Evo je že prvi krizni dekret nove vlade zunaj, proračun za cel kup postavk, vključno za subvencije se reže za 30%.
Subvencije Eko sklada ne gredo iz proračuna.
Evo je že prvi krizni dekret nove vlade zunaj, proračun za cel kup postavk, vključno za subvencije se reže za 30%.
Link between air pollution and corona mortality in Italy could be possible
A group of scientists from Aarhus University in Denmark and University of Siena in Italy has found another small piece in the puzzle of understanding COVID-19. Looking for reasons why the mortality rate is up to 12% in the northern part of Italy and only approx. 4.5% in the rest of the country...www.eurekalert.org
Še študija iz Harvarda:
Harvard study finds small increase in long-term exposure to PM2.5 leads to a large increase in COVID-19 death rate
A new study by researchers at Harvard T.H. Chan School of Public Health concludes that a small increase in long-term exposure to PM2.5 leads to a large increase in COVID-19 death rate, with the magnitude of increase 20 times that observed for PM2.5 and all-cause mortality. US government...www.greencarcongress.com
They found that an increase of only 1 μg/m3 in PM2.5 is associated with a 15% increase in the COVID-19 death rate, 95% confidence interval (CI) (5%, 25%). Results are statistically significant and robust to secondary and sensitivity analyses.
To, da PMxx delci vplivajo prerane smrti se že ve desetletja. Ocena za EU je 422 tisoč prezgodnjih smrti na letni ravni zaradi onesnaženja z PM2.5 delci.
Zato se je pa zapovedalo nižje emisije, nekateri, kot je VW, so pa pri tem lagali.
Glede na to, da COVID19 in PM2.5 delci najbolj vplivajo na dihala, dotična korelacija ni nobeno zdravstveno ali znanstveno presenečenje. Gre torej samo za potrditev.
Torej na letni ravni onesnaženje z dotičnimi delci odnese več življenj, kot jih zna odnesti Corona. Samo se o tem ne govori na tak način.
VW in druge, ki so emisije izigravali, ne bi bilo samo za olupit, ker so nategnili kupce, ampak ker so dejansko sokrivi za cel kup przgodnjih smrti.
Ja... ne...
To je tak bullshit, da bi lahko vsaj malo razmislil o cifrah, ko se jih takole servira. Samo malo logike.
Sicer pa... ste se taki paničarji za umazan zrak odselili na kmete? Mogoče kam v Afriko, kjer je nekje izjemno čist zrak? Verjetno je tam veliko daljša življenska doba kot v umazani severni Italiji?
Kaj pomaga čist zrak če ješ sranje npr.? Stres? Vse drugo miljonkrat bolj vpliva na zdravo/dolgo zdravo življenje pa nič ne naredite/naredimo za to.
Klinično niti ne obstaja obolenje zaradi katerega bi bil sprejet nek avtomehanik v bolnico, ki cel lajf diha dizle po 12 ur na dan. V hiši zapreš okna, laufaš neko kvazi disečo svečo ustvariš slabše pogoje za življenje, kot je na najbolj prometni ulici v Lj. Na vseh ljubljanskih ulicah bi bilo še vedno bolje luftat stanovanje.
Glede sodobnih dizlov in elektrarn na premog pa tudi ne dojamete niti promil, kako zmogljiva je filtracija v teh časih in koliko razvoja gre v to. V mestih so največja svinjarija zavorni prah in mala kurišča ne pa DPF+SCR dizel.
Stvar glede trdih delcev je taka da je težko kar koli dokazat, še meritve v okolju so pač samo glede na velikost delcev, bistveno vprašanje pa je kateri delci so človeku bolj škodljivi, kateri manj in kateri so celo koristni (sol). Meritve PM10 v okolju kot jih izvajamo danes so en velik bullshit.
Problem je v kotlinah, posebej pozimi (inverzija temperature)... enako je problem s celo Padsko nižino zaradi industrije etc.. Če greš na Nanos, to zelo dobro vidiš, saj se "oblak" onesnaženega zraka vidi skoraj do višine Nanosa in torej tudi pri nas in v Istri oz. celem severnem Jadranu Tudi Plomin elekrarna v Istri na HR ni bila preveč "eko" ... Sčisti se vse, ko zapiha burja šele in pol je par dni v redu....To je tak bullshit....... Vse drugo miljonkrat bolj vpliva na zdravo/dolgo zdravo življenje pa nič ne naredite/naredimo za to..... V mestih so največja svinjarija zavorni prah in mala kurišča ne pa DPF+SCR dizel.
WHO niso strokovnjaki ampak čisti politiki, paničarji na Twiterju so bili strokovanjki, ampak so bili žal utišani, because reasons...