Prepoved dizlov v DE

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.343
383
83
Zna biti, da je to bolj problem zastopnika. V Sloveniji so avtomobili vecinoma med cenejsimi, ampak Lexus IS je (bil) v Avstriji in na Slovaskem precej ugodnejsi. Resda na racun posebnih akcij (kot so pri nas v navadi pri ostalih znamkah), ki pa jih tu nisem zasledil. Mozno, da ti v salonu ponudijo boljso ceno, ampak vcasih so bili sila ponosni na to, da se "folcvagnenja" oni ne gredo ze pri Toyoti, kaj sele pri Lexusu, in da cena na ceniku drzi kot pribito. S cimer se v osnovi strinjam, ampak za 15% razlike pri IS300h ga marsikdo rajsi naroci pri sosedih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Cene so vedno stvar dogovora, odvisno od modela, za C-HR verjetno ne dobiš kaj dosti popusta, za Aurisa, ki je v svojem zadnjem letu pa sigurno, za Prius+ se pa nebi čudil, da kakšen prodajalec ne ve da sploh obstaja :D

Kakorkoli, Toyota gre v smeri čistejših motorjev tudi pri bencinarjih, edini motor podvržen Evropskemu downsizingu je 1.2t, v zadnjih letih je Toyota dala ven:
- 1.5 NA PFI v Yarisu
- 1.8 NA PFI v Priusu
- 2.5 D-4S (2 injektorja na valj - direktni in indirektni)
- 2.0 z enako tehnologijo kot 2.5

Vsi ti motorji imajo tudi hibridno izvedenko z višjim kompresijskim razmerjem in manj moči ampak za kakšen % višjo učinkovitost.

ADAC ECO test lepo razkrije v katero smer rine Toyota (Schadstoffe = škodljive emisije):
https://www.adac.de/infotestrat/tes...ponentId=29755&SourcePageId=8749&quer=ecotest

Tu se lepo vidi da jim 1.2t ne more biti v ponos, pri drugih proizvajalcih s turbo mlinčki so rezultati podobni. Sprašujem se samo kako bodo v prihodnjih mestnih prepovedih se spravili na bencinarje, kako bodo ločili seme od plevela? Ne bodo, enostavno bodo prepovedali VSE z motorjem na notranje izgorevanje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.864
5.466
113
Če koga zanima naj si prevrti Htv1 danes ob 21h...sanje prihodnosti....je o transportu v prihodnosti...