Odprava geoblokade trgovcev znotraj EU?

jekleni

Fizikalc
1. avg 2007
1.093
46
48
#21
Ni res, da se ni nič spremenilo. Prej so znali zavrniti nakup, tudi če si podal nemški naslov (mailbox.de), ker so "vedeli," da bo preposlal. Recimo če je bila akcija in so jo hoteli omejiti na npr Nemčijo. Sedaj je ne smejo - niso pa dolžni poslati kamorkoli, kamor sicer ne pošiljajo. Ali pa npr če bi te bestshop.co.uk avtomatično preusmeril na najboljsatrgovina.si, kjer bi cene bile pač višje - sedaj tega ne sme avtomatsko in če se ne strinjaš, sploh ne.
Seveda pa če prej ni sprejemal Visa kartice, je tudi sedaj ne rabi sprejemat. Samo da je enako za njegovega soseda in za zadnjega Romuna.
 
14. avg 2009
6.233
306
83
#23
jekleni Oja. ;)

Govorim o resnih firmah in resnih produktih ne kr nekih 5€ internet shopih. Gre tudi zato, da ponekod so drugačni garancijski pogoji, zahteve po zagotovljenih servisih,...
Seveda ti mora prodat ampak ni ti pa dolžen nuditi nič več kar ne nudi "lastnemu kupcu" in tu se po navadi zakomplicira.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
9.750
130
63
Marlbor
#24
Torej niso nič uredili. Prej je že sam spletni servis trgovine poskrbel, da iz države s katerimi ne poslujejo sploh nisi mogel zaključiti nakupa. Sedaj so ti dolžni nakup omogočiti, potem pa ti bodo morali nakup stornirati, ker itak ne poslujejo s tujino.
 
14. avg 2009
6.233
306
83
#25
Če boš sam organiziral prevzem ali navedel naslov v državi kamor pošiljajo bodo morali zaključiti nakup - ampak za njih bo to "domači" nakup z vsemi posledicami zate.
 

zino

Fizikalc
3. sep 2007
2.434
26
48
#26
jekleni Oja. ;)

Govorim o resnih firmah in resnih produktih ne kr nekih 5€ internet shopih. Gre tudi zato, da ponekod so drugačni garancijski pogoji, zahteve po zagotovljenih servisih,...
Seveda ti mora prodat ampak ni ti pa dolžen nuditi nič več kar ne nudi "lastnemu kupcu" in tu se po navadi zakomplicira.
ne komplicirat. gre se za nike patike, adidas trenirko, lego kocke. Internetna trgovina v DE pošilja samo v DE, za takšne artikle me zanima, če bo veljalo to al ne...
Za stvari višjih vrednosti kjer so v igri garancije itd, takšne stvari ne kupujem preko interneta.
 

Demz

Majstr
15. avg 2010
7.571
458
83
#29
Kako je pa zadnje čase s temi ... potrošniškimi pravicami itd?
Namreč, distributerji nekaterih artiklov enostavno niso hoteli distribuirati, z izgovorom da je ferger pri nas premajhen in se jim ne splača delati slovenskih prevodov papirjev itd.
Proizvajalci oz. generalni distributerji za Evropo so si pa razdelili področja ... tako da mašinca ki je v nemčiji dosegljiva v bistvu kar na trgovski polici, je za nas (Slo Hr, Madžarska ) domala nedosegljiva :obesise: .
 
14. avg 2009
6.233
306
83
#32
Čisto resno: kaj pa narediš če slučajno zadeva crkne v garanciji?

Jaz sem par let nazaj kupil BEKO pomivalni stroj preko ene "nategunske" SLO/HR internetne strani (Oskar neki). Sem ob prevzemu ugotovil, da ima samo enoletno (mogoče dvoletno, sem pozabil) nemško garancijo, ki je ne morem uveljavljat v SLO. Ko sem čekiral SLO zastopnika Beko so mi rekli, da oni s tem nimajo nič, da pa naj serviserja vprašam ampak bo problem z deli (model za D tržišče) in seveda moje plačilo.
Ko sem s tem seznanil "Oskarja" mi je "direktor osebno" zagotovil 5 letno garancijo. :eek: No po enem letu jih je FURS raztrgal, ker niso plačevali DDV. ;)

Zdaj je "5 letna garancija" mimo - zaenkrat nok, nok on heaven door. ;)
 
25. avg 2007
13.273
179
63
#34
Čisto resno: kaj pa narediš če slučajno zadeva crkne v garanciji?
Jaz sem par let nazaj kupil BEKO pomivalni stroj preko ene "nategunske" SLO/HR internetne strani (Oskar neki). Sem ob prevzemu ugotovil, da ima samo enoletno (mogoče dvoletno, sem pozabil) nemško garancijo, ki je ne morem uveljavljat v SLO. Ko sem čekiral SLO zastopnika Beko so mi rekli, da oni s tem nimajo nič, da pa naj serviserja vprašam ampak bo problem z deli (model za D tržišče) in seveda moje plačilo.
Ko sem s tem seznanil "Oskarja" mi je "direktor osebno" zagotovil 5 letno garancijo. :eek: No po enem letu jih je FURS raztrgal, ker niso plačevali DDV. ;)
Zdaj je "5 letna garancija" mimo - zaenkrat nok, nok on heaven door. ;)
Si pa dobil po ugodni ceni.
 

