Opel strokovnjak za ECU

24. apr 2017
4
0
1
#1
Pozdravljeni

Iščem strokovnjaka za programiranje ECU za Opel.

Imam novo Mokko x in mi gre sistem start/stop na "jetra" Rad bi da mi sprogramira da bi bil ta sistem trajno izključen.

Uradni servisi mi ne znajo pomagat...

Ker iščem že dober teden dni sem dobil že nešteto "idej" pritisni gumb, zato se lahko teh idej izognemo. Kot inženir vem da se to da narediti (recimo spremeniti parameter na "zaželjena napetost akumulatorja=50V")...

Zato iščem strokovnjaka, ki je to že delal, predno se lotim sam :) Poznam recimo dva takšna ki pa obvladata drugi znamki avtov. Je specifično znanje zato mi tukaj ne moreta pomagat.

lp
 
19. jul 2007
12.060
150
63
Doma
#8
IMHO bodo proizvajalci začeli zapirati dostop do ECU za namene 'šarjenja'. Ne bom teoretiziral na dolgo zakaj, vendar samo neko spreminjanje vrednosti brez pravilne modifikacije cele verige podrejenih sistemov lahko privede do neljubih dogodkov in škode.
Kot dtugo so določeni sistemi prisotni z namenom varnosti oz. predpisov. Oz. drugače... kaj za vraga vas moti S&S sistem? V mestu je efekt, na odprti cesti se pa ne vklaplja. Če vas pa skrbi ACU pa niste pravi naslo za lastništvo avta.
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.057
2
38
#9
Hm. Izklop motorja, ko ravno hočeš speljat in izklopljene zadnje luči so safty fičer? Minimalno dodtna sekunda in pol.
Oboje me moti. Prvo sicer lahko rešim z izklopom, drugo nikakor ne. Ker je vse razen meglenk avtomatsko dvomim, da mi bo kapnilo v kaki pasati megli, v začetku nevihte,... dat zadevo na ročne luči pravi čas in oz bo elektronika pravi čas vklopila.
Sem že nekajkrat na polno bremzal za takimi vozili. Sedaj sem še sam potencialni za to ker je to pač IN. Tisti led zadaj pokuri koliko elektrike v primerjavi s "stop-start" sistemom?
 
20. sep 2007
8.573
103
63
#10
Za zadnje luči imaš definitivno prav. Sploh je zanimivo na avtocesti med poletno nevihto (ali tik po njej). Sonce, svetlobe več kot dovolj, vozil pred sabo pa ne vidiš tako hitro kot bi jih lahko, ker "sodobni" sistemi ne pogruntajo, da je vidljivost pri tleh katastrofalno slaba zaradi tega, kar s ceste dvigujejo gume.
 
14. avg 2009
5.288
120
63
#11
Če ima prednje led luči kombinirane dnevna in pozicija funkcija, tega ne moreš vklopit, ker ko se vklopijo pozicije misli avto, da je treba zmanjšat svetilnost dnevne, oz. če bi funkcijo spremenil, bi ti ponoči svetile dnevne/pozicija premočno. Če sta prednji luči fizično ločeni pa bi verjetno šlo. Se pa strinjam, da je to VELIK FAIL.
 
12. nov 2007
11.939
63
48
#12
Kakšen efekt je v mestu v prometni konici ko se vlačiš skozi semaforje s povprečno hitrostjo 3km/h? Na 100m se ti motor 10x ugasne in štarta. Ne samo da ne prišparaš goriva, še poveča se poraba. Sploh bo to zanimivo ko bodo tile avti s S&S stari 15 let in bodo ob vsakem zagonu malce preskakovali na -1 cilinder, pa pri dizlih bodo šobe curile na polno .. .ekološka bomba na kvadrat. Da ne omenjam povečanje zastojev ko se S&S avti ne bodo več zaganjali kot je treba in bo vsak verglal 5 sec preden se bo spravil iz križišča. To bo zgledalo (no sej že sedaj je slišat tako) kot da se hoče 10 avtošol na prvi vožnji spravit skozi križišče.
 
