servo motorcki za pogon loput avtomatske klime

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.751
210
63
za tiste, ki ne veste kaj je to .... gre za takole zadevo

http://www.google.si/imgres?cl...amp;ved=1t:3588,r:89,s:0,i:356&iact=rc&page=3&tbnh=196&tbnw=137&start=64&ndsp=39&tx=84&ty=95

vsakic ko pritisnes tipko na modulu za klimo, zate motorcek opravi delo in premakne loputo v nov polozaj. vcasih smo imeli za to navadne zajle (bytheway, zadeva ni nikoli odpovedala), zdaj pa smo v moderni dobi in to delo zdaj opravljajo posebni motorcki, ki posredno javljajo ac modulu tudi svojo pozicijo.

pri meni je problem ta, da ko spremenim polozaj lopute, se zadeva ne ustavi v zeljeni poziciji, ampak se zacne vozit od ene skrajnosti do druge, dokler se ne najde ponavadi nekje na sredini. zdaj ko se vozi loputa za usmerjanje zraka se nekako gre, ko pa zacne v kabino pihat izmenicno hladen in vroc zrak, zadeva ni vec zabavna.

iscem majstra, ki bi znal resiti ta problem. jaz imam 4 take motorcke in diagnostika kaze na napako na vseh stirih. sumim pa, da gre za napako na potenciometru (google je nas prijatelj), ki pa se ga ne dobi posebej kot rezervni del. zdaj ce ima kdo kaksno resitev zame, se priporocam ...

gre za vw passata 03 ...

hvala za vse informacije ...
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.751
210
63
Citat:
Uporabnik shift pravi:
rešitev je podiranje armature in menjava motorčkov.C5 in novi bravo imata precej težav s tem.

ma s temi motorcki imajo problem vsi, ki imajo avtomatske klime. pri nekaterih se lomijo osi, zobniki, pri drugih potenciometer izgublja stik in javlja napacne pozicije ...

jaz imam problem s potenciometri ...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
spet ti:D
daj prodaj že ta jajca :D

v glavnem, jaz sem pri dveh VAG avtih (tudi pri passiju) menjal motorček za notranje kroženje zraka, kupil sem ga v trgovini z avtodeli, VALEO
fora je, da mi je pri obeh znotraj počil zobniček (platikfantastik)
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
Pozdravljeni.
Tudi sam imam problem, da se loputa na sovoznikovi strani ne zapre, tako kot mora. Baje so te zadeve resnično drage, me pa zanima, če kdo tako iz glave ve, koliko to stane. Verjetno sta dva motorčka, ne? Gre pa za VW polo, 2004.
Saj to se samo spodaj menja, tako, da ni potrebno armaturke ven jemat, ali kaj podobnega, ne?
Piha zdaj mrzlo že ko satan
wink-1.gif



Hvala in lep pozdrav
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.752
2.039
113
za šankom
Citat:
Uporabnik lojtra pravi:
Pozdravljeni.
Tudi sam imam problem, da se loputa na sovoznikovi strani ne zapre, tako kot mora. Baje so te zadeve resnično drage, me pa zanima, če kdo tako iz glave ve, koliko to stane. Verjetno sta dva motorčka, ne? Gre pa za VW polo, 2004.
Saj to se samo spodaj menja, tako, da ni potrebno armaturke ven jemat, ali kaj podobnega, ne?
Piha zdaj mrzlo že ko satan
wink-1.gif



Hvala in lep pozdrav

motorčki niti niso tako dragi kot delo da prideš do njih.kolega je na C5 zadevo popravljal na pooblaščencu.menjali so mu vse motorčke ki pa so bili cenejši kot delo,ker je bilo potrebno podreti komplet armaturo