Premier vlade g. Marjan Šarec dela

tomi

Guru
1. sep 2007
10.708
602
113
35
MB
pri odhodkih bi lahko malo zbrali ločene postavke, imenovale bi se lahko dev/null
 

wilburxxx

Majstr
29. sep 2010
1.424
379
83
Recimo da si kmet ki goji prašiče. Imaš dva korita, hrane pa samo za eno korito oziroma samo za prašiče pri enem koritu. Kaj boš storil? Pospravil vse prašiče al prašiče samo pri enem koritu?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
8.339
963
113
Sem sicer za ukinitev, a ne na tak način. Država nas namreč hoče prepričati v naslednje:

a (strošek zdravljenja) +b (zaslužek in stroški zavarovalnic) = c (trenutni strošek zavarovancev).

Hkrati pa:

a (strošek zdravljenja) > c (trenutni strošek zavarovancev)

Problem te druge formule je da obstaja še skriti strošek "d", ki se pojavi v primeru prevzema tega iz strani države in zajema neučinkovitost državnih podjetij, strošek korupcije in preplačilo večine zdravil (z provizijami seveda).

Če odštejemo vse stroške in zaslužke, ki jih imajo trenutno vzajemna, Adriatic in Triglav, bi moralo biti "denarja kot peska", zdaj pa nam prodajajo, da bomo plačevali še več (pustimo to, da nam bodo, kot razni operaterji kabelskih televizij, prvih nekaj mesecev računali nekaj manj, potem pa precej daljše obdobje več.

Dam tudi več, samo naj spustijo najdaljše čakalne dobe na največ tri mesece.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Daniel

Majstr
21. dec 2007
2.633
126
63
Ti državni projekti so res zanimiva reč. Na našem koncu je v projektu en navaden krožni promet na magistralni cesti, kjer je sedaj semaforizirano križišče. Predračunska vrednost zanj skupaj z nekaj malega zemljišč okrog krožnega je 910.000 eur. Ne vem sicer ali z ddv ali brez.

Na drugi strani pa so na občinski ravni par km stran delali povezovalno cesto zaradi odstranitve enega železniškega prehoda (financiranje tega je menda sicer ravnotako državno) in je stalo 400 metrov asfaltirane ceste širine 3 metre + bankine in en most čez potok brez DDV 180.000 Eur.

Kaj je torej vgrajeno v krožišče, da je nekajkrat dražje, kot 400 metrov asfaltirane ceste?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
5.599
584
113
Sklepam da je zemljišče bilo last "njihovega" ali "našega", ali pa izvajalec "njihov" ali "naš".
 

erikson

Guru
25. avg 2007
15.483
601
113
Če odštejemo vse stroške in zaslužke, ki jih imajo trenutno vzajemna, Adriatic in Triglav, bi moralo biti "denarja kot peska", zdaj pa nam prodajajo, da bomo plačevali še več (pustimo to, da nam bodo, kot razni operaterji kabelskih televizij, prvih nekaj mesecev računali nekaj manj, potem pa precej daljše obdobje več.
Poleg tega bi vsi plačevali (pravzaprav njihovi delodajalci ob izplačilu plače), ne samo tisti, ki si sedaj sami doplačujejo dopolnilno zdravstveno zavarovanje.

Saj sem zadnjič napisal, vsak zdravstveni minister naroči analizo tega, potem pa ko se minister zamenja, podrejeni uradniki nič ne vedo in par mesecev vse analizirajo znova od začetka.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
10.708
602
113
35
MB
ja cajt do penzije more nekak minit, kavic pa tega se pa tud naveličaš + ko že tretjič delaš isto delo si pa res lahko 100 % uspešen, nagrajen in pohvaljen :D
 

erikson

Guru
25. avg 2007
15.483
601
113
Na drugi strani pa so na občinski ravni par km stran delali povezovalno cesto zaradi odstranitve enega železniškega prehoda (financiranje tega je menda sicer ravnotako državno) in je stalo 400 metrov asfaltirane ceste širine 3 metre + bankine in en most čez potok brez DDV 180.000 Eur.
Tudi sami železniški prehodi (zapornice) so zgodba zase in njihova cena gre lahko v sto tisoče evrov. Naprimer zaradi zahtevanega temperaturnega območja komponent.