Škoda Scala

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.382
9.114
113
vw digitalna rešitev ni primerjave z mercedesom..deluje ceneno in resolucija displayev da ti oke jočejo (ne od sreče).pa touch, da je vse mastno v prvih 5 minutah uporabe... in to je tudi edini problem novih mercedesov da so padli na foro toucha(verjetno so bili eni zadnjih). Zamerim. Plus Hey mercedes je tečka...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.800
113
Meni je med plebejskimi avti od pugija in vwja vseeno razred boljša digitalizacija od npr. renolta, toyote ali opla. Tisti, ki digitalizacije še niso našli, pa za mene sploh več ne obstajajo.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.972
113
EU
Kdaj vi potem gledate na cesto, če stalno spremljate silne informacije digitalnih prikazovalnikov in to v realnem času.
Jazz ima tri števce, analogne (obrati, hitrost, gorivo), pa nebi potreboval nobenega. Ko prekoračim hitrost petdeset opozori zvonec tako ni potrebno pogledati števca . Prav tako za sedemdeset. Tempomat je v tem primeru (mesto) manj praktičen, ker stalno moraš pritiskati gumbe. :zavijazocmi::evil:
Prednost analognega je, da ga samo "ošvrkneš" s pogledom in ti je takoj jasno kaj kaže. Pri digitalnem prikazovanju pa imaš pogled + pregledovanje (obdelava informacije).
Pa še največja prednost analognega je, da števec po dnevi ne potrebuje nobene osvetlitve, da prebereš informacijo. Torej je očesu bolj prijazno.
Vsekakor je personalozacija na digitalnih velika prednost, vendar tukaj tudi ni dobro pretiravati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.800
113
Prednost analognega je, da ga samo "ošvrkneš" s pogledom in ti je takoj jasno kaj kaže. Pri digitalnem prikazovanju pa imaš pogled + pregledovanje (obdelava informacije).

ravno obratno, pri digitalnem takoj vidiš vrednost, pri analognem pa moraš še pretvorit v vrednost

očitno pa različni možgani različno delajo. jaz sploh ne vem zakaj imam analogni števec za brzino, ker vedno gledam digitalni prikaz.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.382
9.114
113
sej digitalno je analogni prikazan....jaz osebno številk tudi nisem navajen. ;)
aja tempomati so danes že pamtni, spremjlajo znake in korigirajo hitrost glede na omejitve (tudi zavirajo) , glede na rondoje, križišča ovinke. pač 2019. Tako da smo en klik pa si tam.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
ravno obratno, pri digitalnem takoj vidiš vrednost, pri analognem pa moraš še pretvorit v vrednost

očitno pa različni možgani različno delajo. jaz sploh ne vem zakaj imam analogni števec za brzino, ker vedno gledam digitalni prikaz.

Dej nehaj no. Pri Range Roverju imaš digitalne števce in vidiš ne vidiš nič pregledno. Pri novem Focusu jih nima, pa imaš na sredini med števci velik display, kjer ti piše hitrost in je full pregledno, sploh ne rabiš gledat na analogni števec. Pri VW ima v digitalnem števcu v krogu znotraj napisano, koliko se pelješ. Dejansko je pregled hitrosti nepregleden, ker so števike nametane preveč skupaj, številka hitrosti, pa je znotraj števca pa je bistveno manjša kot pri Focusu in bistveno manj pregledna. Se strinjam, meni so števci v VW bolj všeč, nikakor pa ne bolj pregledni kot pri Focusu. Vsaj kar se hitrosti tiče, drugo me pa itak ne zanima. VW še ene usrane lučke za luči nima in ne veš, ali so luči prižgane, ali ne.

Mi pa za nimimivo, da se nihče ne pritožuje čez analogne števce v BMW in tri cilinderski motor v BMW, med tem, ko so trije cilindri v drugih znamkah kosilnica.

Pa če to, kdo kupi digitalne števce, ker je to oh in sploh. Morda v Sloveniji, kjer je pomemben nastop pred sosedi in ne uporabnost sekundarnega pomena. Malo poglejte mobile.de pa biste videli, da teh števcev še zdaleč ne kupi vsak, kot to meni Alteraš.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.382
9.114
113
velika država, veliko avtomobilov, zato je tudi veliko analognih..pri nas je še huje, malo avto in od tega veliko neopremljenih.... čudna scena.

Kar sem edino opazil da se trend manjevanja pri usnju, ki ni več popularno tako zelo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Tud pri VW si lahk daš na sredino med števca ogroooomen prikaz hitrosti, če ti je to tako pomembno. Pa neglede na to a imaš analogne in digitalne števce. In to velja za celotno VAG grupo, vsaj že kake 10 let.