Demz

Majstr
15. avg 2010
7.571
458
83
#37
Čisto resno: kaj pa narediš če slučajno zadeva crkne v garanciji?

Jaz sem par let nazaj kupil BEKO pomivalni stroj preko ene "nategunske" SLO/HR internetne strani (Oskar neki). Sem ob prevzemu ugotovil, da ima samo enoletno (mogoče dvoletno, sem pozabil) nemško garancijo, ki je ne morem uveljavljat v SLO. Ko sem čekiral SLO zastopnika Beko so mi rekli, da oni s tem nimajo nič, da pa naj serviserja vprašam ampak bo problem z deli (model za D tržišče) in seveda moje plačilo.
Ko sem s tem seznanil "Oskarja" mi je "direktor osebno" zagotovil 5 letno garancijo. :eek: No po enem letu jih je FURS raztrgal, ker niso plačevali DDV. ;)

Zdaj je "5 letna garancija" mimo - zaenkrat nok, nok on heaven door. ;)
Nič ne moreš naredit. Zavestno se garanciji odpoveš. Itak je to roba nižjih vrednosti, npr. do 1000 Ejev, ter vsekakor višjega kvalitetnega razreda, če si jo pripravljen hoditi iskat v Dizeldorf itd.

Štos je v tem, da zaradi teh marketinških potez nimamo kompletne ponudbe - naši trgovci bi pač prodajali samo najcenejša jajca, ker vedo da nimamo kaj posebno visoke kupne moči. Za kakšno bolj specifično, kvalitetnejšo (in hkrati dražjo) stvar pa jim takoj zmanjka volje :obesise: .

Bom dal konkreten primer - neka Boscheva mašina vrednosti okoli jurja, v nemškem katalogu je, Bosch Slovenija je pa noče distribuirat, ker spadamo v grupo vzhodnih držav (Madžarska, Slovenija, Hrvaška) z enotnim distributerjem.
- "Dejte mi to mašino nabavit, prosim ! "
- "Ne moremo, ker je nimamo v ponudbi."
- "Pa - tristo hudičev, nabavite mi jo če se vam ljubi ( :gorjaca: grrr ! :gorjaca: ) , če ne naj vas Bobi polula itd, grem pa sam v nemčijo po njo ! :gorjaca: "
- "Ja Ok, se bom potrudil ... "

Čez par dni me kliče : " Živjo, sem dobil mašino, ampak mi povejte, a bo to morda ležalo na kaki polici itd ... ? "
- "Kakšni polici? Ja, tudi na polici bo ležala vmes, v glavnem gre pa direkt na ponk, ko jo nujno nucamo !!! "
- "Aja ... sem mislil na kakšni trgovski polici, veste, Slo navodila in certifikati pa to. "

Vem, ja. Sedaj mi je jasno zakaj je bil v zadregi. Namesto da bi zakonodaja olajšala delo, nam ga samo vozlja! :nigladek:
 
Všečki: McGiver

gr69

Majstr
15. dec 2009
7.813
157
63
še v SLO - ampak komaj
#38
No - in imaš del odgovora zakaj določenih stvari pri nas ne dobiš in zakaj so zadeva načeloma dražje.

Hebi ga - zaščita potrošnika in dolge zakonsko določena dobe garancije in nerazumevanje jamstva pač košta.
 

Demz

Majstr
15. avg 2010
7.571
458
83
#39
Imeli smo japonca, ki nam je predstavljal Makito. To je bilo nekje po letu 2000 ( ? ) - sej ne vem več točno, tam nekje. Bom pisal cifre v Ejih, da ne bo zmešnjave.

Torej - štemarca, profesionalno udarno kladivo v vrednosti okoli 1200 Ejev, - matična firma (proizvajalec ) dobi zanjo samo 7 Ejev. ( o_O , še danes ne morem nekako verjet, ker če mašino daš na vago - ??? ) . Vse ostalo poberejo posredniki, distribucije, servisna mreža. Je rekel, da - če bi se Evropa odpovedala servisni mreži, bi bila mašina samo 480 Ejev ! :eek:

Ja, sistemi koštajo, toda brez njih ne gre.