19. jul 2007
12.060
150
63
Doma
#13
A za škodljive emisije pa še nisi slišal? Saj ni point gledanje na lastno rit ampak na širše dobro. Poleg tega si s svojim pogledom preveč omejen na stanje pri nas (vzdrževanost vozil, kupna moč, preveliki apetiti...), ki smo, če pogledaš, zanemarljiv trg.
Glede zadnjih luči pa ja, to je fail. Kot je fail dnevne luči brez senzorja za svetlobo (da bi vsaj v normalnih pogojih preklopilo na zasenčene)
McGiver: tudi to se da, poglej nove golfe, megane. Rabiš pa senzor za svetlobo oz. določeno pozicijo ko so aktivirane dnevne luči. Je pa to potrebno povedati ECUju, ja. Samo če bi bilo to enostavno oz. bi bil namen bi se vklopilo s kljukico preko uporabniškega menija v nastavitvah.
 
19. jul 2007
12.060
150
63
Doma
#14
Hm. Izklop motorja, ko ravno hočeš speljat in izklopljene zadnje luči so safty fičer? Minimalno dodtna sekunda in pol.
Oboje me moti. Prvo sicer lahko rešim z izklopom, drugo nikakor ne. Ker je vse razen meglenk avtomatsko dvomim, da mi bo kapnilo v kaki pasati megli, v začetku nevihte,... dat zadevo na ročne luči pravi čas in oz bo elektronika pravi čas vklopila.
Sem že nekajkrat na polno bremzal za takimi vozili. Sedaj sem še sam potencialni za to ker je to pač IN. Tisti led zadaj pokuri koliko elektrike v primerjavi s "stop-start" sistemom?
Ko hočeš speljati, pritisneš sklopko in prestaviš v prvo prestavo. Vmes se avto tudi zažene. Nisi Schumaher da bi bil hitrejši oz. nisi na poole position. Spremljaj semaforje, kot so te učili v avtošoli in se pripravi na speljevanje. Sam zase vem, da če sem skoncentriran na vožnjo in spremljanje dogajanja v križišču avto že dela ko se na semaforju prižge zelena... No, saj moja gajba ne aktivira S&S če nimam v prostem teku in ustavljeno vozilo. Pri avtomatiku pa ne aktivira če ne zarineš pedala zavore na polno v poden.
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.057
2
38
#15
V prvo prestavi elektronika...
Zadeva je smotana kjer je slaba preglednost in se moraš povsem ustavit morda enega počakat avto pa OFF namesto da bi čez pol sekunde speljal. Pa vžig in... naslednji komet, ki se ne drži omejitve v naselju je že precej nevarno blizu.

Da me avto pred semaforjem sam ustavi (radarski tempomat) in še izklopi motor je seveda OK in suer funkcionalnost. Tudi, ko ga v koloni pred tem nekajkrat je OK.

Sam bi imel gumb na volanu ali vsaj obratno logiko. Da bi zadevo sam vklopil/izklopil. Tako pa ga moram vedno iskat pod volanom, ko pridem v situacijo kjer me bo zadeva najverjetneje motila. Verjetno se bom s časoma navadil, da bom funkcijo vedno izklapljal istočasno s pripenjanjem varnostnega pasu. Po nekaj mesecih uporabe vozila se še nisem odločil kaj bi mi bilo optimalno. Na nekaterih odsekih dosti stojiš in je izklop motorja smiselen.
 
12. nov 2007
11.939
63
48
#16
Tvoja gajba nima najnovejše eko tehnologije. Pri novih gajbah je S&S precej bolj agresiven, recimo avtomatiki kar lepo ugasnejo (še preden se avto sploh ustavi) ne glede na stopnjo pritiska na zavoro in ko stopiš z zavore oz. pritisneš na gas motor šele razmišlja ali bi verglal ali ne. Vse skupaj spominja kot bi se vozil z 90 letno babico, zadnja podobna izkušnja so bili cukomatiki PSA grupe 10+ let nazaj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
26.805
176
63
#17
A za škodljive emisije pa še nisi slišal? Saj ni point gledanje na lastno rit ampak na širše dobro. Poleg tega si s svojim pogledom preveč omejen na stanje pri nas (vzdrževanost vozil, kupna moč, preveliki apetiti...), ki smo, če pogledaš, zanemarljiv trg.
A da pa v 100m ce se ti avto 10x prizge in ugasne te pa ne skrbijo izpusti pri nepopolnem izgorevanju...nisem kemijski tehnik ampak sem prepričan da so manjši če bi avto tačas lavfal na štandgasu...