multivan 5 generacija

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Lastniku je bilo dosti kupovanja novih pnevmatik vsakih 10.000 km. 4 komplete pnevmatik kupiš ponavadi tam v 20 letih. Tisto s težo je beden izgovor za potrošnjo pnevmatik. Potem takem, bi morali na 18 tonskem vlačilcu menjat pnevmatike vsakih 100 km. :)

Meni se na splošno zdi dokaj neverjetno da bi lahko en specifičen avto toliko bolj uničeval gume. Sploh če govorimo o enakomerni obrabi ne da pobira robove. Niti si ne znam pravega fizikalnega razloga za to predstavljat pri takem kombiju. Ok razumem pri superšportnikih, ki jih vozijo kot superšportnike, ampak zakaj bi en 2 tonski kombi pobiral toliko bolj kot drugi?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Čisto komot... Ne sicer na 10kkm na 20kkm pa kar... Sicer pa si prvi kupec takega vozila, ki ima 80k in več za avto s tem ne beli glave. Tovarna tudi ne. Tisti ki pa kupijo rabljene pa niso ciljna publika tovarne in se ji za njihove stroške z pnevmatikami in tem kako jih ne zmorejo kupovati sladko hebe.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Verjetno napacna izbira dimenzije gum s strani proizvajalca. Da bi kombi izgledal sportno je verjetno predpisal kaksne sportne 17, 18" HP pnevmatike namesto kombijevskih 15, 16" z ojacanimi robovi.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Lastniku je bilo dosti kupovanja novih pnevmatik vsakih 10.000 km. 4 komplete pnevmatik kupiš ponavadi tam v 20 letih. Tisto s težo je beden izgovor za potrošnjo pnevmatik. Potem takem, bi morali na 18 tonskem vlačilcu menjat pnevmatike vsakih 100 km. :)

Ne mores pnevmatik na kamionu primerjat z gumami za osebni avto. Tam so zadeve dokaj specificne. Kaj gre na pogonsko os, kaj prikolico, kaksno prikolico.. in je vse dokaj natancno preracunano. V svetu osebnih avtomobilov in zadnja leta "sportnih" kombijev pa kakor se sprdne. Najvec pripomorete temu kupci, ki zelite ferrarija v suv obliki.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Verjetno napacna izbira dimenzije gum s strani proizvajalca. Da bi kombi izgledal sportno je verjetno predpisal kaksne sportne 17, 18" HP pnevmatike namesto kombijevskih 15, 16" z ojacanimi robovi.
No to sem hotel napisati... Namesto 16 col gum s presekom 70 ali 75 in Cargo razredom so nataknili 18 col ali 19 col s presekom 50 ali 45. Avto sicer izgleda lepo, tudi pelje se OK (bolje kot pa z cargo pnevmatikami), davek je pa obraba. Saj Touareg tudi radira gume v 20 col izvedbi...
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Ce ciljas na senika, i3 in podobne spake, ni isto. Tiste gume so spet prilagojene taksnim vozilom, celo sirina je smesna. Taksen prazen 2 tonski kombi je analogija kvecjemu s 150kg debeluhom, ki bi s profesionalnimi supergami (brooks 18, za 300eur, teza 150g!) tekel maraton. Gre do prvega ovinka, ko si zvije glezenj.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mam. Nekje 30k bodo zdržale po moji oceni. Še to sezono. Se pa angleži precej kregajo da zdržijo nekje med 8 in 12k milj...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Kaksno sprenevedanje...

Ti multivani zerejo gume zaradi teze in v osnovi mehkih avtomobilskih gum. Kombijevskih gum pri taki tezi (in slabsih voznih lastnostih) bi pojedlo 3x manj.

