Nove označbe goriv na bencinskih servish

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
28.886
633
113
#25
:) ok nisem vedel da si veleposestnik in da holcaš vsak dan po službi še do večera...

Za kosilnico nitkarco 2motorki (hobby uporaba) pa rolbo ne vem če ponucam 20L v sezoni...

Pa še to bolj zato ker rolbam še sosedom dvorišča :)
 
10. feb 2008
2.305
101
63
#26
Goriva z dodatkom so že sedaj.
Samo sedaj bo oznaka za procent mešance in ne za oktansko število.
95 je 95 sam ma različno vsebost dodatka. Koliko? Začel seje z 2% sedaj je 5% +. Če kantica požre, bodo dvigili procent še več. Pa ceno v torek neglede na pocent dodatka.
 
13. avg 2007
1.033
2
38
50
Vzhodna Gorenjska
#27
Ja, pa ne na več kot prenesejo stare kante.
V stare kante (z "bošpumpo") si lahko vlival 100% biodizel, transformatorsko olje, poleti tudi jedilno olje. 2.0 HDi letnik '02 je normalno delal do 30% BD (kot je tudi pisalo v navodilu), če sem mešal več, so bile težave. V novejše se ne upam mešati nič.
Se pa nič ne bojim, če pumpe mešajo zraven. Če bo crkavalo, bojo tožbe.
 
25. jul 2007
8.315
105
63
Na sončni strani ALP
#28
Je*em jim mater, da im je*em!!!! :gorjaca:

Pa koji qurac so umaknali napise iz ročk! Pa kdo sploh vidi te male znakce na ročki pod reklamami?! :bonk:
Pridem zvečer na petrol, da natočim gorivo, vzamem ta temno ročko in lepo nasujem 15l Q100 bencina v dizl. :eek:
In ta temna ročka je lepo temno modra, ki je v slabi svetlobi skoraj enaka kot črna za nafto.

Tako drage nafte še nisem kdaj natočil.
 
20. sep 2007
8.965
267
83
#29
Ne se jezit, to ti bodi nauk, kaj pa nisi ženske poslal, da ti avto natanka :evil:

P. S.: Pa brez zamere, pomagati ti ne moremo nič.
 
15. dec 2009
7.946
195
63
še v SLO - ampak komaj
#30
Zgaga pa kak ne razumeš, da Brusel dela vse za zaščito in dobrobit potrošnikov. Glej cookieje, pred poveš free prenos ob TV pri istem operaterju, regulativi stroškov GSM v Evropi ...

Od vsega tega dobrega je edino, lahko sedaj lahko “svoj” spored TV gledam kjerkoli v EU ...
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
73
6
8
#36
Je*em jim mater, da im je*em!!!! :gorjaca:

Pa koji qurac so umaknali napise iz ročk! Pa kdo sploh vidi te male znakce na ročki pod reklamami?! :bonk:
Pridem zvečer na petrol, da natočim gorivo, vzamem ta temno ročko in lepo nasujem 15l Q100 bencina v dizl. :eek:
In ta temna ročka je lepo temno modra, ki je v slabi svetlobi skoraj enaka kot črna za nafto.

Tako drage nafte še nisem kdaj natočil.
Spoštovani,

kot ste omenili, je z letošnjim oktobrom začel veljati nov sistem označevanja goriv, ki je enoten za vse države EU. Uveden je bil zaradi poenotenja označevanja goriv na relaciji "proizvajalci vozil-prodaja goriv-kupec". Gre v bistvu za uvedbo dodatnih identifikacijskih oznak, ki naj bi v poplavi različnih nazivov in barvnih oznak na prodajnih mestih (do zdaj za to ni bilo enotnega predpisa) zagotavljale enotne oznake goriv ne glede, pri katerem distributerju se z gorivom oskrbimo. Te oznake so zdaj po novem predpisane tudi za proizvajalce in prodajalce vozil, kar pomeni, da ima vsako predpisano gorivo enako oznako v navodilih za uporabo vozila, na mestu polnjenja na vozilu (pod pokrovom ali na samem zamašku) in seveda na prodajnem mestu goriva.

Oznake za prodajno mesto goriv so tudi dimenzijsko predpisane in morajo biti postavljene tako na točilnem agregatu kot tudi na točilni pipi. Lahko se z vami strinjamo, da je oznaka na točilni pipi mogoče res majhna, a točilne pipe imajo majhne površine za označitev in vedno ne omogočajo postavitve večjih napisov od predpisanih.

Ob tem bi še dodali, da je dejstvo, da kupci gorivo pogosto izbiramo rutinsko, po barvah točilnih ročk, barvah cevi, točilnih agregatov ipd., kar seveda ni v redu in povečuje možnost zamenjave goriva. Napake pri izbiri goriva so danes res pogostejše vendar predvsem zaradi dejstva, da pogosteje menjamo vrsto vozila (pogosteje menjamo tip vozila/v službi, doma ipd.). Pravilno je, da gorivo izbiramo po napisih in oznakah in ne po barvi ročke ali cevi. Danes izbiro olajšajo tudi dodatne oznake (npr."B7"- dizel, "E5"-bencini ipd.). Res pa je, da se bomo morali na nove oznake šele navaditi, zato več pozornosti na to kaj točimo, ne bo odveč, saj se s tem izognemo nepotrebnim težavam in tudi stroškom.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi prek sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
 
14. avg 2009
6.769
449
83
#37
To da bi se pa vrla EU birokracija odločila, da morata biti cevi na ročki dizla in bencina taki, da jih ne moreš navzkrižno vtakniti v vozilo (recimo trikotnik VS okrogla) je pa znastvena fantastika? Pa ne mi zdaj, da je to potem potrebno predelati XYZ vozil - smo že imeli kakšne take "dodelave za 5 centov" pa smo preživeli.
 
22. sep 2008
5.344
426
83
#38
Spoštovani,

kot ste omenili, je z letošnjim oktobrom začel veljati nov sistem označevanja goriv, ki je enoten za vse države EU. Uveden je bil zaradi poenotenja označevanja goriv na relaciji "proizvajalci vozil-prodaja goriv-kupec". Gre v bistvu za uvedbo dodatnih identifikacijskih oznak, ki naj bi v poplavi različnih nazivov in barvnih oznak na prodajnih mestih (do zdaj za to ni bilo enotnega predpisa) zagotavljale enotne oznake goriv ne glede, pri katerem distributerju se z gorivom oskrbimo. Te oznake so zdaj po novem predpisane tudi za proizvajalce in prodajalce vozil, kar pomeni, da ima vsako predpisano gorivo enako oznako v navodilih za uporabo vozila, na mestu polnjenja na vozilu (pod pokrovom ali na samem zamašku) in seveda na prodajnem mestu goriva.

Oznake za prodajno mesto goriv so tudi dimenzijsko predpisane in morajo biti postavljene tako na točilnem agregatu kot tudi na točilni pipi. Lahko se z vami strinjamo, da je oznaka na točilni pipi mogoče res majhna, a točilne pipe imajo majhne površine za označitev in vedno ne omogočajo postavitve večjih napisov od predpisanih.

Ob tem bi še dodali, da je dejstvo, da kupci gorivo pogosto izbiramo rutinsko, po barvah točilnih ročk, barvah cevi, točilnih agregatov ipd., kar seveda ni v redu in povečuje možnost zamenjave goriva. Napake pri izbiri goriva so danes res pogostejše vendar predvsem zaradi dejstva, da pogosteje menjamo vrsto vozila (pogosteje menjamo tip vozila/v službi, doma ipd.). Pravilno je, da gorivo izbiramo po napisih in oznakah in ne po barvi ročke ali cevi. Danes izbiro olajšajo tudi dodatne oznake (npr."B7"- dizel, "E5"-bencini ipd.). Res pa je, da se bomo morali na nove oznake šele navaditi, zato več pozornosti na to kaj točimo, ne bo odveč, saj se s tem izognemo nepotrebnim težavam in tudi stroškom.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi prek sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
Če bi vam bilo kaj do svojih strank bi z ročk pobrali reklame in bi bilo povsem dovolj prostora, da nedvoumno z velikimi črkami napišete gor bencin ali dizel.

Ampak ja, razumem, za takšen miselni in poslovni preskok si je treba odgriznit nogo. Raje limate zelene reklame na ročke za dizel in obratno.
 
25. jul 2007
8.315
105
63
Na sončni strani ALP
#40
Napake pri izbiri goriva so danes res pogostejše vendar predvsem zaradi dejstva, da pogosteje menjamo vrsto vozila (pogosteje menjamo tip vozila/v službi, doma ipd.).
Kje ste sedaj našli napake zaradi menjave vozila?! Dizla vozim zadnjih 20 let, pri hiši imamo dva. Tudi ostala službena vozila so na nafto!

To je neumen in beden izgovor!

Pri prejšnjih oznakah se mi še ni zgodilo, da bi v roke vzel ročko z bencinom! Enako je pri ostalih žrtvah kateri so v svoje vozilo natočili napačno gorivo! Vsekakor smo lastniki vozil odgovorni katero gorivo točimo v svoje vozilo. Imamo pa to srečo, da Petrol ni edini ponudnik goriva. Se bom raje zapeljal tistih 15 km in bom natočil cenejše gorivo pri sosedih v Avstriji.

Pa hvala za vaš trud in odgovor.

Lep pozdrav.