35k pa imam ponudbo za 2.0 tdi 190km dsg r-line arteona. Se pozna, da so pri vw avte nafilali z dobro serijsko opremo, tako da praktično nekih doplačil nujno ne potrebuješ. Js sem za +1k nabral 19" felge + zatemnjena stekla + samodejno parkiranje + modra barva.
Dajejo pa vsaj pri vw popuste na te spletne cene (cca 10-15%), tako da je potrebno iti po salonih in primerjati koncno ceno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Sej to dajejo povsod.

Sicer je pa R-Line Tiguan 2.0 tdi 4M redna cena 35.680. Če gledamo nekaj primerljivega pri Škodi, je to Karoq 2.0 TDI 4x4 Sportline z redno ceno cca 30.600 eur, na kar dobiš lahko še brezobrestno financirnje v vrednosti vsaj 5 jurjev..

Avto, ki sem jih omenjal v prejšnjem prispevku, so z DSG, kar precej podraži zadevo (skoraj 3 jurje).

Brez skrbi, v koncernu že vejo kam paše kaj. Jaz imam bolj problem s tem, da ej šlo vse skupaj preveč gor.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.372
155
63
Pri Škodi 1 % je potrebno v zakup vzet to, da pri tej obliki financiranja ne dobiš popusta. Popust 10 %, kar ga kot fizična oseba sicer ne dosežeš so v bistvu obresti.

Kot fizikalc sem sedaj prišel do 8 %
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Polota se, ce ga ne rabs takoj, naroci, ker te iz zaloge majo star nivo opreme, naroceni pa nov nivo opreme. Ce koga zanima, sem sel cez ta postopek pravkar, in lahko napisem vec na pm.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Pri Škodi 1 % je potrebno v zakup vzet to, da pri tej obliki financiranja ne dobiš popusta. Popust 10 %, kar ga kot fizična oseba sicer ne dosežeš so v bistvu obresti.

Kot fizikalc sem sedaj prišel do 8 %

Res je, ni popusta in res je, s tem plačaš del obresti.

A izgubiš recimo 10% popusta, profitiraš pa recimo cca 25% pri obrestih, če jemlješ na tako dolgo dobo. Zato pa sem napisal da če imaš keš v roki, ali pa rabiš samo kako leto-dve posojila, se bolj splača kaj drugega.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.365
227
63
Kras
www.mtl.si
mtl : imaš prav. Superba sem kupil ravno ko je škoda za par mesecev nehala proizvodnjo Octavie, saj je bilo treba preurediti celo tovarno na MQB platformo (iz PQ35 - Golf V). Režo v ponudbi so takrat zapolnili z nižjo ceno Superba, ki si ga tako dobil smešno poceni (1,6tdi 19 jurjev, 20tdi 20 jurjev, karavani jurja več). Za 21.990 si torej dobil Superba 2.0 tdi z nadgrajeno Ambition opremo (Bolero, Sunset, 17" in še kup robe) in to z opcijo 1% brez obresti. Danes je tak avto vsaj 28 jurjev.
To je potem drugo. Če imaš čas čakat, komot nabašeš tudi sedaj na ''akcijo''.
Recimo trenutno dobiš 318d (ne vem sicer s kako opremo, limuzina, karavan je nekaj dražji) za 25 jurjev, ker gre za menjavo modela.
Pol leta nazaj si recimo dobil Passat-a Connect karavan s čisto ok opremo (žal brez asistenc, razen ACC in Front Assista, je pa imel VC in navigacijo, pa verjetno star motor) za dobrih 25 jurjev, kar je kar se mene tiče odlična cena.
Sem prepričan, da ko bo čas za menjavo, bo tudi Superb na voljo po ok ceni. Na Hudodobro so se tudi Superbi s starim motorjem pol leta nazaj prodajali po kar dobrih cenah.
Tako da, če imaš čas in nisi zelo izbirčen pri opremi, se da tudi sedaj dobiti kar dober deal.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.781
1.924
113
najrajš na babi
Ibiza, to škoda financiranje je samo na 72 mesecev če sem prav zastopil? ma kdo kake informacije kako je financiranje recimo Škoda/VW. Cena vozila 16 jurjev. 10 ali 11 gotovine, 5 ali 6 na financiranje. je še vedno tako ugodno, še vedno velja popust na financiranje (VW vem da je takoj 500 EUR spustu na ceno če si vzel financiranje), še vedno brez obrestno, itd. Nisem se nikoli zanimal, zaenkrat ne rabim, rabil bi čez kako leto in pol. me samo zanima, kako delujejo ta financiranja oz. kakšen sistem imajo posamezne znamke. za reno mi je jasno, vw mi je mala uganka.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
map , ja obvezno je 72 mesecev. Kar je izven tega, je redni leasing (se ne splača, je bolje na banko po tistih par jurjev). Nekaj popusta sicer dajo na vsako financiranje. Pač "obrneš" številke in vidiš. Jaz sem takrat pri nabavi upoštevl vse, tudi razne "vsiljene" pakete zavarovanj, višje cene kasko zavarovanja pri enih zaradi visoke originalne cene avta (za opel, peugeot, kio in ostale "popust" znamke plačaš kasko vedno na "list price", kar je včasih tudi tretjino več). Razlike so včasih prav presentljive.

mtl BMW-jeva akcija mi je znana, sem že gledal to, a mi je avto nekako majhen, pa še sosednje "zemoti" furajo že ta model. :) Imam cajt (ene par let) in čakam spet na kako "top" ponudbo. :)
 

Karakala

Fizikalc
3. okt 2007
2.381
56
48
Republika Prlekija
Itak da se vzame Polo-ta. Je večji, prostornejši, nasploh modernejši ter (vsaj po moje) lepši. Čudno mi je da se Fabia ob koncu modela še kar prodaja s takimi cenami.

mtl : imaš prav. Superba sem kupil ravno ko je škoda za par mesecev nehala proizvodnjo Octavie, saj je bilo treba preurediti celo tovarno na MQB platformo (iz PQ35 - Golf V). Režo v ponudbi so takrat zapolnili z nižjo ceno Superba, ki si ga tako dobil smešno poceni (1,6tdi 19 jurjev, 20tdi 20 jurjev, karavani jurja več). Za 21.990 si torej dobil Superba 2.0 tdi z nadgrajeno Ambition opremo (Bolero, Sunset, 17" in še kup robe) in to z opcijo 1% brez obresti. Danes je tak avto vsaj 28 jurjev.

Glede Karoqa vs Superba: gledal sem oba. Karoq imaš lahko z 2.0 motorjem samo v 4x4 izvedbi in tak DSG pride toliko kot 2wd dsg superb. IMO preveč. 1,6 dsg je pa 28, kar je tudi preveč. "SUV faktor" pač.

Kaj boš naredil s plačilom preostanka vrednosti? Boš odplačal? ali bi lahko vzel novi avto? Predvidevam, da ti vzamejo superba v račun(ga odkupijo) za ta preostanek vrednosti in lahko vzameš novo vozilo?