Neodzivnost firme "gizzmo.si "

pronet

Pripravnik
18. sep 2007
68
25
18
Zdravo, mogoče ve kdo kaj se dogaja z gizzmo.si firmo.
Ne odgovarjajo na mail, na telefonu pa čakaš prostega operaterja do onemogolosti ...

lp
 

damjanko

Pripravnik
6. okt 2008
230
17
18
Zdravo, mogoče ve kdo kaj se dogaja z gizzmo.si firmo.
Ne odgovarjajo na mail, na telefonu pa čakaš prostega operaterja do onemogolosti ...

lp
Na okencu ni gužve,.. traja ene 5 dni da dobiš sms za prevzem,.. je pa govor o običnem kablu za polnilec,.. predvidevam da marsičesa dejansko ni na zalogi in potem čakajo kot v ostalih trgovinah tipa Mimo vrste , Big bang,..
 
5. avg 2011
1.041
185
63
Okolica Ormoža
Na okencu ni gužve,.. traja ene 5 dni da dobiš sms za prevzem,.. je pa govor o običnem kablu za polnilec,.. predvidevam da marsičesa dejansko ni na zalogi in potem čakajo kot v ostalih trgovinah tipa Mimo vrste , Big bang,..
Ja, vsi bi radi nekaj prodajali, česar še sploh nimajo na razpolago, potem pa te nategujejo do onemoglosti. Najbolj so veseli, če plačaš vnaprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.448
218
63
No no, v 14 dneh 2x narocil ovitke. Prvic sem imel sms da je pripravljeno po 3 urah, danes pa sem slucajno bil v btcju v 1 uri po narocilu, vprasal na okencu ce je mogoce ze mozen prevzem ker sem ravno tu, pa je bila zadeva resena v 2 minutah. z moje strani vse pohvale.
 

pronet

Pripravnik
18. sep 2007
68
25
18
No no, v 14 dneh 2x narocil ovitke. Prvic sem imel sms da je pripravljeno po 3 urah, danes pa sem slucajno bil v btcju v 1 uri po narocilu, vprasal na okencu ce je mogoce ze mozen prevzem ker sem ravno tu, pa je bila zadeva resena v 2 minutah. z moje strani vse pohvale.

ja super, sam nismo vsi doma 5 minut proč od trgovine.
Iz druge regije pa do Lj sploh ne moremo.

In če niso sposobni izdelka, ki je naročen in tudi že plačan odposlat v petih dneh, pol res ne vem kolk so resni. S svojo neodzivnostjo na mail in telefon, pa to samo še poudarjajo.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
Ja, vsi bi radi nekaj prodajali, česar še sploh nimajo na razpolago, potem pa te nategujejo do onemoglosti. Najbolj so veseli, če plačaš vnaprej.

ma ste dosadni.

vi vsi bi pa radi imeli izdelek takoj in po občutno nižji ceni kot pri konkurenci.

Tko ne gre!!! če hočeš izdelek takoj je treba imet zalogo - zaloga se plača (kaj šele artikli ki se ne prodajo), plača se skladišče, skladiščnik itn. In zato je cena v enem BigBangu višja kot pri takih spletnih trgovcih. Pa že Gizzmo ima skladišče za večino robe. Drugače pa se pošilja direktno od uvoznikov. In če v teh časih nimate razumevanja za čas dostave, potem se vsedite v avto in v BigBanga, bo izdelek takoj na voljo.

ja, seveda, lahko pa čakaš 1 mesec in dobiš izdelek za smešno ceno.

btw: kaj pa piše ob izdelku? da je na zalogi, ali priše čas dostave?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

pronet

Pripravnik
18. sep 2007
68
25
18
Za konkretno moj izdelek ... je pisalo “na zalogi”, čas dostave 1-2 dni!

pa sej, če bi se oglasil na telefon, pa rekli ... lejte mamo gužvo, bomo poslal takrat pa takrat, bi blo vse ok, ampak ignoranca na mail in telefon mi pa ni ok
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

ma ste dosadni.

vi vsi bi pa radi imeli izdelek takoj in po občutno nižji ceni kot pri konkurenci.

