Novi S (W223) prihaja

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.106
297
83
če bi Tesla takole zaropotala ob zapiranju vrat 12:28 bi bil to polizdelek
edit prehiter pogleda. Sedaj vidim da gre za maketo, tako da v realnosti verjetno ne bo tako.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.954
113
aja novi S bo imel prvi zadnje (čelne) airbage....predstavitev septembra.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.954
113
Dodatne opcije in oprema

1596090483754.png

1596090500177.png

1596090513955.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter in bertoncl

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
to se je že a8. Ker je spodnji del praga in b stebrička najbolj močn del
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Spodnji del B stebrička je najbolj mehak del. Oz. spodnji in zgornji del. Sredina je najmočnejša
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ja pri audiju so drugače razlagali
The system uses the sensors networked in the central driver assistance controller (zFAS) to detect risks of a collision around the car. In the event of an imminent side impact at more than 25 km/h (15.5 mph) the suspension actuators raise the body on the exposed side by up to 80 millimeters (3.1 in) within half a second. As a result, the collision is directed to the even stronger areas of the luxury sedan, such as side sills and floor structure. Hence the load on the occupants is reduced by up to 50 percent compared with a side impact where the body is not raised.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.130
113
Dvigoval moment pred trkom se je že Audi A8, zavijala z vsemi štirimi pa je že dolgo nazaj (pozna devetdeseta) Honda prelude. Nič posebnega torej :p :evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.954
113
ne, sej to niso svetovne novosti, mercedes je tu priključil A8 ima enostransko dviganje, S bo skočil cel (novo vzemtenje, ki je štartalo v GLE), kolikor je razvidno. Ena od svetovnih novosti je Airbag zadaj.
Bodo pa ti bombončki in zanimivosti vse opcije. Pri nas pa avti tako ali tako cena 2x do nemških. Ravno gledal cene MAybach GLS se začen v de 165k€ dalje...pri nas bo verjetno osnova 230 ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Pri dvigovanju vidim razliko, da se Audi nagne, Mercedes pa ne. Meni je najbolj zanimiv airbag v drugi vrsti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.954
113
koliko sem včeraj poslušal možakarja so morali ubrat drugačen koncept, da ne ustavrijo preveč nadtlakav kabini, ker so pač ti zadnje vreče precej večje. Tako da so naredili klobase, ostalo pa je mrežasta tkanina, ta da za blaženje glave skrbi klobasta struktura ki napne to tkanino. In ni potem dodatnega medija v kabini.