Odgovornost šole

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Moje izkušnje:
1) kraje: jih ni bilo. Ponavadi se izgubi/pozabi, pa se potem išče in včasih tudi najde v najdenih predmetih. Šola je bila jasna glede igrač. Da njih ne zanimajo in če jih prinesejo s seboj, to ni njihova stvar. Moj je bil ob praktično vse yo-gi-oh karte (ali neki tacga) v prvem razredu ker so mu starejši rekli, da če jih ne da ne bodo več prijatelji z njim. Šola ni naredila nič, niti ne vem če se je šel kaj žalit h kateri učiteljici, jaz sigurno ne. Ena lekcija zanj je pa bila...
2) pretepi in zbadanja. Moj jih zna potalati, je pa zelo slab v prejemanju. Nikdar nisem bila klicana v šolo, dasiravno je bilo kaj omenjeno glede konfliktov na govorilnih urah. Ko je slabo prejel, sva se šla doma lekcije, da ni fajn drugim delat kar sam ne maraš, da se zgodi tebi... Zdaj že dolgo nisem nič slišala, da bi se ravsal. Se mi zdi, da je ugotovil, da mu je lepše če se ne petlja v pretepe... Režim pri nas je, da najprej skušajo učiteljice rešiti z otroki samimi, šele potem se kliče starše če se jim zdi, da ne bo šlo. Tako je bilo tudi povedano na roditeljskih sestankih in tako je. Je pa res da pri nas na vaši so bolj redke izjeme tisti, ki letijo za vsak grd pogled pa za vsako nefer zadevo v šolo že en dan prej. Tudi vzgojne ocene se dogajajo kot v mojih cajtih. Moj petelinček jih je že dobil po buči na tak način, ko misli da je pameten bolj kot cel svet skupaj. Super... To so poceni življenjske lekcije.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
Ena malo off: Tole dokaj lepo pokaže kam gremo oziroma kam smo šli v zadnjih 30 letih. Mimogrede, porazdelitev pameti se v vmesnem času ni spremenila in je še vedno po Gaussu.

RS.JPG
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Skupna količina inteligence (pameti, ZKP, in kar je še takih imen) na zemlji je KONSTANTA - nas pa je vedno več.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ali drugače - otrok, ki ima "95% vseh ocen 5", ni nadpovprečen, temveč je zgolj in le povprečen (spada namreč v tistih 53%).
Zanimivo, da se število pravdobrih ni bistveno spremenilo (celo zmanjšalo). Spet poruši prej omenjeno "teorijo zarote" da nekdo celo leto kleplje enke in dvojke, na koncu pa faše 4 zaradi ljubega miru...
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
168
1
18
Ljubljana
Ali drugače - otrok, ki ima "95% vseh ocen 5", ni nadpovprečen, temveč je zgolj in le povprečen (spada namreč v tistih 53%).
Zanimivo, da se število pravdobrih ni bistveno spremenilo (celo zmanjšalo). Spet poruši prej omenjeno "teorijo zarote" da nekdo celo leto kleplje enke in dvojke, na koncu pa faše 4 zaradi ljubega miru...

