nakup...

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Eh, to z dpf-jem pretiravate. Moj fotr se vozi 1km z dizlom in nima problemov z dpfjem. Saj greš ene 2-3x tedensko na AC in se zadeva spuca.
Točno tako.

Težko je nekomu prepričanemu dopovedati, ampak trenutno je regeneracija pač silno butasto narejena. Denimo dostavniku, ki bo zjutraj pripeljal pakete iz 100 in več km oddaljenega centra, se bo ta hudič lahko sprožil ravno, ko bo nekaj ur to dostavljal po LJ in vozil od lokacije do lokacije po par 100 metrov daleč. Ker bo motor cel čas topel, se bo velikokrat zagnala in nikoli končala.
Popravek, ne bo se velikokrat zagnala, temveč bo nadaljevala tam, kjer je končala. In meni recimo pri nezimskih temperaturah zadeva nadaljuje z regeneracijo že ko ima voda nekje 60 stopinj, torej olje še 50 nima. In kot je SJTV1 napisal, se bo dokončala, ko boš avto nazaj domov.

Malo si že tečen s tvojim cviljenjem, predvsem pa, vsak ko omeni smrdljiv traktor, ti takoj vskočiš s turbo bencinarjem, kot v vrtcu: jaz sem poreden, samo on pa tudi.

Zdaj pa malo poglej realno sliko: traktorjev je polno vsepovsod, turbo kosilnic je za vzorec. Ker ne boš verjel, ampak obstajajo bencinski motorji, ki nimajo turbin in so v večini. Turbo bencinci se tudi nikoli ne bodo tako razpasli, ker bodo vmes že prišli hibiridi. Tak da hočeš na vsak način ustvarit problem tam, kjer ga ni. Je pa problem pri traktorjih, ampak ti ga vztrajno negiraš.

In koliko sem sledil tem novicam, traktorji smrdijo in zastrupljajo praktično vsi, pri turbo bencinarjih so podobni problemi, ampak v manjšem obsegu in ne pri vseh. Tak da ne bodi drama queen
Ja, jaz hočem ustvarit problem, kjer ga ni. Zaradi tega ''virtualnega'' problema Porsche ne sprejema več naročil in tudi pri ljudskih znamkah ne moreš naročit določenih bencinarjev.
In turbo bencinarji so se v zadnjih letih konkretno razpasli, če še nisi opazil. Dejansko se le Mazda bori z atmosferci in pa Toyota, čeprav je tudi ta že turbo mlinčke dala v ponudbo. Ostali pa imajo bolj ali manj izjeme, ki so večinoma 10+ let stari dinozavri in osnovna bencinska možnosti.

eh saj to je isto kot mtl in še ene par die hard traktoristov...pač se ne morejo sprijaznit z dejstvom, da gre ta zgodovinski fail evrope pospešeno v pozabo. In tako pač utrujajo kje se le da

Pojma nimaš za kaj sem jaz in mi tukaj pripisuješ glorifikacijo dizla.
Dejstvo pa je, da za razliko od eko fašistov razumem, kakšen tip pogona je primeren za določene potrebe, medtem ko eko fašisti imate/imajo le eno zdravilo za vse: hibrid ali elektro.
In potem mi tak eko fašist pelje otroka 500m v vrtec, jaz umazanec ga pa silim, da hodi peš teh 500m in jaz seveda z njim. Ampak on je eko, jaz pa z mojim svinjskim dizlom v garaži svinjam. Loool.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
32.989
5.714
113
blizu močvirne prestolnice
Točno tako.


Popravek, ne bo se velikokrat zagnala, temveč bo nadaljevala tam, kjer je končala. In meni recimo pri nezimskih temperaturah zadeva nadaljuje z regeneracijo že ko ima voda nekje 60 stopinj, torej olje še 50 nima. In kot je SJTV1 napisal, se bo dokončala, ko boš avto nazaj domov.


Ja, jaz hočem ustvarit problem, kjer ga ni. Zaradi tega ''virtualnega'' problema Porsche ne sprejema več naročil in tudi pri ljudskih znamkah ne moreš naročit določenih bencinarjev.
In turbo bencinarji so se v zadnjih letih konkretno razpasli, če še nisi opazil. Dejansko se le Mazda bori z atmosferci in pa Toyota, čeprav je tudi ta že turbo mlinčke dala v ponudbo. Ostali pa imajo bolj ali manj izjeme, ki so večinoma 10+ let stari dinozavri in osnovna bencinska možnosti.



