multivan 5 generacija

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kolega ti imaš zelo zelo resne težave z favšijo. Poskusi si najti strokovno pomoč. Pri vsaki temi začneš vlečt podobne vzporednice, pa kaj ti veš koliko ima kdo od nas pod palcem, iz kakšne baze avtomobile vozimo in koliko si lahko kdo privošči? Če ima nekdo denar še ne pomeni da mora biti bebec in da ga naj vsi finančno lupijo. Seveda je za vsakega ki ima kaj v glavi relevanten podatek ali guma drži 5 ali 30t km. Kdo pa se bo ves cas s tem ukvarjal?
Samo toliko... Ne govorimo o dostavniku pač pa luksuznem kombiju, posledično (domnevam) nima servisnega intervala na 50kkm ampak noramlno na na 20-30. Zamenjaš gume na servisu. V bistvu se ne obremenjuješ, ker je itak vse v financiranju. Poslovni najem. Ne dojameš, kajne, kako gredo stvari v razvitem svetu?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kolega ti imaš zelo zelo resne težave z favšijo. Poskusi si najti strokovno pomoč. Pri vsaki temi začneš vlečt podobne vzporednice, pa kaj ti veš koliko ima kdo od nas pod palcem, iz kakšne baze avtomobile vozimo in koliko si lahko kdo privošči? Če ima nekdo denar še ne pomeni da mora biti bebec in da ga naj vsi finančno lupijo. Seveda je za vsakega ki ima kaj v glavi relevanten podatek ali guma drži 5 ali 30t km. Kdo pa se bo ves cas s tem ukvarjal?
Kakšna fovšija neki... Ste mi pa smešni modeli, ki glede na to s čim se hvalite jambrate zaradi enih faking gum katere je potrebno zamenjati malo pogosteje. Evo, ne gre skupaj. Taprav džek ne jamra...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.314
5.840
113
pri taščici
Zdaj če imajo gume tako obrabo zato ker avto liter manj porabi, ali 20% krajšo zavorno pot, četrtino manj hrupa povzroči ok.
Če pa je v ozadju en salajbarizem Mercedesa ali ekonomska računico pa lahko rečem samo ubogi kupci premium vozil.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Poslovni najem. Ne dojameš, kajne, kako gredo stvari v razvitem svetu?
Mislim da ti najbolj ne razumeš da živimo še vedno v Jugoslaviji in to nima nobene veze z razvitim svetom. Torej poskusi nehat nabijati teorijo kako in kakšne bi stvari naj bile in se bolj osredotoči na tukajšnjo prakso. Se strinjam, poslovni najem je top (obstaja ena tema kjer sem lani spraseval za ponudbe in pogoje), torej glede na to da nisem obremenjen z lastništvom stvari sem tudi sam pred časom iskal nekaj takega za fizično osebo ampak je enostavno predrago, ne da je predrago, je nesramno drago. Premajhna ponudba tega pri nas in posledicno ni nekih konkurencnih cen. Enako je bilo ko smo za firmo hotli nekaj vzet. Skratka predrago, zato pa to pri nas v povprecju ne laufa tako kot v kaki Nemciji. Torej daj se osredotociti na razmere tukaj... Če se je pa karkoli na tem podrocju (pri nas) korenito spremenilo v 2018 pa se posipam s pepelom.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
AvtoFun Itak. Zakaj pa večje firme b.p. laufajo poslovni najem? Že vsaj 10 let in več? Aja, potrebno je prikazati poslovni uspeh, ne pa denar skrivati in kanalizirati. My bad.
Še vseeno moslim da tema te teme ni nič posebnega in staršnega razen mogoče za slovenceljne, ki si privoščijo preveč in dihajo na škrge.
Hanzi to ni tvoja liga. Raje poskrbi z dobro pričvrstitev tovora v Fordu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
AvtoFun Itak. Zakaj pa večje firme b.p. laufajo poslovni najem? Že vsaj 10 let in več? Aja, potrebno je prikazati poslovni uspeh, ne pa denar skrivati in kanalizirati. My bad.

Vse "večje" firme laufajo to b.p. zato ker kot si modro ugotovil so večje in zanje veljajo posebni pogoji, torej vzamejo floto vozil in dobijo pač primerno ceno. Sicer malo mešaš hruške in "japke" ampak kaj ima poslovni najem veze z poslovnim uspehom? :) Če si ti mala firmica z 2 zaposlenima in uspešno posluješ pač ne boš dobil ugodnega poslovnega najema kot ena Krka, Novartis ali še kdo drug. Pa še druga stvar je, razne te velike uspešne firme ki terajo te najeme delajo denar in oni se res nimajo časa ukvarjati z voznim parkom. Še vedno verjamem da bi z ekonomskega vidika zanje bil bolj ugoden klasičen leasing (ali pa tudi ne). Skratka ne primerjaj multinacionalk s klasičnim d.o.o.-jem in s.p.-jem. Pa pozabi zdaj na draga vozila, recimo tudi Renault te pride drago na poslovni najem.

Ko smo že pa pri bilancah, poznam pa eno drugo podjetje ki pa ima trenutno ene finančne težave in niti nimajo denarja za polog (klasičen leasing), niti jim ga nihče ne odobri zaradi težav v preteklosti. No njim pa ni bilo drugega kot da so šli v najem. Sicer najem malo rabljenih vozil od privatnika. Neke vrste Rent a Car. Torej... ni vse črno belo in jasno. No... najem tistih nekaj avtomobilov res grdo grdo plačujejo. Kakrkoli obrneš ni računice ampak nimajo druge... Pa še ena za v razmislek, ko se ustiš da se muti in se denar kanalizira ven iz firm, če že hočeš mutit ti pa je res dost boljša opcija iti v najem vozila kot lastništvo. Tudi če karkoli od zadaj prileti ti ne morejo v izvršbo saj ni tvoje...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.314
5.840
113
pri taščici
Samo nekaj, A gume naj bi zrle vse izvedbe ali samo 4x4. A je možno da so pri mercedesu taki strokovnjaki da so falil razmerja v Pogonu spredaj- zadaj?

Roberto: zaenkrat dlje se ves tovor obstaja na svojem mestu. Naj bo še dolgo tako, čeprav sem ravno pred dvema urama bremzal pred srnama iz koruze.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V tvoj info... Cargo gume so precej neudobne, visok bok, avto ne izgleda lepo... Na potniški premium VAN namonitraš nizkopresečne gume velikih dimenzij. Avto se lepše pelje, je stabilnejši in predvsem dobro izgleda. To je bistvo avta za 80k. Če imaš denar za tak avto imaš tudi za gume.
Slovencelj pa kupi rabljeno zadevo, postrga zadnje cekine in joka nad ceno in obrabo pnevmatik. Kolikokrat še; kupi vozilo ki si ga sposoben kvalitetno vzdrževati, ne pa imeti velike oči in potem jokati. Second hand owner niso target skupina proizvajalca!
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
V tvoj info... Cargo gume so precej neudobne, visok bok, avto ne izgleda lepo... Na potniški premium VAN namonitraš nizkopresečne gume velikih dimenzij. Avto se lepše pelje, je stabilnejši in predvsem dobro izgleda. To je bistvo avta za 80k. Če imaš denar za tak avto imaš tudi za gume.
Slovencelj pa kupi rabljeno zadevo, postrga zadnje cekine in joka nad ceno in obrabo pnevmatik. Kolikokrat še; kupi vozilo ki si ga sposoben kvalitetno vzdrževati, ne pa imeti velike oči in potem jokati. Second hand owner niso target skupina proizvajalca!

