Simpl vprašanje glede avtomatika..

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.165
0
36
#2
Imam prvega avtomatika in me zanima, če je bolje pri rdeči luči pustiti menjalnik v D in držati bremzo ali za ta čas prestaviti v N? In po potrebi zraven še (elektronsko) ročno.

Na Start/Stop se bom tudi težko navadil oz. ga vedno, ko prižgem avto takoj ugasnem. Če je to stalno prižiganje/ugašanje motorja pametna stvar naj me pa tudi koklja brcne.. Obremenjuje motor, akumulator in po moje prej porabi več goriva, kot pa manj.

Hvala
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
706
1
18
#4
Nikoli ne prestavljam v N, start stop sem tako naštudiral da ga nadziram s pritiskom zavore(razmerje moči) uporabim zelo zelo redko.

Da bi dajal v N in še ročno? Nevem sicer kakšen avto imaš ampak pri mojem imam možnost avtomatske ročne zavore na način, da se ob ustavitvi aktivira in pri dodajanju plina sama spusti.

Če boš probaval bodi v avtu pripet meni drugače ne spusti sam zavore zaradi varnosti
 
12. nov 2007
11.838
27
48
www.anketnik.net
#6
Pri klasičnem avtomatiko ko prestaviš v N (oz. bilokateri vozni režim) se aktivirajo hidravlični vklopniki in zapore. To so nekakšni kovinski obroči ki s trenjem hipno preusmerijo navor na ustrezni zobniški sistem. Skratka vsakič ko zamenjaš položj ročice se ti menjalnik "obrabi" na delu ki ni ravno namenjen večji obrabi.

Če stojiš v D na zavori se ti samo "meša" olje v pretvorniku navora. Načeloma težko rečemo da se pretvornik navora kaj obrablja, malo več se greje (olje) in to je tudi vse. Je pa jasno za tole aktivnost na pretvorniku navora potrebna energija in avto b v D kuril več kot v N. Glede na to da oemnjaš brezvesnost s&s sistema, je tudi ta poraba zanemaljiva.

S stališča obrabe klasičnega avtomatika torej bolje pusti v D.

Pri sodobnih dual clutch sistemih mislim da menjalnik itak preklop v nek "ler" režim ko zazna pogoje, tako da sklopke se ne "smodijo" ampak so lepo odmaknjene in ne povzročajo nepotrebnega trenja. Sicer pri dual cluth itak "idle" navor ni ne vem kaj oz. za razliko od klasičnega avtomata manj vleče že po defaultu.
 

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.165
0
36
#8
Hvala vsem za odgovore, torej puščam v D in je to to

Avto je Volvo XC60, ne vem če ima dual cluctch ali kaj drugega..

lp!
 

tony

Fizikalc
23. jul 2007
6.607
4
38
#16
Pusti ves čas v D.

Če je autostop butasto narejen pa poštudiraj, kako bi se ga dalo izklopiti za vedno, če ne gre s testerjem se za nekatere avte na Ebayju dobi hardverski modul, ki mu ne dovoli, da bi se aktiviral.

Še to: pri avtomatiku se *nikoli* ne pritiska gasa, ko avto stoji na mestu (vseeno, če je v D ali N).
 
8. jan 2008
1.044
120
63
#18
Če je dual clutch (ne vem, kako je pri klasiki) se navadi, da vsakič, ko parkiraš in daš v P, "potegneš" še (električno) ročno zavoro.
Če je na parkirišču, in običajno je, kaj naklona, da cela teža avta ne "visi" na enem "štiftu".
Enako, ko ustavljaš se mora avto POVSEM USTAVITI predno daš v P - spet zaradi "štifta", ki ni namenjen ustavljanju avta. Ker, če se ta "štift" odlomi/izrabi, ja to je pa jajc.
Sicer pa samo v D in vozi. Če ti je nadležno na semaforjih ves čas stati na zavori pa uporabi "avto hold".

Disclaimer:
165 kkm v DSG Passatu brez problema - seveda servisiram po planu - zamenjava olja v menjalniku na vsakih 60 kkm.
Si ne predstavljam, da bi šel kdaj spet nazaj na ročnega.
 

ribicija

Pripravnik
4. sep 2007
936
16
18
#20
Zakaj bi pri avtomatiku kdo pogrešal avto hold? Spustiš bremzo in avto se premakne brez da dodaš gas. Al so vsi ti novodobni roboti tolko neumni, da se ne premaknejo dokler ne daš gasa in se celo na hribu premaknejo nazaj?