Takole:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Resno vprašam. Kupite avto in en čas vozite - če je števec v vidnem polju in imate očala gor - koliko časa potrebujete, preden samo ošvrknete in veste koliko hitro se peljete? So to neke hude učne krivulje, kje iskati ta prav cagar ali številko in potem (tisti, ki si morate dodaten čas za to vzeti) sprocesirati zadevo?
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Tud pri VW si lahk daš na sredino med števca ogroooomen prikaz hitrosti, če ti je to tako pomembno. Pa neglede na to a imaš analogne in digitalne števce. In to velja za celotno VAG grupo, vsaj že kake 10 let.

Takole:

Sorry, moja napaka. Nisem vedel, sem imel rent-a-car in se očitno nisem dovolj igral s tem.

Hvala.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.972
113
EU
ravno obratno, pri digitalnem takoj vidiš vrednost, pri analognem pa moraš še pretvorit v vrednost

očitno pa različni možgani različno delajo. jaz sploh ne vem zakaj imam analogni števec za brzino, ker vedno gledam digitalni prikaz.
Imam tabele za ugotavljanje časa potrebnega da človek (delavec) opravi neko delo v proizvodnji . Kako sem prej napisal, za analogni števec je samo gib preusmerjanje pogleda. Iz položaja kazalca (napr. vodoraven je na številki petdeset) takoj veš koliko kaže. Pri digitalnem je preusmerjanje pogleda plus prebiranje številke. Torej je čas dvojni. Prednost v digitalnem je, da lahko ima analogni prikaz, če to doplačaš :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Kar sem edino opazil da se trend manjevanja pri usnju, ki ni več popularno tako zelo.
Seveda ne ker ni več usnja, ampak "usnje" Včasih je bil leder par mm debel. In je preživel avto. Zaj pa če imajo leder v ponudbi je tak tanek da brezveze. Večina pa itak ma skaj.
Sploh tvoj ljubljen premium ima v avtu za 100k skaj not. Folk pa tudi ni nor da bo to plastiko še enkrat naročil.
Tisti ki majo pa keš za avto in leder kot se spodobi pa noben ne naroči blaga.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Imam tabele za ugotavljanje časa potrebnega da človek (delavec) opravi neko delo v proizvodnji . Kako sem prej napisal, za analogni števec je samo gib preusmerjanje pogleda. Iz položaja kazalca (napr. vodoraven je na številki petdeset) takoj veš koliko kaže. Pri digitalnem je preusmerjanje pogleda plus prebiranje številke. Torej je čas dvojni. Prednost v digitalnem je, da lahko ima analogni prikaz, če to doplačaš :evil:

Zdaj še pojasni kako z ošvrkom kazalca ločiš med 30 in 31 na uro. Prvo ni kazni, drugo je 300€ ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.800
113
to ni problema, ker itak kaže za skoraj 10% več od realnosti. če ima cagar na črti nima problema, če ni popolnoma slep.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
bitch please, sem vozil BMW 850, če ne bi imel hud projektorja, prvih nekaj km ne bi vedel, koliko se vozim, ker ima vse tako razmetano/nametano. včeraj v GLE-ju podobno, dokler si nisem nastavil po želji, to pa priznam, da mi je bilo všeč, da si lahko precej spersonaliziraš te digitalne merilnike.
Tipičen primer uporabnika, ki dobi nekaj na test ali vožnjo in potem vse popljuva, ker nima časa pred vožnjo vložit nekaj truda in se spoznat z delovanjem in SI PRILAGODIT po željah. Isto kot če bi jaz pljuval čez neudobje M5 na cesti, a vozil bi se v Race programu, ko je lojtrnik.
Isto je z merilniki: si navajen na svoj avto in seveda ti je na začetku vsak drug avto kiks, ker ko oči iščejo, tam ni tega podatka. Rabiš nekaj uvajanja, spoznavanja IN NASTAVLJANA, da lahko podaš realno oceno.
Samo to večini tudi na kraj pameti ne pade, ker so Alteraši aka smetana človeštva.

Isto gre recimo pri pogonu: hibridarji ne slišijo več zaganjanja, ko se pa nekdo useds v Toyoto hibrida in ga vozi tisto uro kot dizlarja, pa pride s testne vožnje z glavo velikosti kombanja. :)
Hibridar bo pa popizdil, ker mora pol sekunde počakat, da menjalnik downshifta, to da potem vleče pa spregleda.
 
Nazadnje urejeno: