Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Drugače je pugi top, samo pač me bolj vleče da se vozim "zastonj"
smile-1.gif
O kakšnih km letno se tukaj pogovarjamo?
Imaš možnost brezplačnega polnjenja ali boš polnil na domači vtičnici?

minimalno 62km, maksimalno 80 dnevno, to je potem vsak delovnik. Vse bi naj bilo v okviru zmožnosti ampere, če ne pretiravam z klimo in hitrostjo, kar ne, zelo redko jo vklopim tudi ko je +35 zunaj, edino če nisem sam, ampak to je samo ob vikendih. Vožnja lagana, odvisno kako naletim na semaforje, včasih nič, včasih stojim 2x. avg hitrost je nekje 70kmh, maks 95.
Polnila bi se samo doma, čez noč, torej tudi tu je dovolj časa, da se napolni v celoti, ko je nočni tok. V podzemni garaži.

Največji problem še vedno ostaja izvedba polnilnega mesta v garaži. Garažno mesto je sicer lastniško, ampak ni štroma nikjer not, pomeni da je potrebno vlečti iz omarice. Ta je na srečo v istem nivoju kot je garažno mesto in iz skupne gre ven štrom za ulično razsvetljavo, pomeni da luknje skozi stene so. Izvajalec mi je rekel, da če bi se delalo tako, da potem tudi ne rabim soglasja, ker se ne bi šlo za poseg v skupne prostore. Ko bo konec dopustov se oglasi na ogledu dejanske lokacije, pa da vidimo.

Bližnje javno plačljivo parkirišče ima kar nekaj polnilnih mest za EV ki so skoraj vedno prazna. Sem že pisal lastniku, če se lahko najame parkirno mesto in potem pač vedno imam avto na štromu, ampak dvomim da jim je to v interesu
smile-1.gif


Na letni ravni bi torej to pomenilo prihranek 900€ kar se tiče dnevnih poti, plus vikend, etc. Pa tudi zavarovanje in servisi bi bilo ceneje. Pa še velikokrat lahko kam skočiš čez vikend, magari tak za brezveze "na kavico", ker ravno ne razmišljaš da te bo že samo pot stala 20€. Za ceno 13000 je to no-brainer, IMO. Sicer ok...avto je veliko slabši kot pugi, ampak mi to ni najpomembnejši faktor
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Andy, imaš recimo podatek, nek približen, koliko W energije bi trošila ampera v primeru "vzdrževanja temperature v vozilu", torej da bi delovala klima? Recimo neka ocena koliko poleti za hlajenje in koliko pozimi za gretje? Če je avto na prostem, brez sence/zavetja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Če je ta cena 13.000 pri naših prodajalcih, je res nobrainer, ampak po mojem mišljenju ne v tisto smer, v katero ti razmišljaš.
grin1.gif

Pa preden boš šel v projekt, malo potipaj trg za tvoj avto.

Vsekakor pa gledaš na stroške avtomobila absolutno preozko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Najraje bi tak dal staro za staro, da se še s tem ne ukvarjam in poleg tega imam tudi neko garancijo. Čeprav ne vem kakšen bi/bo interes, če je trenutni avto več vreden kot "novi"
smile-1.gif


Tudi tega sem kupil "pod slovensko ceno", pa ni nič narobe z njim, ni nujno, da vse kar je poceni, pomeni da je nekaj narobe. Pač se gre v obeh primerih za bolj eksotične voze, ki se pri nas ravno ne prodajajo masovno in morajo trgovci spustiti ceno
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
No, ti želim, da uspeš s projektom, ampak sem nekako pesimist.
Namreč za Pugija si zadel (stojijo po več mesecev na hofu), Ampere pa niti ne, razen tiste z zlatarsko ceno.
In samo butelj od prodajalca (ga ni) bo potem dal ceno 13.000 jurjev za dober avto, če ga v roku dveh tednov proda za 15.000 jurjev. Vsekakor se pa bojim, da ti nihče ne bo vzel Pugija v ceno, razen s kakšnim diskontom od 30-40%.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
No saj ampere za 13k ni, je bila ena, pa to od fizične osebe. Pa je ni več.
Volt je za 13. Mogoče problem ker je chevy, da se ne proda, lahko pa da kaj narobe ja, ali slabo očuvan avto, videl ga še nisem.

Če bi bila pri nas cena amper previsoke, se pač nabavi iz tujine, mobile.de je poln takih za 13k...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.381
9.113
113
ja, in ohoho kmjev...ampero bi vzel tam pri 17 do 20 pa 50kilo prevoežnih. To je edini smisel...maš tudi letnike 2015...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Kaj niso minili časi, ko smo gledali na kilometre? Al je zdaj to spet postalo aktualno, zaradi baterij, čeprav so "poročila iz terena" kar se tega tiče brezskrbna.

Kaj to prav vidim, da se na sopotnikovem sedežu ne da izklopiti airbag, pomeni da se ne more namestiti otroškega sedeža?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.381
9.113
113
do 150 je garancija na baterijo....po150 boš kaj ce rikne? a ni bolje biti na varni strani pa imeti avto s 50 kkm.?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Do 160k je. Ampak saj te ne more pomeniti to, da bo stanje pri 150k 95% prvotne kapacitete (itak greš pred nakupom na servis da ti povedo točno stanje kapacitete baterij), potem pa bodo kar naenkrat celice se zrušle, da bo v celoti odpoved?
Pa četudi, potem je bolje kupiti tako za 13k in potem 5k za ganz nove baterije, kot kupiti tako z 50k za 15k, ali?