Tko ne gre!!! če hočeš izdelek takoj je treba imet zalogo - zaloga se plača (kaj šele artikli ki se ne prodajo), plača se skladišče, skladiščnik itn. In zato je cena v enem BigBangu višja kot pri takih spletnih trgovcih. Pa že Gizzmo ima skladišče za večino robe. Drugače pa se pošilja direktno od uvoznikov. In če v teh časih nimate razumevanja za čas dostave, potem se vsedite v avto in v BigBanga, bo izdelek takoj na voljo.

ja, seveda, lahko pa čakaš 1 mesec in dobiš izdelek za smešno ceno.

btw: kaj pa piše ob izdelku? da je na zalogi, ali priše čas dostave?

buce...

ce oglasujejo dostavo, naj se jo drzijo.

kupci moramo razumeti, kao korona, guzva, posta,.... bla, bla, bla

kaj pa, ce bi tudi prodajalec skapiral, da je korona, guzva, posta,.... bla, bla, bla

in nas bi nehali nategovati z dostava: xy dni, dobis pa ...khmm

ja, ceneje, bla, bla...

kaj pa naj stori folk izven opevane lj oziroma drugih “srecnezev” z prevzemnimi mesti?

stroski prodajalca? kaj pa njihove marze? nehaj no. bogi ultra bogati kapitalisti. stroske imajo z prodajo. ne proizvodnjo, razvojem, z faaking preprodajo.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

mi nic ne manjka.

sem pa vedel, da bos to napisal. ni logicnih argumentov, zato bedni zapisi.

ne gre mi v glavo, zakaj bi zagovarjal tako pocetje.

primer debilnih pametnjakovicev:
ko najvecji placajo smesne davke, zaradi izogibanja in utaj. pa folk rece, se ti se znajdi. potem pa po svojih sodrzavljanih utrihajo npr. cez obmejne delavce, naj placajo davke. saj uporabljajo slo strukturo. pa slo nacionalni sport: prijavi soseda... fousija na kubik. sosed ni locil odpadkov, takoj klicat inspektorje.....
primerov kar zelis, samo poglej malo levo in desno.

pravila, ja. vendar za vse enako. ce jaz ne opravim v dogovorjenem roku, so lahko penali. to pricakujem tudi od nasprotne strani. bmk mimosranje, enasranje, ali bigsranje.

dokler pozirate/poziramo sranje bodo dobivali le tega se vec na kroznik.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
imas pogoje poslovanja na njijovi stran. verjetno te ene 3x vprasajo ce se strinjas. in tam zihr pise tud kaj o rokih.

ne vem, men je logicno, da ce je nekej obcutno ceneje, je zadaj neko drugacno poslovanje. in ce je neskladiscenje oz. posredovanje eno izmed pogojev za nizjo ceno, je jasno da se kdaj tudi kaj zalomi. in ce si ti recimo tisti revez, pri katerem se je zalomilo, se pac sprijaznes, ker ves da bo slo naslednjih 10 nakupov bp cez, po nizji ceni.

sej pravim, lahko gres pa v stacuno, placas vec, ampak imas izdelek takoj in sugurno v rokah. koliko je to posamezniku vredno, pa ve najbolje posameznik sam.

spletna stacuna ima svoje slabosti, pa tudi prednosti. ko voli nek izvoli.
 

Primc85

Zelenc'
12. okt 2018
6
0
1
Še posebej zaradi korone letos ni bilo spletnim trgovcem ravno enostavno se prilagoditi večjemu navalu.

V zadnjem mesecu sem kupoval 2x pri gizzmo in same pohvale za nivo storitve in trud, vse je prišlo naslednji dan, tudi menjavo rešili po telefonu zelo odzivno.

Verjetno ni kar tako enostavno postati par let najboljši spletni trgovec v celi adriatic regiji....https://www.iab.si/novice/2020/11/557-Znani-najboljsi-spletni-trgovci-Adriatic-regije