Enako je z vsemi sportnimi SUVi, Normalno je da razni X5, Cayenne, ML in ostali ki imajo "sportne" mehke gume spozrejo en komplet na dobro leto. Pa se noben ne sekira, razen tisti ki kupijo 8 let rabljenega za 18k eur pa se cudijo da je vzdrzevanje 2x drazje od kredita.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Čisto komot... Ne sicer na 10kkm na 20kkm pa kar... Sicer pa si prvi kupec takega vozila, ki ima 80k in več za avto s tem ne beli glave. Tovarna tudi ne. Tisti ki pa kupijo rabljene pa niso ciljna publika tovarne in se ji za njihove stroške z pnevmatikami in tem kako jih ne zmorejo kupovati sladko hebe.

Ne vem zakaj misliš, da je karkoli od tega res? Marsikdo kupi Vja in z njim dela 60kkm na leto. Misliš da je zabavno vmes iskat cajt in kupovat in montirat gume 3-4x letno? Pa ja ni problem v tistih 600-800€ za en ****** komplet
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Beri post nad mojim... Sicer pa večinoma (za biznis) v tujini ne kupujejo avto v last pač pa na operativni lizing. In ga boli patak kaj je potrebno zamenjati, ker je v strošku financiranja. S takimi glupimi vprašanji se ukvarjamo Balkanci, ki v glavnem poznamo samo keš in obvezno lastnino.
Tudi pri nas se službena vozila kupujejo na tak način (firme), razen verjetno prepotentnih porivatnikov, katerim je pa itak vse težko ker kao biznis trpi...
Daj pomisli, da bi nekdo ki ne fura posla delal letno 60kkm in za to kupil avto za 80k... nima računice, preveliki stroški. Kot sem rekel, tak tip avta ima svoj namen in svojo ciljno publiko ob nakupu. Kdo ga kupi rabljenega pa ni point niti ni point kakšne probleme ima z obrabo delov in potrošnim materialom.
In ko si že glih tako pameten... V tujini si privatnik tvojega kova kupi nov avto ne pa zgonjenih kol kot si si ti. :evil:
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Beri post nad mojim... Sicer pa večinoma (za biznis) v tujini ne kupujejo avto v last pač pa na operativni lizing. In ga boli patak kaj je potrebno zamenjati, ker je v strošku financiranja. S takimi glupimi vprašanji se ukvarjamo Balkanci, ki v glavnem poznamo samo keš in obvezno lastnino.
Tudi pri nas se službena vozila kupujejo na tak način (firme), razen verjetno prepotentnih porivatnikov, katerim je pa itak vse težko ker kao biznis trpi...
Daj pomisli, da bi nekdo ki ne fura posla delal letno 60kkm in za to kupil avto za 80k... nima računice, preveliki stroški. Kot sem rekel, tak tip avta ima svoj namen in svojo ciljno publiko ob nakupu. Kdo ga kupi rabljenega pa ni point niti ni point kakšne probleme ima z obrabo delov in potrošnim materialom.
In ko si že glih tako pameten... V tujini si privatnik tvojega kova kupi nov avto ne pa zgonjenih kol kot si si ti. :evil:

Kaj pa ti veš kako zgonjena kola imam jaz?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ker spremljam Alter... ker dojamem karakter Slovencev; uvoz, čimmanj km in čim ugodneje... Tip vozila kot ga imaš se ne prodaja drugače kot:
- zaplemba lizing hiše ker je nekdo imel prevelike oči (verjami da v takem primeru pri skoraj novem vozilu razni ex-yu prodajalci ne preprodajalci ne pridejo zraven niti ni to poceni)
- službeno vozilo ki je oddelalo svoje oz. poteklo financiranje.
Naprej razmišljam; napuh je hudič, če imaš za eno leto star jahres-wagen stisneš tudi za novega. Drugače pa 3-4 leta staro vozilo, 200k plus kilometrov. Po možnosti 8 ali 12 cilindrov, nek se vidi razkoš.
Poba, v takem avto kot ga ti imaš se voziš zadaj, spredaj za volanom sedi šofer... To je stil, ne pa frajerišanje. Da te ne bo kdo za lakaja zamjenjal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Hahahaha. Zadel nisi niti 1 stvari. Niti 1. Lahko dokažem, ti pa bluziš samo da bi sam sebe potolažil, da moraš polizdelek vozit. In ne za zadaj vozit se kupi maybacha ali 760Li ali Phantoma, ne pa nepodaljšano verzijo. Avto je imel krepko manj kot 100kkm, je slovenski, od prvega lastnika, motor, turbine in injektorji pa so imeli prevoženih 20 km. Vozilo ni bilo nikdar pisano na firmo in nikdar ni bilo na leasingu.

