nakup...

19. avg 2007
5.478
107
63
#21
Kako ves, da se ti dizel mimogrede ogreje? A imas slucajno kazalec temperature za olje? Dizel in s tem olje (Ne voda, katero 99% ljudi gleda) se segreje na delovno temperaturo po cca 8km. Vem, ker sem imel 2 razlicna avta, ki sta imela 2 kazalca. Za vodo in za olje. In dpf se ti sigurno ne bo regeneriral v tistih parih km, predvsem tudi zato, ker regeneracija traja par minut. In 2-3x na avtocsto na teden?? A res mislis, da bo sel 2-3x na teden na avtocesto ob 10kkm letno? Cemu?
 
19. mar 2014
4.108
97
48
#23
Kako ves, da se ti dizel mimogrede ogreje? A imas slucajno kazalec temperature za olje? Dizel in s tem olje (Ne voda, katero 99% ljudi gleda) se segreje na delovno temperaturo po cca 8km. Vem, ker sem imel 2 razlicna avta, ki sta imela 2 kazalca. Za vodo in za olje. In dpf se ti sigurno ne bo regeneriral v tistih parih km, predvsem tudi zato, ker regeneracija traja par minut. In 2-3x na avtocsto na teden?? A res mislis, da bo sel 2-3x na teden na avtocesto ob 10kkm letno? Cemu?
Dej nehaj ga srat. Če se voda ogreje prej, potem se tudi olje ogreje prej. Probaj kdaj vožnjo po LJ v jutranji ali popoldanski konici, da boš razumel kaj je mestna vožnja. Ne traja par minut ali par km.
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#24
Ti ze ves! A to si napisal zato, ker moras nekaj napisat kontra? Ne, v mestni voznji ne traja 8km, saj vecinoma stojis, dddddddd?!? In ne, v parih minutah ne bos spravil olja na delovno, Hermaaan!
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#25
Pa se to...ciscenje DPF-ja se zacne nad dolocenimi obrati in ko je ogret motor. Pri mojem se zacne od 1800 obratov dalje. V mestu se ciscenje tezko izvaja, saj imas vecina casa pod 1800 obratov, ce pa upostevas, da ima odpiralec teme samo 3km, se ciscenje 100% ne izvaja. Da bo pa zato 2-3x na teden hodil na avtocesto, pa je...nimam besed. V glavnem, za 10kkm na leto odsvetujem dizla
 
19. mar 2014
4.108
97
48
#26
Če merim v minutah, se pač avto prej segreje pri jajcanju po LJ kot pa na relaciji. Verjamem, pa da ti to ne gre ravno skupaj, ker tako ne bi smelo bit.

Hitro opaziš, če vsak dan narediš 80km po avtocesti in se zraven še jajcaš po LJ.
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#27
Ja, temperatura vode se prej segreje, saj ne piha spredaj v motor, ampak olje pa se ne segreje prej, saj imaš večinoma male obrate in avto mnogo časa stoji na semaforjih, kar pomeni minimalne obrate, pri minimalnih obratih pa se ti olje ne bo kaj prida hitro segrelo. Razumem jaz vse.
A imaš kazalec za olje, da mi govoriš te stvari al mlatiš v prazno? Pravim, da sem imel 2 avta z obema kazalcema in imam neko osnovo, za katero stojim.
Ponavljam, a imaš kazalec temperature za OLJE?
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#29
Lahko, da se začne regeneracija Dpf-ja, šele ko doseže olje delovno temp. Tukaj priznam, da še nisem nikjer zasledil podatka, pri kateri ogretosti naj bi se začela regeneracija, vem pa, da na min. obratih v mestu, ko avto polovico časa stoji na semaforjih, se regeneracija ne izvaja, saj morajo biti izpolnjeni določeni parametri od minimalno določenih obratih (pri mojem je od 1800-2500). Tudi, ko tiščiš avto do konca, se regeneracija ne izvaja. Mislim, da je odvisno tudi od napolnjenosti tanka in se pod 1/4 ne izvaja. V ta podatek nisem 100% prepričan in bi ga moral nekdo, ki to pozna potrditi, tako. Sej, zaradi mene se lahko tudi kupi tudi dizel za 3km do šihta, jaz samo povem dejstva. Prvih par desettisoč km se morda res ne bo zamašil, se bo pa začelo sranje potem.
 
