Peugeot 308 - test

ptice

Pripravnik
23. jul 2011
80
39
18
Se strinjam z zapisanim. Vozim ga od aprila. Isti motor, GT oprema. Motor mace glasen pri zagonu, a se hitro umiri. Zelo prožen, odličen osemstopenjski avtomatik. Pri pospeševanju iz nizkih vrtljajev mogoče malce godrnja, to se lahko preseže z nižjo prestavo. Poraba podobna. Ta motor se vrti že nekaj let v številnih modelih koncerna, porodne težave so odpravili. Udoben, skoraj trd, dobro insonorisiran. Pri 80 in 130 km/h se obšasno sliši šum vetra (stransko ogledalo ali steklo?). Asistenčni sistemi delujejo dobro, ne pa popolno. Pripomoček za ohranitev lege v voznem pasu je skoraj preveč vsiljiv. Radarski tempomat se lahko zmede pri nizkem soncu ali izhodu iz predora. Opozorilo na stranski promet je zelo uporabna reč. Glede na položaj števcev je potrebno malce več iskanja idelanega položaja. Svetlobni senzor je res preveč občutljiv, matrični žarometi pa so odlični. Možna je personifikacija zaslonov, a recimo manjka klasični števec vrtljajev in merilec hitrosti. Androdiauto deluje tudi brez kabla, a pogosto izgubi povezavo. Dobavni rok - tudi do 12 mesecev.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.318
174
63
kacnje.blogspot.com
Hvala za dopolnitev, mogoče še malo popravim, ker si me spomnil na nekaj stvari.
Nekatere stvari spoznaš šele, ko narediš več kilometrov, kot je to možno na testu.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.425
1.757
113
Pac je prebral slucajno zjutraj v knjigi filozofsko izrazje in repertoarij in je mogel uporabiti nekje v stavku. Meni se zdi učeno.
 

ptice

Pripravnik
23. jul 2011
80
39
18
Zvočno zatesenjen. Bo v redu?
Drugače pa ja, ogromno preberem, v slovenščini, angleščini in francoščini. Zjutraj in zvečer. Tisk in knjige. Zadovoljna?
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
1.915
585
113
Simpatičen avtomobil ter lušna reportaža z lepimi slikami.. Pogrešam pa več tehničnih podatkov ter pomemben faktor - cena takšnega modela... Dodaj tabelico na koncu pa je winwin za vse :)

Keep up the good work :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.318
174
63
kacnje.blogspot.com
Po eni strani se strinjam, da bi bilo koristno. Je pa hudič, ker sam niti ne vem, kakšen avto sem dobil in kaj je imel od dodatne opreme. Konkretne naj bi bil med 23 in 25 jurčki. Tehnični podatki pa ne vem, če se jih splača pretipkavati. Mogoče zgolj povzetek za konkretno vozilo. To bi bilo v redu.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
2.834
776
113
Točen model avta dobiš na zavarovalni polici, le-ta je sigurno v avtu. Drugače glede teksta je na momente mogoče rahlo dvoumno napisano, npr "Na sprednji maski in na vratih prtljažnika je imel velik logotip podjetja. Ta je posodobljen, kot zanimivost pa naj povem, da je narejen v Sloveniji." Kaj točno je izdelano v Sloveniji, logotip, vrata prtljažnika, cel avto?
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.318
174
63
kacnje.blogspot.com
Verjetno je bila prometna v avtu, ampak glede cene mi to nič ne pove. Bi moral vprašat prodajalca, ampak se sploh nisva srečala.
V stavku "Ta je posodobljen ..." je uporabljen moški spol in je logično nadaljevanje prejšnjega stavka, kjer je samo ena stvar moškega spola.
Absolutno se strinjam, da bi lahko marsikaj napisal lepše in je čisto prav, da si opozoril. Hvaležen :D
Tole delam bolj za hobi, časa vedno primanjkuje za počasno branje na koncu. Že tako priprava testa vzame cel delovni dan.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
8.638
1.753
113
Pomurje
Točen model avta dobiš na zavarovalni polici, le-ta je sigurno v avtu. Drugače glede teksta je na momente mogoče rahlo dvoumno napisano, npr "Na sprednji maski in na vratih prtljažnika je imel velik logotip podjetja. Ta je posodobljen, kot zanimivost pa naj povem, da je narejen v Sloveniji." Kaj točno je izdelano v Sloveniji, logotip, vrata prtljažnika, cel avto?
Oprosti krava za smetenje, zdaj mi je čisto jasno, zakaj je z damirj težko komunucirati, če mu ta sestavek dela težave.(damirj ne repliciraj!)

