Osnove prodaje ter zlata pravila vodenja storitev

mladi_podjetnik

Pripravnik
25. apr 2009
31
0
6
Obišči stran
Uspeh v poslovnem svetu je odvisen od tega, kako dobro znate prodajati in od tega, kakšno mnenje si o vas ustvarijo vaši trenutni in bodoči kupci. Zavod mladi podjetnik vas vabi na brezplačno izobraževanje o storitvah in osnovah prodaje, na katerem boste izvedeli več o prodaji. Dobimo se 1. 3. 2010 ob 18.00 v Tehnološkem parku Ljubljana.

OSNOVE PRODAJE (18:00 - 18:45)

• Kdo je najvažnejša oseba v poslovnem svetu? (Kaj ta oseba počne in zakaj ji pogosto ne uspe?)
• Faze prodajnega procesa (Prodaja je proces, ki ga lahko razdelimo na posamezne faze. Značilnosti in izzivi posameznih faz.)
• Test ali imate vse kar potrebuje dober prodajalec?
• Osnove zaključevanja prodaje (Kaj naredite, ko vam kupec reče NE? Nekaj konkretnih tehnik.)

OSNOVE STORITEV (18:45 - 19:30)

• Kakšni so danes kupci? (Kupci so se v zadnjem času močno spremenili. Kaj želijo vaši kupci?)
• Osnovna načela v storitvah (Kaj je Customer Service? Kako ravnate z vašimi kupci? Kakšna načela vas vodijo, ko nekomu nudite storitev?)
• Reklamacije (Pravilni postopki, ko pride do napake ali reklamacije. Kako ravnati s problematičnimi kupci?)
• Vprašanja in odgovori


Več informacij in obvezne prijave!