12. jul 2016
316
48
28
#30
Lahko, da se začne regeneracija Dpf-ja, šele ko doseže olje delovno temp. Tukaj priznam, da še nisem nikjer zasledil podatka, pri kateri ogretosti naj bi se začela regeneracija, vem pa, da na min. obratih v mestu, ko avto polovico časa stoji na semaforjih, se regeneracija ne izvaja, saj morajo biti izpolnjeni določeni parametri od minimalno določenih obratih (pri mojem je od 1800-2500). Tudi, ko tiščiš avto do konca, se regeneracija ne izvaja. Mislim, da je odvisno tudi od napolnjenosti tanka in se pod 1/4 ne izvaja. V ta podatek nisem 100% prepričan in bi ga moral nekdo, ki to pozna potrditi, tako. Sej, zaradi mene se lahko tudi kupi tudi dizel za 3km do šihta, jaz samo povem dejstva. Prvih par desettisoč km se morda res ne bo zamašil, se bo pa začelo sranje potem.
Vse to v zvezi s sistemom regeneracije kaže na absolutno nesposobnost in debilnost konstruktorjev teh sistemov. Že preprosto opozorilo, da se mora izvesti regeneracija v kombinaciji z opcijo ročnega zagona čiščenja bi rešila 99% problemov na dolgi rok.
Nekateri avti imajo prisilno čiščenje in to izgleda tako, da izven običajnega režima potrebnega za čiščenje brizga gorivo v komoro in pomaga pri izgorevanju in hitremu doseganju dovolj visoke temperature. Se ne spoznam na to, ampak hočem rečt, da imajo nekateri avti še B opcijo regeneracije. Pri mojem dizlu se regeneracija lahko vklopi tudi po le nekaj km vožnje in ko ne dosegam višjih obratov motorja. Bi pa z veseljem imel eno lučko, da vidim kdaj deluje, koliko časa deluje in bi se lahko tudi temu malo prilagodil. Pa je žal proizvajalec izbral, da naj me to ne zanima. Sedaj vem, da se je izvajala regeneracija ko stopim iz avta in zavoham tipičen smrad, ter slišim pokanje v izpuhu.

Bi se pa rad pogovarjal o razlikah v teh sistemih med različnimi znamkami/motorji, a kaj ko dejansko nihče vsega ne ve, saj vsi skrivajo podatke.
Zakaj recimo slišim ogromno težav z regeneracijo, EGR ventilom in DPF filtri pri VAG grupi in ne toliko pri nekaterih drugih znamkah? Ali obstaja razlika med navadnim dizlom in AdBlue dizlom? Itd., itd.
 