Drugače lep test in kar tako naprej.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
1.792
837
113
Sedi 5, da delaš to iz čistega hobija :)
Meni kot morebitnemu uporabniku bi sicer največ pomenile naslednje informacije ali pa malo več detajlov v zvezi s spodnjim:
- kako je z lučmi (si napisal samo na kratko, da svoje delo opravijo dobro)
- kako je z nagibanjem avta v ovinkih (a je tipično Francoski), si imel občutek, da te odnaša iz ovinka? Dobro saj si napisal, da je lega dobra, ampak meni se je pri C4 Picasso skoraj vedno zdelo, da me ven vleče.
- Kakšen je občutek za volanom, si lahko sedež in vozni položaj dobro nastaviš, da si po par urah vožnje v ok stanju al te bo vse bolelo?
- Kako je s preglednostjo pri bočnem parkiranju ali pa zavijanju desno (mrtvi kot)?
- A je motor res ok za malo več vožnje na avtocesti al pa ga pri tam 140 zmanjka in nimaš "lufta" za kako resno pospeševanje.

Evo to so recimo meni kot vozniku Forda Mondeo informacije, ki me zanimajo in me v nekem primeru pri mojem motijo oz. so mi v plus :)
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.318
174
63
kacnje.blogspot.com
Ok, dobra vprašanja. Veliko je še takšnih stvari, pa enostavno ne moreš vsega niti zabeležiti. Že s tem je veliko dela.
Napišem tukaj po spominu:
1. Luči so precej dobre. Ne bom napisal odlične, ker sem imel avto premalo časa, saj ni hudič, da ne bi našel kakšne napake. Vsekakor pa sem bil povsem zadovoljen. Aja, pa sedaj so dnevi dolgi in je za jutranji nočni test bilo treba vstati vsaj ob treh.
2. Nagibanja ni veliko, avto je precej stabilen. Gume so bile zelo dobre (ne me vprašat, katere so bile), to pa zagotovo zelo veliko vpliva na lego. Ne vem pa, če so to čisto serijske gume ali je njihov testni avto kaj bolje podkovan. Mogoče dodam, da sem pri testiranju zaviranja imel občutek, da je hotelo malo potegniti v stran, še vedno pa v mejah normale. Zavira dobro. Skratka odnašanja iz ovinka nisem čutil - vsaj do meje, ki sem jo poskusil. Na teh kratkih testih vsega ne moreš preizkusiti. Rabiš tudi varne pogoje, nismo vsi Alter vozniki, ki rešijo vsakršne težave kot Loeb.
3. Po nekaj urah vožnje nisem imel težav pri sedenju. Celo nasprotno, sedeži so precej čvrsti, z dobrim stranskim oprijemom in tudi zame, ki sem širši, še vedno všečni. Mogoče bi bili lahko malo višji, ampak po prvi nastavitvi, sedeža nisem več premikal, kar je dober znak. Spet napišem - daljše vožnje kot dve uri v enem kosu nisem imel. Volan je odličen in te kar vabi, da ga upravljaš.
4. Pričakoval sem slabšo preglednost. Pa me je kar prijetno presenetil in nisem imel težav. Ima tudi polno asistenčnih sistemov, ki pomagajo.
5. Ne vem, na avtocesti nisem bil. Sem imel namen, pa potem nisem vedel, ali ima vinjeto. Včasih si videl nalepko, sedaj pa ... Si pa predstavljam, da ga pri večjih hitrostih lahko zmanjka. Motor je vendarle 1,2 litrski in nekje se to vseeno čuti.
 

ptice

Pripravnik
23. jul 2011
80
39
18
Dodajam nekaj izkušenj po prevoženih 7000 km:
1. Matrične luči so stalno dolge, glede na nasproti vozeče ali vozilo pred mano se svetlobni snop prilagodi. Doslej se drugi udeleženci niso pritoževali.
2. Pnevmatike so Michelin Primacy 4 225/40 18 XL, tudi zato je avto bolj trd. Nisem opazil nagibanja.
3. Delam poti v kosu od 500 do 1000 km, nič posebenega za pripomniti glede udobja, sedeži so iz alkantare, solidno dihajo.
4. Nimam pripomb na preglednost, vzvratna kamera je visoke ločljivosti, opozorilo na prečni promet je dobrodošlo.
5. Motor je zelo prožen, pospešuje zvezno tudi po 150 km/h. Pri 130 km/h se vrti na 2300 vrtljajih/min, pri 150 200 vrtljajev več. Zelo ugodno za porabo in hrup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.318
174
63
kacnje.blogspot.com
Čisto za info, ker imam idejo nekaj nabavit:
- je varianta za testno vožnjo?
- je boljši od ostalih?
Za testno vožnjo se pri Rodexu zagotovo lahko dogovoriš, če avto še imajo. Sedaj gre roba menda za med in po mojih informacijah iz zadnjih dni (Škoda, Seat, Peugeot) sploh ne morejo nabaviti avtomobilov za salon ali teste. Samo za končne kupce lahko naročajo.
Boljši od ostalih? Težko rečem. Slab ni, pri marsičem me je prijetno presenetil. Kako je s kakovostjo, naj pa drugi povedo.