Po mojih opažanjih že čez leto zelo redko potalajo 1 ali 2. Zakaj, si pa vsak lahko po svoje razlaga.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Mogoče v 3. ali 4. razredu. Potem pa to ni več tako. Kar lepo talajo enke in dvojke, tudi vzgojne ukrepe in še kaj.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
Res je. Ampak po drugi strani že v četrtem popravljajo štirice. Popravljanje pozitivnih ocen je ena velika neumnost in kaže na to v kolikšni meri šola popušča pod pritiski staršev. Danes pol razreda joka za trojke in jih skriva pred starši. Starši pa hop po šoli zakaj jih ne obvešča o 'težavah'.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Ampak ce bi sedela na kakem svetu starsev ali pa svetu sole bi videla zakaj. Novodobni starsi bi radi prisli v vsako poro sole. Radi bi sodelovali pri izbiri ucbenikov pri posameznem predmetu, pri izbiri hrane, ki jo jedo v soli, pri aktivnostih v solah v naravi, pri nacinu komunikacije sole s strarsi,...v glavnem v vsem....ce pa ne bo po starsevsko, bomo/bodo pa zaceli pritiskat na obcino in ministrstvo. In kaj potem preostane soli? Da popusca, da politicno pelje zadevo skozi inbse prilagaja kjer je najmanj skode. Enim uspeva boln drugim manj, odvisno koliko je ravnatelj mocen in spreten. Zal...Mene je kot starsa vcasih prav sram in se vprasam, kako ti ljudje prezivljajo vsak dan, ko poslusam kaksne stvari jih motijo.
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
168
1
18
Ljubljana
ribicija se popolnoma strinjam s teboj in zato me zanima ali imajo šole sploh še kaj avtoritete in samostojnosti pri opravljanju svojega dela. Ker sam vidim, da je točno tako kot si rekel in zato menim, da otroci "problematičnih oz. retardiranih" staršev pridejo bolje čez, kot pa tisti, ki pustijo šoli, da naj bi opravljala svoje delo in ne "ujčkajo" svojih otrok.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
Ja imajo. Avtoriteta gre od ravnatelja navzdol. So ravnatelji in učitelji, ki nimajo absolutno nobene težave z vzpostavljanjem avtoritete in nobenih težav s starši, oziroma ti hitro ugotovijo kje jim je mesto. Ampak, ker je danes tako kot v vseh poklicih, tudi učitelj lahko kar vsak šalabajzer, je stanje tako kot je.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.320
5.842
113
pri taščici
Ampak ce bi sedela na kakem svetu starsev ali pa svetu sole bi videla zakaj. Novodobni starsi bi radi prisli v vsako poro sole. Radi bi sodelovali pri izbiri ucbenikov pri posameznem predmetu, pri izbiri hrane, ki jo jedo v soli, pri aktivnostih v solah v naravi, pri nacinu komunikacije sole s strarsi,...v glavnem v vsem....ce pa ne bo po starsevsko, bomo/bodo pa zaceli pritiskat na obcino in ministrstvo. In kaj potem preostane soli? Da popusca, da politicno pelje zadevo skozi inbse prilagaja kjer je najmanj skode. Enim uspeva boln drugim manj, odvisno koliko je ravnatelj mocen in spreten. Zal...Mene je kot starsa vcasih prav sram in se vprasam, kako ti ljudje prezivljajo vsak dan, ko poslusam kaksne stvari jih motijo.
Najhuje je to, da svoj prav želi vzpostaviti neka manjšina starsev in ker so glasni, jim hudič celo uspe.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.294
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
No, no - malo ustavi konje. Imaš med učitelji, tako kot vseh poklicih, od odličnih pa tudi do slabih. Ampak po mojih izkušnjah jih je večina v zlati sredini in svoje delo opravijo več kot zadovoljivo.
Kar se pa vzpostavljanja avtoritete tiče, pa je treba kot prvo pokazati malo spoštovanje do tega poklica (no - pravzaprav do vseh poklicev), ker če se gre že s pristopom, da so itak šalabajzerji, imaš potem “odlične” temelje za vzpostavitev nekega pametnega odnosa in zaupanja, ki pa je osnova za “avtoriteto”.
Potem dodaj še možnost anonimnih prijav (ki so mimogrede največkrat lažne), “Gabra”, izpostavljanja pravic pred obveznostmi in imaš naenkrat situacijo, kjer je učitelj v bistveno podrejenem položaju - in potem naj vzpostavi avtoriteto?
Aja - pa hvala Bogu za internet - si lahko vsak poišče mnenje in izkušnje drugih, ki ga podprejo v svojem razmišljanju. Le dovolj dolgo je treba iskati ali svojo mantro tako ponavljati, da postane resnica - je pa le na netu objavljeno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in boc

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
ogrmno pametovanja je bilo naloženega... V glavnem če gre za dejansko maltretiranje in dejanske kraje in podobno, je potrebno poklicat policijo in če se vodstvo šole ne zgane in nekaj naredi v svoji hiši, kličeš policijo vsak dan, BTK. Če se dejansko nič ne spremeni (v kar dvomim po takih posegih) otroka prepišeš na drugo šolo. Pri nas ni omearic in ključavnic. Smo pač doma tam ko ni tolk idiotov in prestopnikov. Še.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
No, no - malo ustavi konje. Imaš med učitelji, tako kot vseh poklicih, od odličnih pa tudi do slabih. Ampak po mojih izkušnjah jih je večina v zlati sredini in svoje delo opravijo več kot zadovoljivo.
Kar se pa vzpostavljanja avtoritete tiče, pa je treba kot prvo pokazati malo spoštovanje do tega poklica (no - pravzaprav do vseh poklicev), ker če se gre že s pristopom, da so itak šalabajzerji, imaš potem “odlične” temelje za vzpostavitev nekega pametnega odnosa in zaupanja, ki pa je osnova za “avtoriteto”.
Potem dodaj še možnost anonimnih prijav (ki so mimogrede največkrat lažne), “Gabra”, izpostavljanja pravic pred obveznostmi in imaš naenkrat situacijo, kjer je učitelj v bistveno podrejenem položaju - in potem naj vzpostavi avtoriteto?
Aja - pa hvala Bogu za internet - si lahko vsak poišče mnenje in izkušnje drugih, ki ga podprejo v svojem razmišljanju. Le dovolj dolgo je treba iskati ali svojo mantro tako ponavljati, da postane resnica - je pa le na netu objavljeno.

Itak. Že če samo alter preletiš, večina se doma cele popoldneve pyzdi čez len in preplačan javni sektor. V isti sapi pa od šole zahteva avtoriteto. To je v praksi potem uresničljivo tako, da ostale učence bi bilo treba dnevno pretepat in prijavljat policiji, ker so vsi pokvarjeni in nevzgojeni bedaki, njihovemu sončku pa medtem na prijazen način vzpostavit okolje v katerem bo lahko razvijal svoje potenciale.

Avtoriteta drugače pomeni ravno to, da vse tvoje točke od drugega stavka dalje odjebeš. Nekaterim to uspeva že v razredu. Z ničelno stopnjo tolerance do nasilja.
 
Nazadnje urejeno: