OPEL tovarniški LPG 1.4 140KM

mr_

Guru
20. sep 2007
8.886
2.355
113
Na predelavi menjajo lezisca ventilov?
Da ne vstavljajo tovarnisko plinske instalacije vem, da bi pa na motorju kaj spreminjali dvomim.
Rekel bi, da se fabrika pohvali da je motor prilagojen za plin, kao, so pa vsi motorji identicni.
 

heinz

Pripravnik
29. apr 2016
75
14
8
Kataloške so res druge za glavo in ventile... upam pa da ni samo kataloška druga, deli pa enaki za višjo ceno :)



 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Na predelavi menjajo lezisca ventilov?
Da ne vstavljajo tovarnisko plinske instalacije vem, da bi pa na motorju kaj spreminjali dvomim.
Rekel bi, da se fabrika pohvali da je motor prilagojen za plin, kao, so pa vsi motorji identicni.

Ko stranka naroči LPG verzijo, tovarna standardni del nadomesti s tistim ki je prilagojen za predelavo na LPG.
Ko je avto sestavljen, se ga poslje na vgradnjo LPGja.

Upam da je seda bolj jasno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Kakšne pa so te težave s plinom?
Čudno, da zadeva ni zoptimizirana in brezhibna. Je pa res, da je plin malce bolj zaj... za nastavit in če nimaš izkušenj, potem zna bit hec. Čeprav s podporo tovarne to ne bi smela biti težava.

Če smem dodati izkušnje z VAG CNGjem: v Italiji je recimo večina Octavij prodana 1.4CNG in nekih težav ni znanih. Stranke so več ali manj vse bile izredno zadovoljne, sploh s stroškom goriva.
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.339
447
83
Jaz imam službenega UP-a na CNG, pa zadevca špila bp. Je pa res,da ima samo 25 000km. Me zanima, kaj se s takimi vozili zgodi pri 150-200 000km?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Jaz imam službenega UP-a na CNG, pa zadevca špila bp. Je pa res,da ima samo 25 000km. Me zanima, kaj se s takimi vozili zgodi pri 150-200 000km?
1.4CNG jih je v Italiji kar nekaj s temi kilometri in nisem zasledil, da so zadeve problematične.
Motor je itak drugi (koda motorja) po mojih informacijah in naj bi bil posledično prilagojen obremenitvam zaradi plina.