Nove pnevmatike tresejo

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
Nenavadno obnašanje včeraj montiranih novih zimskih gum (Nexen WH2):
pri avtocestnih hitrostih mi začne tresti volan, ampak samo pri vožnji naravnost.
Če avtocesta močneje zavije, tresenje preneha.
Da je zelo moteče ne morem reči, je pa zaznavno in tega pri dve leti starih zimskih Klebercah ni bilo. Nazadnje gonjene po AC v petek.
Nazaj do vulkanizirja trenutno ne morem, ker sem se odpeljal v tujino.
Do moje vrnitve: ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bil vzrok?
Tlak je ok, enak kot prej, 2,7 / 2,5 bar. Ker je sicer 0,3 nad predpisanim, ampak tako polnim že leta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
lahko da ti niso dobro centrirali pred montažo
Jp, lahko je tudi mašina za centriranje pokvarjena.

Ko sem še imel Clia, sem na AMZS-ju delal premontažo pnevmatik z zimskih na letne in čez par dni, ko sem šel prvič na AC, mi je treslo volan. Nisem mogel verjeti, zato sem šel še 1x na AMZS, so dali dol vse gume in na isti centrirki (so jih imeli dve, mogoče 3) še 1x scentrirali vse gume. Sem šel na AC preveriti in je še vedno treslo.
Se zapeljem do lokalnega vulkanizerja, je dal kolesa na njegovo centrirko in so bila vsa štiri kolesa off za 4g. Mi jih je scentriral, sem šel na AC in je bilo vse ok.

Potem sem šel do AMZS, jim povedal, so izključili centrirko iz obratovanja in mi povrnili strošek centriranja od lokalnega vulkanizerja.

Tudi to se lahko zgodi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
1. rešitev ponovno centriranje na isti mašini - po možnosti naj dajo najprej gor take kot so, da se vidi kaj pokaže in pol na novo scentrirajo.
Če ne bo boljše:
2. rešitev centriranje na drugi mašini, ker je prva v defektu - tudi meni se je to že zgodilo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Vulkanizer sem že 15 let in prvič slišim da bi kdo balansiral kolesa na gram natančno (uteži so po 5 gramov). Jaz delam z 10g toleranco in ne trese nobenmu!
Trese tistim, ki imajo zvita platišča. In potem folk misli, da jih bo vulkanizer zbalansiral z utežmi, da ne bo več treslo. Glede natančnejšega balansiranja pa je itak bedarija. Ti lahko zbalansiraš v nulo na gram natančno, natakneš kolesa, narediš en krog okoli delavnice, pa bo zagotovo vsaj za 5g drugače kazalo ko spet daš na centrirko.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
Vulkanizer sem že 15 let in prvič slišim da bi kdo balansiral kolesa na gram natančno (uteži so po 5 gramov). Jaz delam z 10g toleranco in ne trese nobenmu!
Hja, upam da k tebi ne pridem. Po večini več kot 10g (razen redke izjeme, ko je prišlo do 25g) sploh nima kvihtov gor. Torej brez veze centrirat po tvojih trditvah.
Dobre stranke imaš , ni kaj (predvsem trpežne).
Drugače pa, po mojih izkušnjah - če je podvozje v redu (in vse ostalo tudi, vključno s feltnami in gumami), je do 5 g neopazno ali p vsaj nemoteče. 5g se na zmahanem podvozju občuti bolj kot na izpravnem. Glede 10g pa no koment.
In tista fora glede na gram ali pa 4grame - stare mašine so imele analogni displej brez zaokroževanja na 5g in ta pokaže dejansko stanje - če je 3, pa pač tri grame. Takšno ima kolega in če pokaže 3, pač od 5gramske malo odščipne.
Ne vem zakaj ne bi, če ve koliko je treba dati.
Zate pa - a tudi pivo, ki je 2,5€, plačaš 10€ ?
 

Primkovec

Zelenc'
28. apr 2017
11
3
3
Hja, upam da k tebi ne pridem. Po večini več kot 10g (razen redke izjeme, ko je prišlo do 25g) sploh nima kvihtov gor. Torej brez veze centrirat po tvojih trditvah.
Dobre stranke imaš , ni kaj (predvsem trpežne).
Drugače pa, po mojih izkušnjah - če je podvozje v redu (in vse ostalo tudi, vključno s feltnami in gumami), je do 5 g neopazno ali p vsaj nemoteče. 5g se na zmahanem podvozju občuti bolj kot na izpravnem. Glede 10g pa no koment.
In tista fora glede na gram ali pa 4grame - stare mašine so imele analogni displej brez zaokroževanja na 5g in ta pokaže dejansko stanje - če je 3, pa pač tri grame. Takšno ima kolega in če pokaže 3, pač od 5gramske malo odščipne.
Ne vem zakaj ne bi, če ve koliko je treba dati.
Zate pa - a tudi pivo, ki je 2,5€, plačaš 10€ ?
Kaj ma 25 gramov veze z 10? Jaz imam stroj nastavljen da do 10 g pokaze 0. Ko je 15 pokaze 10 itd... Stoj je star slabo leto (v bistvu dva imam) in je izjemno sofisticiran. Ce ne ves za kaj se gre potem ne piši traparij. Ocitno ne poznas balansirnih strojev. Kakorkoli ze, na tak sistem imajo nastavljeni prakticno VSI vulkanizerji. Na gram natančno se je balansiralo na stroje ki so v startu bili nenatancni, namreč tvoj kolega je 1 gram odscipnil stran SVINČENO UTEŽ kar je bolj zaskrbljujoče glede na to da so prepovedane že kar lepo obdobje. Tako da kupi si pivo za 10 eur in malo razmisli o tem a majo moje stranke dobre avte, jaz dobro delam, ali je tvoj kolega s svincem zastruplja vse okoli sebe.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
Čist tko, by the usput - Blažko - kater avto imaš in ali si rešil zadevo z tresenjem? Recimo za kak BMW ti povem kaj rabiš (pa naj prej vulkanizerji povedo, da vidimo kaj vejo :) ).
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.530
168
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Hja, upam da k tebi ne pridem. Po večini več kot 10g (razen redke izjeme, ko je prišlo do 25g) sploh nima kvihtov gor. Torej brez veze centrirat po tvojih trditvah.
Dobre stranke imaš , ni kaj (predvsem trpežne).
Drugače pa, po mojih izkušnjah - če je podvozje v redu (in vse ostalo tudi, vključno s feltnami in gumami), je do 5 g neopazno ali p vsaj nemoteče. 5g se na zmahanem podvozju občuti bolj kot na izpravnem. Glede 10g pa no koment.
In tista fora glede na gram ali pa 4grame - stare mašine so imele analogni displej brez zaokroževanja na 5g in ta pokaže dejansko stanje - če je 3, pa pač tri grame. Takšno ima kolega in če pokaže 3, pač od 5gramske malo odščipne.
Ne vem zakaj ne bi, če ve koliko je treba dati.
Zate pa - a tudi pivo, ki je 2,5€, plačaš 10€ ?

recimo da imajo standardna kolesa nekje 8-10 kg, resnično misliš, da se bo 5g poznalo? verjamem, da trese, ne verjamem pa, da trese zaradi 4g.
ampak - sem imel podoben problem z letnimi pnevmatikami, pa sem takrat šel nazaj do vulkanizerja (Vulkanizerstvo Stipič) in mu razložil, kaj in kako, kdaj trese, kako trese, zelo podobno kot pri tebi, le da nad 140km/h praktično ni bilo več razlike, je samo še treslo, pri 130 je treslo, ampak ne v ovinkih, ostalega se žal ne spomnim več točno. mojster je vzel kolesa dol, menjal pnevmatike, porihtal, od takrat ne trese več. pojasnil je, da včasih kakšna pnevmatika ne naleže na platišče, kot bi si želel, je pa od takrat mir in se avto pelje resnično gladko. :)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
No, pa recimo da imaš ob kvalitetnih gumah in ravnih feltnah med 5 in max 10 g uteži gor. Zakaj sploh potem plačuješ centriranje? Saj se ne pozna menda glede na zapisano.

Kakorkoli - mnogo je dejavnikov in za nekatere avte vem da jih več priznanih vulkanizerjev ni bilo sposobnih uštimat. Potem ti pa en nabija da zanj pod 10g ni nič. Ok, meni je prav, ampak takega se na daleč ognem. Imam mogoče bolj občutljiv avto, sicer pa na trajtorjih in tovornjakih uteži večinoma sploh ni. Pa so vsi zadovoljni, le malokdo pa ve zakaj jih ni oziroma zakaj jih ni treba.
Uživajte v praznikih pa bo :) .
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.784
6.069
113
Tudi jaz imam 5g uteži na menda dveh litkah. Ne vem zakaj so jih sploh lepili če se ne pozna. Verjetno so v tovarni sami kreteni ki jih gor lepijo.
 

zigmar

Pripravnik
22. dec 2008
52
2
8
Zdravo.

Imama continental letne pnevmatike 195-55-15,ki na litih platiščih pri hitrosti okoli 70 km/h tresejo.Trese tudi po klancu navzdol,se pravi ne glede ali je avto v pogonu v brzini ali ne.Ali mi lahko vulkanizer zavrti prazno platišče in vidi če je katero zvito?Oziroma kje bi mi to lahko ugotovili?Ljubljana in okolica

Hvala za info

Marko.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
4.994
-1.289
113
Meni so enkrat pri Španu zrihtali tresenje. Imajo eno posebno napravo, ki pokaže, če je treba morda gumo malo premakniti - obrniti. :) Nekateri avtomobili imajo pač bolj občutljivo tole, kot je opisal OP, trese zgolj občasno.