Nakup rabljenega..

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.716
99
48
Pozdravljeni,
zanima me, kako je z nakupom telefona od osebe, ki ga je vzela na obroke pri operaterju.
Ali obstaja možnost, da ta oseba neha plačevati obroke, operater pa zato zaklene telefon? Ali ga pač enostavno dajo v izvršbo, telefon pa pustijo pri miru?

Hvala!
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.736
2.097
113
1. Kdo jim da pravico da blokirajo tvojo lastnino?
2. Kako pa si oni lahko pomagajo s tem da blokirajo IMEI neplacniku?

Odgovori si na ta vprasanja pa ti bo jasno...
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Od fizične osebe lahko kupiš rabljen telefon, čeprav je še vedno del aneksa pogodbe. Če oseba vezana na pogodbo neha odplačevati napravo, jo bodo dali pač na blacklisto in v izvršbo (v kolkor je to smiselno).

Sicer pa ponavadi v EU spletnih trgovinah najdeš novo napravo ceneje, kot rabljeno v SLO.
 

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.716
99
48
Netko, vse jasno, samo da sem v pogodbah že videl člen, da je blago last operaterja do popolnega poplačila. Torej ne blokirajo tvoje lastnine, ampak svojo. Res pa je, da je lažje neplačnika dati v izvršbo, kot se ukvarjati z zasegom rabljenega aparata, ki je seveda vreden manj.
Drug problem je ta, da bi lahko nekdo pod prisilo moral vzeti aneks in ko/če to prijavi policiji, ti telefon zasežejo in ga vrnejo prvotnemu lastniku.. Mislim, da vse le ni tako črno/belo.. še najmanj pa za žaljenje z desetletnikom ;)
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.736
2.097
113
1. Mesas pogodbe mobilnih in fiksnih operaterjev...
2. Drugi problem mi je se bolj smesen... torej jaz tebe prisilim, da ti vzames aneks in kaksno korist imam jaz od tega? Aha verjetno v tem scenariju sledi da prisila izrocitve telefona. Kaj ima s tem operater? To je zadeva za organe pregona. Bos prijavil krajo ali izsiljevanje oz se kaj hujsega?


Skratka, da ne gremo banalizirat do konca. Ne operater ne bo blokiral aprata ne mobilnega ne fiksnega ampak bo operiral s pravnimi sredstvi. Mimogrede taka vprasanja so bila aktualna med leti 95 in 05, ko so veljali doloceni miti in ni bilo veliko izkusenj med uporabniki, ravno tako ni bilo prakse pri operaterjih oz so bile situacije za njih nove pa niso bili suvereni v reakcijah.