Pojma nimaš za kaj sem jaz in mi tukaj pripisuješ glorifikacijo dizla.
Dejstvo pa je, da za razliko od eko fašistov razumem, kakšen tip pogona je primeren za določene potrebe, medtem ko eko fašisti imate/imajo le eno zdravilo za vse: hibrid ali elektro.
In potem mi tak eko fašist pelje otroka 500m v vrtec, jaz umazanec ga pa silim, da hodi peš teh 500m in jaz seveda z njim. Ampak on je eko, jaz pa z mojim svinjskim dizlom v garaži svinjam. Loool.
Fenomenalno napisano, sploh zadnji stavek. Ko taisti ekofašisti svoja gare parkirajo kjer jim paše naj si bodo to travniki, gozdovi ali pa svoje scrkljane froce vozijo 500 metrov potem vemo, da hočejo biti samo IN. Še to, dokler bo Azija umazana nima Evropa kaj nabijate te fašistične eko zakone.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ja, sej to je fascinantno. V Aziji se v večjih mestih skoraj ne vidijo od umazanije na 200m, pa nikome ništa, tukaj pa....???
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
32.989
5.714
113
blizu močvirne prestolnice
Dokler bodo ukinjali jedrske elektrarne , podpirali pa termo elektrarne ste lahko samo tiho. Da ne rečem kakšen gravž so tiste vetrnice. Enostavno uničijo pokrajino.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Tudi NEK uničuje pokrajino. Pejd enkrat na Gorjance, pa dol poglej. Prekrasna krško-brežiška kotlina, z gravžem na sredini. Fail. NEK pod zemljo, je moja rešitev.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
torej vs ki pravite da ni problema z dpf-ji in kratkimi vožnjami. Zakaj se pa pol na servisih konstantno ukvarjajo s takimi?
Dejansko obstajajo ljudje (oziroma jih je kr dosti), ki vozijo samo po mestu oziroma okolici. Njihov avto pa nikoli ne vidi več kot 2000 obratov. Kdaj se bo takemu regeneracija nardila?
Novejši avto je več je problemov pri taki vožnji.
DPF in kratka vožnja ne gre skupaj pa če se na trepalnice postavite in tango plešete. 2-3x tedensko na AC pa niso več kratke vožnje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Luka pa dajmo biti fer, kdo pa si kupi dizla zgolj za po mestu oz. za 3km dnevno prevožene razdalje? Ja, tudi takšni obstajajo ampak govorimo o promilih je tako? Torej govorimo o situaciji ki praktično v povprečju ne obstaja. Ko sem jaz "žlahtnika" ki je serviser na pooblaščencu vprašal koliko imajo težav s temi DPF-i na zadnji/zadnjih generacijah dizlov mi je rekel da praktično nič. Namreč avtomobil (najnovejše generacije) resnično tolikokokrat poskuša zregenerirati filter sam brez vse opozoril + tega te v skrajni situaciji opozori kaj moraš storiti in si res kreten če ti ga uspe zabiti. To se je ravno zgodilo mojemu prijatlu, ženska je vozila kak mesec njegovga starejšega (10 let star) dizla, vsak dan na Ptuju v daljši koloni (trenutno cestna dela in zapore). Kratka relacija, avtomobil se ni regeneriral ker se niti ni prav segrel, pokazala se ji je že lučka za DPF (kao last chance) ampak kokoš je ignorirala lučko oz. mu ni povedala zanjo ter šibala dalje. Jasno, avto začelo metat v "safe mode". Ni pomagala niti več regeneracija preko testerja... Kdo je kriv? Dizel? Proizvajalec? Ali butasta baba?

Jasno pa da so težave z DPF-i, tudi DPF ima svojo življenjsko dobo in enkrat bo tudi ta za menjavo. Da pa so generalno teževe z DPF z novejšo generacijo dizlov pa ne kupim. Večina znancev ima dizla, niti enemu še filtra ni uspelo zabiti. Bilo je stotine težav ampak nikoli pri nikomur z DPF filtrom.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
No potem pa še ima toliko bolj veze z regeneracijo DPF oz. rekel bom drugače, je zaradi DPF-a v avtomobilu...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Luka pa dajmo biti fer, kdo pa si kupi dizla zgolj za po mestu oz. za 3km dnevno prevožene razdalje? Ja, tudi takšni obstajajo ampak govorimo o promilih je tako?.

Marsikdo. Daleč od promilov. Pri nas je dizl bog i batina in more bit dizl in nič drugega. Boknedaj bencin ker to ja žere tam 5-10l več od dizla. In to je miselnost pri ogromno folka. Pol maš folk ki pride v penzijo. Se mu lajf umiri, nekaj dnara je viška in se kupi c klasa, tiguan, kaki bmw al kaj podobnega. Obv seveda dizl. V glavnem se ima avto za trgovino in 2x letno za dopust.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Bog pomagaj, takemu se pa kar naj zašopa, mogoče je to edini način da pride k pameti...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
torej vs ki pravite da ni problema z dpf-ji in kratkimi vožnjami. Zakaj se pa pol na servisih konstantno ukvarjajo s takimi?
Dejansko obstajajo ljudje (oziroma jih je kr dosti), ki vozijo samo po mestu oziroma okolici. Njihov avto pa nikoli ne vidi več kot 2000 obratov. Kdaj se bo takemu regeneracija nardila?
Novejši avto je več je problemov pri taki vožnji.
DPF in kratka vožnja ne gre skupaj pa če se na trepalnice postavite in tango plešete. 2-3x tedensko na AC pa niso več kratke vožnje.
Veliko ljudi se boji, da bodo imeli težave z DPF-jem, če se med tednom cijazijo par km v vrtec in v službo. Pa jih ne bodo imeli, v kolikor gredo potem za vikend na kakšno daljšo vožnjo, npr. 30km, ker bo DPF takrat vse sežgal. Seveda z izjemami, če se voziš s prenizkimi vrtljaji, ga žgeš na polno, itd.
Meni traja regeneracija nekje 10-15 minut, tudi če jo prekinem, se niti najmanj ne sekiram, tudi na misel mi pa ne pride, da bi šel delat dodatne kilometre in se ''vozakat'', zato da bo lahko regeneracija svoje naredila, pa imam bolj zgodno generacijo DPF filtra. Svoje naredi takoj naslednjič, sicer pa tudi mene včasih malo razkuri, da po 500 km začne delat regeneracijo ravno pred domom, ampak tako pač je. Pa meni dela regeneracijo do 1500 vrtljajev, tako da mi tudi vozniškega stila ni treba spreminjat :)...
Trenutno pri 240k km niti ne vem, da ga imam in upam, da tako tudi ostane.
Se pa strinjam, da kdor kupi dizla za jajcanje po mestu je nor, pa ne toliko zaradi eko zadev, temveč, ker je zadeva bistveno, bistveno manj primerna temu, kot pa bencinar. Ali hibrid ali elektro.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Do bo prav. Regeneracijo naj bi začel med 1.800 in 2.500 vrtljaji, če se prav spomnim (prva številka je zagotovo pravilna), vendar mi jo mirno izvaja (ko jo enkrat začne) do 1.500 vrtljajev. Torej, da začne izvajat mora biti 1.800 vrtljajev, potem se pa lahko vozim do 1.500 vrtljajev, pa je zadovoljen. Kakor pade pod 1.500 vrtljajev pa že začne težit...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
torej vs ki pravite da ni problema z dpf-ji in kratkimi vožnjami. Zakaj se pa pol na servisih konstantno ukvarjajo s takimi?
Dejansko obstajajo ljudje (oziroma jih je kr dosti), ki vozijo samo po mestu oziroma okolici. Njihov avto pa nikoli ne vidi več kot 2000 obratov. Kdaj se bo takemu regeneracija nardila?
Novejši avto je več je problemov pri taki vožnji.
DPF in kratka vožnja ne gre skupaj pa če se na trepalnice postavite in tango plešete. 2-3x tedensko na AC pa niso več kratke vožnje.

Glej ne znam ti za druge vrste dizlov povedati, ker nimam izkušenj, lahko pa iz prve roke povem, da PSA-jev 1.6 ni "problematičen", kar se tiče regeneracij. 2-3x na AC je pa 15km v eno smer, kar ni prav veliko za regeneracijo, pa se vseeno lepo izvaja.

Sicer pa povej kaj storiti v tem primeru: fotr hotel Volva V40, kje naj dobi bencinarja? Še pri lastnem uvozu bi ga iskal lep, lep čas, pa vem, da se tudi ne bi šel kaj takega. Hočem povedati, da izbire praktično ni pri nakupu rabljenega, skoraj, da si obsojen na dizla, žal.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ahaaa, zdej razumem, kaj pomeni "do"; nazaj, do min. 1500 s/min. :)