20. sep 2007
8.746
185
63
#32
Za uporabnike, ki imajo velik mix voženj bi bilo idealno, da bi obstajal vsaj gumb s katerim bi avtu povedal, da greš na vožnjo, ki bo trajala vsaj pol ure in da avto takrat opravi regeneracijo, če se mu zdi potrebno. En naš avto tipično dnevno dela 2 x 20 km regionalke in kar nekaj daljših voženj. Izkaže se, da teh 20 km regionalke ni dovolj za dokončanje regeneracije. Pi.di me, da se spomni delat regeneracijo ravno na prvi ali drugi taki vožnji, prejšnji dan pa smo naredili 200 km v kosu. Če regeneracijo po nekaterih parametrih zaznaš, potem voznik poskusi dokončati s podaljšanjem vožnje. Ampak ker ni lučke za regeneracijo o spet ni čisto preprosto. In potem starta to regeneracijo vsakič znova ...
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
150
1
18
#33
Ker se omenjajo otroci (ki hitro zrastejo) in družinski avto ter Astra, bi tu dodal še i30. Bolj ga gledam, bolj mi je všeč (pred 10-imi leti bi stran pogledal). Če bi danes kupoval, bi izbiral med tema dvema vozoma (karavanoma). Oba preneseta 4 visoke potnike. Preverjeno. Če pa hočeš pri avtu še čustva, pa je potrebno zraven dodati vsaj 3k eur .
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#34
No, v družini je Zafira Tourer in Škoda Superb (MK2) in lahko rečem, da ima Superb mnogo več prostora za noge zadaj, kot Zafira. Če si žena normalno naštima sedež, lahko 3l mulc zadaj stegne noge. Placa za izvoz...še ta mali 6 letnik mi je rekel 3 mesece nazaj, ko sem nabavil Superba..."uuuuu, kulk placa"
No in ko že omenjam Zafiro in prejle Astro, je to zato, ker sem peljal Zafiro na servis in sem dobil kot nadomestni avto Astro karavan in bil res zelo, zelo presenečen s prostornostjo Astre zadaj. Morda si celo upam trditi, da ima Astra zadaj enako placa za noge, kot Zafira, le da ima slednja več placa v višino.
Pa če boš "slučajno" gledal Astro, jo vzemi s 150 KM in ne navadno s 100 KM ker ima s 100 KM samo 5 brzin in je tudi več ali manj nepremičnina, medtem, ko je 1.4 Turbo 150KM izstrelek. Že več ljudi mi je reklo, da gre nenormalno dobro in so bili zelo presenečeni nad pospeški. Astro ti omenjam zato, ker že gledaš slučajno Opla.
 

Steve

Fizikalc
13. avg 2007
8.126
96
48
#36
Dej nehaj ga srat. Če se voda ogreje prej, potem se tudi olje ogreje prej. Probaj kdaj vožnjo po LJ v jutranji ali popoldanski konici, da boš razumel kaj je mestna vožnja. Ne traja par minut ali par km.
Vem da se ti bo to mogoče zdelo nepojmljivo in povsem neverjetno, ampak dejansko obstajajo tudi ljudje, za katere se svet ne začne pri domžalah in konča pri cestninski postaji brezovica, zato ima tvoje klobasanje s to debato toliko veze kot toplo mleko na luni
 

boc

Fizikalc
1. avg 2007
1.225
29
48
#37
-.. ne debatiram ali se dizel za XYZ splača ali ne, ampak me samo zanima ta regeneracija ....
Ja fanj bi bilo če bi bilo več informaciji po drugi strani pa mora biti avto narejen za različne ljudi in mora vse delovati čim bolj avtomatsko. Pri nekaterih avtih imaš opozorilno lučko, ki se prižge če je DPF zamašen in potem moraš ga malo na visokih obrati vozit (ali nekaj podobne) .
Sicer ne vem koliko časa ta regeneracija traja. Sem misli, da je samo en brizg goriva preden/ko so odprti ventili za izpuh in potem je potrebno "samo" počakati, da se stvar (DPF) ohladi.
Verjetno tudi ta regeneracija ni dovolj in se potem nekaterim DPF kljub temu zafila oz. kar je bolj verjetno, se DPF okvari zaradi prevelikega števila regeneracij.
Bi rekel da DPF zdrži določeno število regeneracij, sicer ne bi VAG popravil že tako prilagojen SW, da naredi še manj regeneracij.
 
19. avg 2007
5.478
107
63
#38
Dpf se v bistvu zamasi zaradi premalo regeneracij. O okvari dpf-ja zaradi prevec regeneracij se nisem zasledil na celem netu.
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
58
1
8
#39
Bistvo dpf je v osnovi cisto enostavna logika... Kratke voznje in s tem hladni motorji,neoptimalni pogoji, predvsem pa to, da ljudje ne poslusajo motorja,vozijo s prenizkimi obrati in motor enostavno ne zadiha... ker skozi raufang ne spuce saj. Simpl... V osnovi pa je tak problem v vsem kratki vid, glava v pesek slovencev glede tehnike, potreb in namembnosti vozil,strojev.... Drugace pa vsak avto zapeljat,poslatat celega....