Novi Peugeot 508

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.313
113
Kako se pa pelje kaj ta zadeva? Predvidevam, da je mišljen bolj kot nek voz za udobno cruisanje?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.313
113
To se mi dozdeva ja ampak mi avto tudi približno ne deluje da bi imel potrebe po čem takem, ta thesis je čisto nekaj svojega, meni ima tak "gangster" look :D
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
ja, sej tu se konča, kot sem pisal že poprej,kdo bi bil drzen... jaz sem včasu nazaj ko so še bile theme 832 cenovno dost normalne, ogreval, ampak drznost ni bila na moji strani.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.379
9.113
113
To se mi dozdeva ja ampak mi avto tudi približno ne deluje da bi imel potrebe po čem takem, ta thesis je čisto nekaj svojega, meni ima tak "gangster" look :D

mislim da debatiramo o lanciji, ne potem o crhysler izvedbi. Mislim da je tudi podobna zgodba o 607...kije kar veliko obetal,potem pa je realnost ven udarla. Napake za napako, zdaj pa preša. Tako daleč je šlo da PSA koncern nima več velikih limuzin. Niti jih neupa sproducirat. Čeprav so vsi koncepti obetali zelo dosti, sploh oblikovno.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
aja tocno, thesisa sem imel v mislil, zdaj ga kupis za jurja pa roka :D tudi mimosun, pa taki načrti za Lancio. kolega ko je lancist se joce vsaki dan, še danes. Sploh ko so mu crhyslerja podturili ža štart, osebne travme. ;)

Thesis ima podvozje komplet od Maseratija Quattroporte, plus nekaj ostalih delov, da se ne bo kdo v koleno ustrelil, samo povem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
nima komplet od 4vrata ampak ima samo skyhook amortizerje katere uporablja tudi maserati
že to ti da mislit da je 4vrata zadnji pogon in vzdolžno postavlen motor, thesis pa sprednji pogon in prečni motor.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
kolk bi moral met realno pod palcem, da bi tastarega qp lahko držal v voznem stanju za občasno vožnjo? ker to je pa še po vseh teh letih čisto nor voz... :cool:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ja to so avti kjer se deli kupujejo original, ni tolko neoriginalov na voljo. Ajde potrošni materjal je ostalo pa ne. Cene delov so na nivoju cene novega avta. Ne deli si delov s poceni avti fiat grupe tak da boli denarnico
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
tudi servisni intervali so zelo kratki (8000 km)... kar od nečesa s ferrarijevim mopedom tudi pričakuješ

ja nič, ga bom še naprej vsake toliko ne internetu pogledal ;)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.238
5.799
113
je res, samo preprosto nimam. razen, če bi ga v dnevno postavil za gledat.

ne morem po kredit vsakič ko menjalnik zakašlja... poglej un video zgoraj kakšne cifre so že pri relativno brezveznih zadevah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Saj je enostavno: tak avto ni zate.
So pa praktično zastonj, pogledaš ob nakupu, da ni na koncu, če pa potem zakašlja, ga pa lepo v prešo zapelješ. To se dogaja z vsemi avtomobili, ki jih ne moreš vzdrževati za zmerne stroške. Zato tudi nekaterih avtomobilov ni več (npr. XM), drugi pa se še sedaj redno vozijo po cesti (stari Mercedesi, Golfi dvojke recimo, itd.).
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.946
760
113
Za mano slabih tisoč kilometrov. (908km).

Toliko sem naredil s prvim tankom.
poraba po BC 6.1l.
95% vožnje avtocesta, po kateri ne moreš vozit več kot 120.
Če bi se res šel šparovčka bi ga komot spravil pod 6, ampak to ni moj namen.

Z avtom za enkrat vse OK, dobenih težav. super zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko