Novi avti in neuradni servisi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Ce zacnem v tvojem.stilu pisat za forda, verjemi da lahko napisem da je to najvecji skret. Od tega da se jim niti spletnih katalogov ne ljubi updejtat, kaj sele papirnih, da jim pokazes sliko dodatne opreme iz kataloga pa dobis nekaj drugega, da jim poves da se ti dogaja okvara, pa recejo da bo to najbrz vpoklic in menjava servo ojacevalnika zavor, pa prides naslednjic na dogovorjen termin na pregled pa nimajo dvigala frej niti jih ne skrbijo prevec zavore. Tako cez nekaj tednov avto pocaka "vkopan " z vsemi stirimi na dvoriscu, da ga je njihova asistenca nakladala dve uri. A si predstavljas da bi se "vkopal" na semaforju izvozav iz lj obvoznice ob 3 popoldan. Se eno uro kasneje bi ljudje domov hodil.
Pa ce imas tovorno vozilo ti pripada nadomestno vozilo OSEBNO. Ajd ko nekaj casa jamras amzs /ford asistenci da imas paleto za odpeljat nekje najdejo primerljiv avto. Za max 2 dni. Potem se menis s servisom. Ki pa....

Kako pa se ford pelje v primerjavi s konkurenco in kaksno je udobje voznika /potnikov smo pa tudi ze pisali v neki drugi temi.
Toliko, malo protiutezi tvojemu hvalospevu.
Mozno da ste drugace obravnavani ker imate xy fordov v promerjavi s tistim ki imamo samo enega ali dva. Ampak salabajzerski kataloge imate tudi vi s celim kupom fake podatkov.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ne lastim si niti forda niti vw, tudi skode, Imam pa cast vsak mesec nekajkrat sedeti in se peljati v do sedaj aktualnem fokusu od kolega (kar nalozenem). Ko mi razlagas da je to znanstvena fantastika za golfa se ti lahko samo nasmejim saj se mi ne ljubi vec debatirati dalje. Verjamem pa da ne lazes in da to tako dojemas. Saj pravim, stvar okusa! Kar se pa tice znamke Ford, od bivse doma ze od nekdaj vozijo Forde, samo in zgolj nove Forde. Do cca. 150t km, potem se prodajo in se kupijo novi Fordi. Nikoli kaksnih vecjih tezav. Je pa res da ne gre za nek hi-tec.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.287
818
113
Hanzi, glede katalogov ti dam vse prav. So se mi dolgo casa opravicevali, da je Slovenija majhen trg, da to dobivajo od Madzarov in je to edini razlog, da to ni urejeno. Seveda, mene kot stranko to ne zanima.

So mi celo povedali, katere drzave pokriva Ford Madzarska. Glede na to, da imamo podjetje se v Bratislavi sem sel enkrat za foro se tja pogledat. Ista zgodba kot v Sloveniji. Potem mi pa to ni dalo miru, pa sem sel na net pogledat in ugotovil, da imajo zal res to zgledno urejene samo vecje drzave (UK, DE, AT, IT, ES...). Se enkrat, to tudi mene moti, smo smo pa ocitno za nekatere proizvajalce zal se vedno tretje razredni drzavljani. Ne zagovarjan uvoznika, jih pa razumem.

Kar se tice nadomestnega avta, smo ga se vedno dobili brez tezave. Tako Transit Furgon, kot Customa.

Se enkrat, jaz osebno ga ne vozil za privatno uporabo - sem ter tja sluzbenega. Smo pa res zadovoljni in s servisom in z odnosom. Tudi nasi zaposleni, ki so bili najprej proti, da gremo iz VW so sedaj zadovoljni.

Morda je res stvar okusa, kako se avto pelje. Glede na to, da sem sem nekajkrat na Krk z Golfom in nekajkrat z Focusom je zame se vedno Focus zakon. Golf se cez ovinke pac ne pelje tako dobro. Vsaj zame.

Pa da ne bo kdo narobe razumel. Meni je za avte cisto vseeno. Vozim SUV, ki ni ravno poceni in iskreno povedano bolj kot ne zaradi korporacijske kulture. Ford hvalim samo zato, ker so avti manj na servisu kot VW (glede na to, da avte rabimo za posel mi je to zelo pomembno), da so zaposleni zadovoljni in da mi tehnicni direktor ne jamra cez servis in probleme, ki smo jih imeli na VW.

Jaz ce bi imel dovolj denarja bi si pa itak kupil Mercedes-Benz G AMG. :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Glede forda:
iz spletnega kataloga https://ford.si/transit-custom#!2-2-MO-IN-UINKOVITOST
Fordov napredni novi 2.0-litrski motor EcoBlue TDCizagotavlja še izboljšano moč in navor. Njihova vzdržljivost in zanesljivost se odraža v dolgih servisnih intervalih: do 60.000 km ali do dveh let, kar pride nastopi prej. Motorji EcoBlue TDCi so opremljeni z naprednim sistemom za nadzor kvalitete olja, ki spremlja vaš način vožnje in vas opozori na morebitno poslabšanje kakovosti olja, s čimer zaščiti motor. Vsi deli in vse komponente, ki so predmet običajne obrabe, so zasnovani tako, da brez vzdrževanja trajajo kar najdlje.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Na dizlu menjava olja na 60,000. Mogoče so pogruntali kaj revolucionarnega, ampak tole mi smrdi. Razen, če garancija velja točno 60,000km in/ali dve leti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Na dizlu menjava olja na 60,000. Mogoče so pogruntali kaj revolucionarnega, ampak tole mi smrdi. Razen, če garancija velja točno 60,000km in/ali dve leti.
Tole je pravi odgovor:
Pa rekel ti bom tako, jebe se firmi ki na XYZ km menja vozno floto. Njim gre ta interval verjetno zelo na roko.
Fordu pa za drugega lastnika mirno dol visi, še veseli ga bodo, ker bodo lepo na servisu služili :).
Se je že marsikateri proizvajalec (oz. bolje rečeno marketingar, ker inženirji dvomim, da so to požegnali) uštel in so po težavah krajšali servisne intervale. Npr. PSA 1.6HDI prve generacije.
na to, da sem sem nekajkrat na Krk z Golfom in nekajkrat z Focusom je zame se vedno Focus zakon. Golf se cez ovinke pac ne pelje tako dobro. Vsaj zame.
Temu noben, ki ima vsaj nekaj občutka o obnašanju vozila, ne bo oporekal. Focus se bolje pelje. Ampak fora je v tem, da ni vsem top lega na cesti prioriteta. Zato imaš pa recimo PSA, ki se ziblje po cesti kot ladja, pa ga vseeno ogromno folka kupuje. Vedno imaš trade off med udobnostjo in lego na cesti. Lahko narediš avto s top lego na cesti (pišem za te jajce, ne za avto za 200 jurjev, kjer imaš aktivno podvozje), ki pa bo po naših cestah praktično neuporaben, ker ti bo vsa vretenca spahnilo ven. Golf je pač odličen kompromis med obema skrajnostima, Ford je pa bolj na lego na cesti. To je to. Vsak si pa kupi, kar mu paše.
Glede ostalega se pa strinjam z AvtoFunom: nima smisla debatirat, pa daleč od tega, da Golf nima napak.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Saj tudi opel ne vem če je kdaj v resnici prakticiral 50kkm. Tam je bil sicer nek drobni tisk.
Ford pa očitno želi biti poskusni zajček.
No, moj opel dobi sveže "tovarniško" olje na cca 20kkm.
Je pa res da je old school motor, s slabim slovesom, pa vendar se že 15 leto in 230kkm dobro drži. Naj ostane še dolgo nedotaknjen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
A so slucajno med prazniki na servisu (zgodba o dveurnem.nakladanju na vleko na dvoriscu) prepolovil servisni interval?cel dan sem ga ganjal, mal pred koncem pa mi napise change oil soon ali nelaj takega
Pri 31kkm in 13 mesecih od nakupa? Kje je zdaj 60kkm ali dve leti.
Toliko kraktkih vozenj pa tudi ni (rekord 600+km dnevno v slo) Ali se vsak vzig steje za 100km ?
Se dobro da nima SS.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.106
297
83
A so slucajno med prazniki na servisu (zgodba o dveurnem.nakladanju na vleko na dvoriscu) prepolovil servisni interval?cel dan sem ga ganjal, mal pred koncem pa mi napise change oil soon ali nelaj takega
Pri 31kkm in 13 mesecih od nakupa? Kje je zdaj 60kkm ali dve leti.
Toliko kraktkih vozenj pa tudi ni (rekord 600+km dnevno v slo) Ali se vsak vzig steje za 100km ?
Se dobro da nima SS.

Pa saj si zgoraj šeral .. Motorji EcoBlue TDCi so opremljeni z naprednim sistemom za nadzor kvalitete olja, ki spremlja vaš način vožnje in vas opozori na morebitno poslabšanje kakovosti olja, s čimer zaščiti motor. Pisal si pa tudi, da si ga 'ganjal' ..;)
60kkm bi mogoče naredil če bi vozi MTL-style
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.287
818
113
Dobra :cool: Numero uno nateg :D

60.000 kilometrov...

Sem mislil, da avtomobilski znalci veste, kako to gre. Ne samo FORD, tudi ostali (prvi je imel to Mercedes-Benz) imajo senzor kvalitete olja. 60.000 je čisto realno, če delaš relacije. Če se pa voziš po Slovenijo to niso relacije. Pri nas so avti dnevno na relaciji Slovenija - Slovaška in naredimo 60.000 z eno menjavo. Pa smo sedaj to nehali, kar pač preventivno zamenjamo olje pri 30.000 kilometrov zato, ker bodo po izteku leasinga zaposleni avte odkupili (tisti, ki ga bo hotel).

Najslabše za olje so stop and go vožnje, ki jih je po Sloveniji največ. Zato imajo senzor olja, ki meri viskoznost in javi za servis. Vsi proizvajalci, ali pa večina ima enako. Verjetno veste, da tovornjaki delajo 100.000 in več z eno menjavo olja.

Nateg menjave olja pri 60.000? Morda. Kako pa bi to oglaševali? Menjava olja na 60.000 na relaciji Pariz - Madrid, oz. 30.000 na relaciji Izola - Maribor, oz. 20.000 na relacijo Zgornji Duplek - Spodnji Duplek.

Kar se tiče natege; ena največjih je poraba goriva, ki jo oglašujejo proizvajalci, pa se očitno nihče ne buni. Druga pa Dieselgate, ki je povzročila, da se vsi avti dražijo zaradi novih standardov izpustov, pa se tudi nič ni zgodilo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Ta z special senzorjem olja ki olje (kemično?) nadzira mi je pa všeč :) a če "povoziš" obvestilo o menjavi iz rezervne gume skoči vn Rikola švicar z rumeno lučko na glavi in ti za začetek protestno zlomi anteno? :D

Navaden algoritem v ECUju je zadaj....ki spremlja št. mrzlih vzigov...kolk km med dvemi vžigi...temperaturo motorja before-after itd...

Fancy senzorje olja je pa mela kvečjemu tovarna ko je razvijala algoritme pri izdelavi motorja...pa še to na "test bed" v laboratoriju...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sajkek

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
No že nekaj let obstajajo senzorji za ta namen, res pa da merijo čisto osnovne parametre. Za neko popolno fizikalno in kemično analizo ki bi 100% pokazala stanje olja rabiš pa cel laboratorij.

So pa ti senzorji vgrajeni ponavadi v flotna vozila oz. vozila kjer se uporablja optimizacija izvedbe servisov (večinoma so to gospodarska vozila), dopuščam sicer opcijo da se jih vgrajuje tudi že v osebna vozila .. samo niso ravno poceni , tako da dvomim da je "zastonj".
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.287
818
113
Ta z special senzorjem olja ki olje (kemično?) nadzira mi je pa všeč :) a če "povoziš" obvestilo o menjavi iz rezervne gume skoči vn Rikola švicar z rumeno lučko na glavi in ti za začetek protestno zlomi anteno? :D

Navaden algoritem v ECUju je zadaj....ki spremlja št. mrzlih vzigov...kolk km med dvemi vžigi...temperaturo motorja before-after itd...

Fancy senzorje olja je pa mela kvečjemu tovarna ko je razvijala algoritme pri izdelavi motorja...pa še to na "test bed" v laboratoriju...


Res? Mi lahko potem poves logiko, da pri mojem starem ML320CDI, ko dolijem liter olja se servisni interval podaljsa?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
To lahko dela navaden senzor nivoja olja...

Saj je logično...olje ni samo mazivo...je tudi hladilno sredstvo...sploh v turbo motorjih...

Če maš recimo motor X toplotno obremenjen...in inžinirji izračunajo da zanj za mazanje in HLAJENJE rabiš Y litrov olja...recmo da Y=6L

Potem če avto malo žre olje...ti pa ne paziš...se voziš okol z recmo 4L olja...ki so zato bolj temperaturno obremenjeni...se pravi olje stem še bolj uničuješ...pade vn iz viskoznosti...ti ga kuri zaradi tega več...še bolj črno ratuje...ti pa notranjost motorja vedno bolj smodiš...

Zdej algoritem tud to računa...

Največ kar sem prioravljen verjet je da imaš nek senzor ki gleda prosojnost olja...pač posveti čez steklo na olje in "vidi" oz oceni kolk je olje že katranu podobno...

Bolj ko je črno prej bo piskal da menjaj...pa da potem ko doliješ novo da se razredči na bolj prosojno vrednost...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.287
818
113
Ne vem kako deluje. Vem samo to, da je (pri Mercedesu, za Ford ne vem) v karterju olja. Sej tega avta ze leta nimam vec, je pa kar kuril olje. Sem kaksen liter se seboj vozil. Ko sem dolil, mi je podaljsalo servisni interval. Se pa to ni vedno zgodilo. Zanimivo je to, da se je to zgodilo v 99% takrat, ko je bil avto ze tako blizu servisa, da me je opozarjalo, da je treba na servis.

Primer: ce je bilo domservisa se npr. 10.000 kilometrov in sem ga liter dolil, se ponavadimni nic zgodilo. Ce je pa ze pisalo npr. 1.000 do servisa, se ne pa potem, ko sem ga dolil interval podaljsal in je pisalo npr. Se 5.000 kilometrov do servisa.