Potrebna menjava zavor zaradi neuporabe vozila.

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
No še zaključek te vesele zgodbice.
Diski imajo cca 0.2 - 0.3mm roba. Na avtu so nekje 2 leti.
Žal pa je so zaradi neuporabe vozila le ti "zarjaveli" in so neuporabni.

Tudi večkratno močno bremzanje ni pomagalo. Diski so namreč precej poškodovani.
Na njih so prav vdolbine... kjer je material odpado.
Z zunajne strani se to ne vidi. Avto je potrebno dvignit in pogledati iz notranje.

Tako da pomaga edino zamenjava le teh.
Dobro vedeti če kupuješ avto, ki je dalj časa stal.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.808
3.336
113
40
Lj
Ta rob je namensko ker proizvajalci ne naredijo tako da bi ploščice segale do roba ali malo čez. Tako te prisilijo da ko se ploščice izrabijo da menjaš tako ploščice kot diske. Mislim da so nemške znamke prve začele s tem nategovanjem.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Al pa če maš res drejponk doma....drgac pa struženje 20e....nov disk pa 37e :)
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113

luka51

Guru
16. avg 2007
13.845
5.086
113
negre se kaj je lažje ampak kaj je dolgoročno boljše.
Če daš nove maš nove. Če pa stružiš stare, ki so že malo obrabljeni pa še pol malo postružiš pa to v nobenem primeru ni več enako kot nov disk.
To se pa ne dela več zaradi tega, ker so bli včasih diski dragi in ne zato ker je lažje nove dat. Danes maš pa pod 100€ kaj hočeš za normalne avte. in vedno bom stal za to izjavo, da je par diskov za 80€ bolje nabavit novih kot stare rjave strušit za 20€. Če pa lastniku avta to predstavlja prevelik strošek pa tak brezveze, da ma avto.
In dostikrat se je že pokazalo, da stružen zvit disk se slej kot prej spet zvije. Al pa do amena rjav postružen disk bo spet hitro rjav. Če je v osnovi v spolnem organu material tega struženje ne reši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Moj prvi odgovor je bolj ali manj bil namenjen avtorju teme kateri je spraševal po alternativi..

Dejstvo je, da za avto kateri je stal.. In kateri bo naredil 1000km.. je struženje čisto ok izbira.. pri meni deluje..


IMG_4993.JPGIMG_5084.JPG
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
Evo ker ste mojstri na kupu.

Vse 4 ploscice so skoraj enake. Razen da imasta 2 se taksen polkrog vrezan na njih.
Mogoce kdo ve zakaj ?


Se ena zanimivost.
Avto ima popolno servisiranje na uradnem VW servisu tu in v tujini.
Nekako pa v casu 5 let niso uspeli zamenjati zavornega olja, ki se je prvo.

Torej zanima me zakaj je tisto v rdecem kvadratku.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Poglej kakšen batek je en.... Kak pa drug.... En mora bit mal drugačen

Oz če nimaš 2batne...ena ploscicw je na batku ena na čeljusti... Poglej ujem!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
To maš ročno zavoro na zadnjem disku? 99.9% :)