Projektiranje/izvedba obnove lokalne ceste

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj je tukaj narobe? Most, drsna ograja z obeh strani (zožanje), konfiguracija terena (nezmožnost umika zaradi ograje)... kaj ti ni jasno?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
A prej pa po ovinkih in preko "hriba" pa vidis nekih 500m dalec koliko zahteva pravilnik pri hitrost 90 kmh?
Ocitno si ti in projektanti sposobni prehitevat v nepregledne ovinke, na ravnini ob ograji pa ne. Res cudno da na ac pustijo prehitevat ob ograji.
Jaz pa ocitno se nekdo na alterju pa tega ne zmoremo, oziroma se nam to zdi nevarneje kot obratno.

In ja, pri polni crti je prikljucek. Ampak ce (bi] ljudje uporabljajo smernike in upostevajo prometne znake potem bi se lahko varno prehitevalo tudi na ravnini, kjer predvidevam da se dnevno do 5 vozil vkljuci ja cesto {ena hisa in poljska pot)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
če bi , če bi...
problem je, ker vozniki pri vključevanju v desno smer praviloma pogledajo samo na levo, redko v desno stran
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Vem, ztocno zaradi tega sem pisal če bi, ampak da pa 100 metrov prej narediš v nepregledni levi ovinek črtkano mi pa tudi ni čisto jasno. Saj se ve kdo bi bi kriv "če bi" pri stop znaku zapeljal na cesto
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
ko se dva čelno počita do smrti, je povsem irelevantno, kdo je kriv in kdo kne. kvečjemu se ugotavlja, kaj bi se dalo storiti, da do tega ne bi več prišlo.
btw, povej mi, ali bi ti šel prehitevat v nepreglednem ovinku, če bi bila sredinska črta prekinjena?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
poglej tri poste višje: neprekinjena črta na ravnini je zato, da ne bi ljudje tam prehitevali in čelno nabasali tiste, ki s stranske ceste gledajo levo in zavijajo desno.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
zako ker je izvajalec del dal dampinško ceno pri ponudbi in je razliko lovil tako, da prišparal pri barvi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
če je cesta ovinkasta, je povsem vseeno, ali je sredinska črta prekinjena ali ne, saj zaradi nepreglednosti tam nihče ne bo prehiteval.
če pa je cesta ravna in s križiščem na sredini ravnine, pa je zelo pomembno, ali je sredinska črta prekinjena ali ne
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
V Senožetih proti Litiji omejitev 90, priključek za nekih 10+ hiš, črtkana črta na ravnini, se veselo prehitevamo. Naprej v Verneku priključek za nekaj hiš, enako. Čez hrib na moravški strani pa hop, polno črto zaradi ene hiše in 60 omejitev.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Senožeti
Btw
Vidim da je v streetview kar nekaj zadev izrezanih ki na začetku niso bile.Verneka že ne morem prilepiti.
 

Priponke

  • Screenshot_2018-05-27-03-39-32.png
    Screenshot_2018-05-27-03-39-32.png
    1,2 MB · Ogledi: 180

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Se več pod Kimovcem 1km naprej. Je pa res da so tu običajno hujše nesreče, ker tu greš s poštenim avtom lahko 200, oziroma vsaj z 80% koncne hitrosti avta.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Me pa zanima koliko nesreč se je zgodilo zaradi vpletenosti vozil iz stranske ceste in koliko samo zaradi vozil na glavni cesti (prehitevanje v škarjice..
.)
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.486
1.132
113
Med Kresniškim mostom in odcepom za Vernek ob polni črti ter omejitvi 60 skoraj ni nesreč. Malo drugačna slika je na delu z omejitvijo 90 in neprekinjeno črto.
 

Priponke

  • screenshot_129.png
    screenshot_129.png
    1,8 MB · Ogledi: 144

krko

Guru
5. sep 2010
2.486
1.132
113
Pod Kimovcem ja itak katastrofa oz. komplet del čez oba Hotiča
 

Priponke

  • screenshot_131.png
    screenshot_131.png
    1,1 MB · Ogledi: 157