Ampak bom vzel naslednjič renojev suv s 100PS, da ti ne boš fauš. Oz moram očitno M5, ker s sedmico s 400PS se skozi Vodice ne smeš spredaj peljat :valjamse:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ker spremljam Alter... ker dojamem karakter Slovencev; uvoz, čimmanj km in čim ugodneje... Tip vozila kot ga imaš se ne prodaja drugače kot:
- zaplemba lizing hiše ker je nekdo imel prevelike oči (verjami da v takem primeru pri skoraj novem vozilu razni ex-yu prodajalci ne preprodajalci ne pridejo zraven niti ni to poceni)
- službeno vozilo ki je oddelalo svoje oz. poteklo financiranje.
Naprej razmišljam; napuh je hudič, če imaš za eno leto star jahres-wagen stisneš tudi za novega. Drugače pa 3-4 leta staro vozilo, 200k plus kilometrov. Po možnosti 8 ali 12 cilindrov, nek se vidi razkoš.
Poba, v takem avto kot ga ti imaš se voziš zadaj, spredaj za volanom sedi šofer... To je stil, ne pa frajerišanje. Da te ne bo kdo za lakaja zamjenjal...
Kolega ti imaš zelo zelo resne težave z favšijo. Poskusi si najti strokovno pomoč. Pri vsaki temi začneš vlečt podobne vzporednice, pa kaj ti veš koliko ima kdo od nas pod palcem, iz kakšne baze avtomobile vozimo in koliko si lahko kdo privošči? Če ima nekdo denar še ne pomeni da mora biti bebec in da ga naj vsi finančno lupijo. Seveda je za vsakega ki ima kaj v glavi relevanten podatek ali guma drži 5 ali 30t km. Kdo pa se bo ves cas s tem ukvarjal?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Pa to je to. V vseh teh koretnah za veliko denarja, ni problem denar za vzdrževanje, kle je pomemben čas. Marsikateri kombi naredi 100k letno. Da bi vsak mesec stal na servisu, potem pa še pri vulkanizerju. Ni šans, da so taki stroški pogostejši kot mesečne položnice. V tem primeru je čas denar. To z strani mercedesa je nateg in to na suho. Tako nekako kot BMW ketne in kaj je še hujše, BMW ABS na motorjih. 10+ plus let so rabili, da so priznali feler ABS na motorjih, ko je bremza zamudila za pol. sekunde do sekunde. Pol sekunde na motorju je življenje ali smrt. Bog si ga vedi kolko jih je v trugi zaradi tega. Na koncu pa en običen sorry s strani firme in svet se vrti dalje. me res zanima kolko si vas ali nas lahko privošči avto za 80 k, kaj šele kombi in ali vam vaše delo za denar res nič ne pomeni.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.266
5.822
113
pri taščici
Roberto je tipični "Slovenec" ki vsakih nekaj let kupi nov avto. Kupi ga zaradi soseda.
Edino ni mi.cisto logično ker je desetletje za Slovenci. Ko so vsi Slovenci kupovali dizle, je on kupil NA bencinarja.
Ko povsod vpijejo kako dizli goljufajo, kako onesnažujejo okolje (tudi tisti ki ne goljufajo) on kupi dizla. In pozor; vse skozi ima kupce drugačnih vozil za bebce. Pa sploh ni važno.kaj so kupili. Samo on je kupil najbolje za svoj denar.