Andy, koliko so sploh nove baterije, če imaš ta podatek, pri nas ali recimo v AT?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
kaj se v teh 200k km samo baterija obrablja v amperi?
Na podvozju in drugih sklopih se teh 150k km razlike nič ne pozna?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Slednje je napisal Andy pred kratkim

Citat:
Prejšnji mesec sem imel letni redni servis. Narejenih imam 131.000km (90% EV - na elektriko, 10% HEV - hibrid).
Stanje Lifetime porabe na servisu je bilo 0.57l/100km.

Poleg check-up-a sem dal zamenjati še filter kabine z MAHLE-jevim (hvala Hondi!), zgornji okvir okna za polnjenje je sedaj na 89.9% (ko je bila nova je bil na 85.9%), kar pomeni, da je uporabna kapaciteta (neto) še vedno enaka kot pri novi, le da v bruto kapaciteto poseže za dodatnih 4%, kar je pri 130.000km zelo dobro.
Serviserjev za Ampero ravno na domenjen dan ni bilo (eden je bil na dopustu, drugi je zbolel), tako da je na njej delal redni mehanik. Ko je dvignil avto je rekel: 'Vi ste pa menjali sprednje diske!'. Sem rekel ne, samo manšeto, ki mi je leto ali dve nazaj skozi eno luknjico spuščala mast.
Je rekel, da ne more verjeti, da so diski kot novi. Pregledal je podvozje, je rekel, da je kot novo, vitalne dele je zaščitil z enim sprejem (WURTH), v rezervoar za hladilno tekočine baterije je dodal cca 1dcl DexCool-a.

Pomoje material tudi manj trpi ob manj agresivni vožnji. Jaz sem opazil, da sem začel vozit veliko bolj "po jajcih" zaradi regeneracije in verjamem da se posledično celoten material manj obrablja. diski so tudi pri meni še novi, pa ima avto skoraj 160.000 pa je večji/težji od ampere.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
No pri nas je chevy in opel pod eno streho, flamin avto.

Čisto tako iz firbca me zanima ali si že servisiral piđoja tam in ali je bila v igri kaka napaka na elektro sklopu, ker sam še vedno verjamem, da tega pri Flaminu MB niso sposobni servisirat!
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.381
9.113
113
sej to tudi mene zanima, ker neke ploščice si tudi sam menjam..kaj po pride do kakšne diagnostične elekto težave, kot tista ključavnica pri andy al neki... meni se ofne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Andy, imaš recimo podatek, nek približen, koliko W energije bi trošila ampera v primeru "vzdrževanja temperature v vozilu", torej da bi delovala klima? Recimo neka ocena koliko poleti za hlajenje in koliko pozimi za gretje? Če je avto na prostem, brez sence/zavetja.

Poleti cca 500W za hlajenje (avto je ze na zeljeni temperaturi), pozimi cca 1500W za gretje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Do 160k je. Ampak saj te ne more pomeniti to, da bo stanje pri 150k 95% prvotne kapacitete (itak greš pred nakupom na servis da ti povedo točno stanje kapacitete baterij), potem pa bodo kar naenkrat celice se zrušle, da bo v celoti odpoved?
Pa četudi, potem je bolje kupiti tako za 13k in potem 5k za ganz nove baterije, kot kupiti tako z 50k za 15k, ali?

Andy, koliko so sploh nove baterije, če imaš ta podatek, pri nas ali recimo v AT?

Vcasih je bila cena na gmparts, mislim da 2500USD, koliko pa je dejansko, pa nisem zasledil, ker se nobene niso menjali zaradi degradacije, tiste nekaj, ki so jih pa menjali zaradi napake na kaksnem vezju, pa je bilo vse znotraj garancije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj niso minili časi, ko smo gledali na kilometre? Al je zdaj to spet postalo aktualno, zaradi baterij, čeprav so "poročila iz terena" kar se tega tiče brezskrbna.

Kaj to prav vidim, da se na sopotnikovem sedežu ne da izklopiti airbag, pomeni da se ne more namestiti otroškega sedeža?

Kolikor vem, bi se moralo dati. Mislim, da je stikalo v glove compartmentu. Poglej v kaksen Volt manual, ki je obljavljen. Samo pogooglsj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
No pri nas je chevy in opel pod eno streho, flamin avto.

Čisto tako iz firbca me zanima ali si že servisiral piđoja tam in ali je bila v igri kaka napaka na elektro sklopu, ker sam še vedno verjamem, da tega pri Flaminu MB niso sposobni servisirat!

Ne še, bo zdaj šel v kratkem na preventivni brezplačni pregled, pa da vidim kaj najdejo. Servisni interval je 12 mesecev ali 30.000km, jaz še nisem nobenega dosegel od nakupa
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Sem ugotovil, zakaj je volt tako poceni...ni uradnega servisa. Vis ti ga sicer pošraufa, ampak nimajo vpogleda v GM in nimajo dostopa do tehničnih podatkov/orodij, ko pride dejansko do sranja. Menjava olja, ipd, pa se naredi brez problema.

Andy, veš mogoče če ima chevy uradni servis v AT?