Glej za polovico cene V class dobiš kombi( potniški ), ki ima prav tako namontirane nizkopresečne gume prav tako se lepo pelje in pa zelo lepo zgleda pa ima povsem normalno obrabo gum( pri 30.000 km profila še za nadaljnjih 20.000 km pa vožen po vseh ovinkih in krožnih z normalno hitrostjo) . Tak da V class je nateg prve vrste za kupce, ki nimajo pojma kako vstran metat denar. (PSA + Toyota)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.314
5.840
113
pri taščici
Al je vsem nam crknil sarkazem detektor ali pa ....
Preveril glede nizko presečnih gum.
245/40 18 na jumpyu zdržijo 40kkm. Pa več kot en set gum (različnih znamk), ni to osamljen primer.
Aja, to ni premium.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.315
113
Jumpy? Ja haloooo - 40k zdržijo, ker je vozilo premalo premium in so že inženirji na risalni mizi računali, da lastnik tudi za gume ne bo imel, drugače bi šlo na 10-15 max.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
AvtoFun Itak. Zakaj pa večje firme b.p. laufajo poslovni najem? Že vsaj 10 let in več? Aja, potrebno je prikazati poslovni uspeh, ne pa denar skrivati in kanalizirati. My bad.
Hm, ne vem, če ravno razumeš bistvo poslovnega najema:D.
Namreč point je ravno v tem, da NE rabiš denarja skrivat in kanalizirat, ker ti ga poslovni najem lepo enostavno in davčno 100% legalno ''skanalizira in skrije'':D, saj gre v celoti in direktno v stroške;). Tako da, to je ena od zelo pozitivnih zadev. Druga je, da se operativni lizing ne prepozna v dolgoročnih obveznostih podjetja, tako da se ga velikokrat poslužujejo tudi bolj slabo stoječa podjetja, ker drugo enostavno ne bi šlo čez zaradi finančnega stanja podjetja. Zgoraj imaš primer AvtoFun-a.
Za multinacionalke je pa tudi AvtoFun pravilno zapisal: če kupiš naenkrat kup vozil oz. jih letno toliko in toliko menjaš, potem se da ustrezno ''korigirat'' strošek, poleg tega pa takšnim podjetjem veliko pomeni, da ne rabijo dodatnega zaposlenega/zaposlenih za ukvarjanje z nebistveno dejavnostjo (registracija, zavarovanje, servisi, gume, itd.). To jim spet ''zniža'' stroške in naredi poslovni najem privlačnejši. Zato pa je poslovni najem v večjih podjetjih tako ''popularen''. In nima to veze s tem koliko keša imajo in ali si lahko privoščijo 100.000 za en avto, ampak enostavno s tem, da se jim to celo s stroškovnega vidika splača ;).
S.p.-ju dol visi za tisto '''ukvarjanje'' z enim avtom, hkrati bo dobil takšno ponudbo za poslovni najem (pa ne, zato ker bi bil finančno nesposoben, ampak ker je majhna riba), da bo praktično v 99,99% primerih s stroškovnega vidika nesmotrno, da izbere to financiranje. Za fizične stranke pa je poslovni najem sploh negospodaren, spet ne zato, ker nima denarja, ker je porabil še ves minus za nakup vozila, ampak zato, ker je to občutno dražji način uporabe vozila.

Recimo sam bi šel v operativni najem pri nakupu vozila s čisto novo tehnologijo, za katerega se ne more določiti odkupne vrednosti vozila ob poteku obdobja lizinga. Na ta način namreč elegantno preneseš to tveganje na najemodajalca. Po poteku obdobja najema, mu namreč le vržeš ključe na mizo, vrneš avto in plačaš zadnji obrok ter greš po nov avto. Seveda boš pa za ta ''privilegij'' celotno obdobje trajanja najema plačeval ustrezno višje mesečne stroške.

Sem tukaj kar nekaj let nazaj že podal primer mojega vozila na operativni lizing ;):
Ti pa lahko za primer napišem okvirno ceno: vrednost avta 25.000 EUR (s popusti in DDV), operativni najem na 3 leta, 70.000 km prevoženih letno in je bila najemnina 1100 EUR mesečno
grims-1.gif
. Vsi stroški vključeni, razen goriva seveda.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: ALTF4 in AvtoFun

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Zdaj ti bo pa napisal da je poslovni najem zate predrag ker pač ne štekaš in si pač revež in zajemaš s preveliko žlico in citiram "ker si postrgal zadnje cekine za avtomobil ki si ga ne moreš privoščiti". Aja pa ker si lopov in kradeš, ker si pač privatnik!

Je*batga človek je pač preskočil v šoli ekonomijo poslovanja in ne šteka da nekdo nekaj ima zato ker pač gospodarno ravna s financami in ima nadzor nad stroški in brezglavo ne razmetava...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.314
5.840
113
pri taščici
Pa ravno na alterju smo dobili dokaz, kako se pride do premium mercedesa in kako se ob tem ne gleda na stroske avta.
Tako da se v leclercu prelaga jajca iz XL skatle v S skatlo. Na tak nacin se pride do premium mercedesa in takih uporabnikov ne zanima kako dolgo bodo zdrzale gume.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ALTF4

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.314
5.840
113
pri taščici
Ti pač nisi tako sposoben kot tisti ki imajo premium vozila.
Tisti ki s premium vozili vozijo otroke v javni vrtec, tudi vrtca plačajo manj kot tisti ki ga pripelje z gnilo rikšo.
Če tisti s premium vozilom ne bi gledal na stroške in če ne bi kradel državi, bi otroka čuvala privat varuška na njegovem domu. Ne pa da svojega sončka izpostavlja bacilom drugih otrok, varuskam, ki so s težavo do 30 leta končale predšolsko vzgojo....