multivan 5 generacija

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
Ce bi sam izbiral bi to bil definitivno Multivan, enino 140hp je v primerjavi z novejsim 150hp bistveno “podhranjen”, se s temi 10hp pelje novejsi nenormalno boljse za tako majhno razliko
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Resnica ali šala, tega ti ne pišem tukaj gori zato ker imam viška časa ali ker bi bil plačan za prisotnost v posameznih temah. To je podatek iz prve roke od človeka s katerim sem vsak dan na kavi in od človeka ki ga videvam vsaj 3-4x na teden. Prvemu so na enem Autocommercu prvo 3x delali optiko, na koncu pa so mu rekli da naj ne komplicira in naj vzame kakšne kitajske gume da prvo sezono je itak vsaka guma dobra da škoda Continentalk ali Michelink. Ta drugi pa je prav tako rekel da zelo težko naredi 15.000km z enim setom, da mora res pazit, sploh po raznih krožnih jih menda žre kot maslo. Ampak njemu se pa to zdi normalno da tak voz z 2 tonama požre gume v eni sezoni, pravi da se mu ne zdi sporno. Daj se še sam malo pozanimat drugje. Ni pa verjetno naključje da obema ki jih poznam žre gume? Imata pa oba V250 4m. Aja pa kot sem rekel, pretežno se vozita z avtom sama ali pa notri 2-3 ljudje. Skratka osnova nakupa tega kombija je bila prevoz familije kajti eni vseeno s temi luskuznimi kombiji vozijo material.

Pa dobro to z gumami ni šala. Kaj pa varianta garancije pač gredo gume v garancijo. In imaš vsakih 10.000 km nove gume na račun Mercedes-benza. Pa niso normalni ti mojstri na Autocomercu. Da meni reče nekdo naj ne kompliciram zaradi radiranja gum pri avtu za 60000 € in več mu izstavim račun za kontinentalke vsak drugi mesec. Pa saj razred V nima gor 13" koles mer 155/70/13. Kitajskih čang šlang gum pa se tudi nebi upal montirat na kateri koli avto že zaradi lastne varnosti in navsezadnje imidža.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ja... lahko ti izstaviš račun za gume samo ti ga nihče ne bo plačal :) Nemci bi temu rekli "stand der technik" ;) Aja... pa ta kolegov mislim da je bil kar preko 80k €. Še dobro da se relativno malo vozi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Dobro da si se zdaj ti oglasil in nam to razložil, hvala za to neizmerno modrost, bo prišlo prav v življenju :evil:
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Gume so potrošni material. Obraba ni stvar garancije. To bi že lahko vedeli.

Eh daj no kaj ne poveš prva serija tazadnjih meganov( cena sitnica proti V cassu) je imela velike težave z nastavitvijo podvozja in je gume pobralo v 2500-5000 km. Vsi so dobili nove gume.

je pa zanimiva teorija da si kupiš nov V class in se potem ne voziš velko, ker požira gume. Mercedes naj dela limuzine ostale oblike karoserij pa naj pusti drugim avtomobilskim znamkam.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, bila je napaka, bila je tehnična nota. V klasa nima napake, tako kot še kakšen voz teže 2 ton in več.
Pa kolikor sem jaz razumel pri V klasi ne pobira gume tako da se vidi da je nekaj narobe (kot pri Meganu, po robovih) ampak enakomerno, samo zelo hitro.
Lahko pa da sem narobe razumel.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.754
113
pri taščici
Pol bi moral jaz na kombiju menjat gume na manj kot 5kkm. Tezak je namrec pogostej 3t+ kot pa 3t-. Pa ne sparamo ga tudi ne, saj ie vendar sluzben. 162kmh nam je premalo. Pa zaenkrat kaze da bo kar normalna obraba. Kaksno obrabo bi imeli sele AD s svojimi 4tonami. Ajd tisti ne letijo ravno 200, ampak..,
Me pa res zanima razlog za tako obrabo gum.
Kaksna pa je dimenzija in nosionost gum ki jo ima.
Renojeva trafikca je imela popolnoma obicajno porabo gum
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Bravo, zasluzis si nagrado, 162 v nalozenem tri tonskem kombiju. Varno, ni kej rect.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Pol bi moral jaz na kombiju menjat gume na manj kot 5kkm. Tezak je namrec pogostej 3t+ kot pa 3t-. Pa ne sparamo ga tudi ne, saj ie vendar sluzben. 162kmh nam je premalo. Pa zaenkrat kaze da bo kar normalna obraba. Kaksno obrabo bi imeli sele AD s svojimi 4tonami. Ajd tisti ne letijo ravno 200, ampak..,
Me pa res zanima razlog za tako obrabo gum.
Kaksna pa je dimenzija in nosionost gum ki jo ima.
Renojeva trafikca je imela popolnoma obicajno porabo gum

eh Ford ni premium znamk,a ki ti pobere gume v 10.000 km. Trenutno imam na 5000 km prevoženem fordu težkem 1.6 tone še vedno 7 mm profila (ne pozna se obraba) pa uživam v vožnji skozi ovinke ( na zaviram na 10% dovoljene hitrosti zaradi malo bolj ostrega ovinka ) pa tudi krožne vedno prevozim z običajno hitrostjo. Ne porivam avta čez krožne, kot tukaj svetujejo, da se dela z V class MB. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tesfalar

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Brez zamere ampak kdo kje svetuje naj se z V klaso naj ne voziš veliko ker pobira gume oz. naj se počasi voziš čez ovinke? To je verjetno zgolj v tvoji domišljiji ali od kje vse to črpaš? Mislim da noben lastnika nove V klase nima s tem težave pač zoprno je če toliko plačaš premium izdelek in se ti to dogaja. Dvomim pa da kdo zaradi tega faktorja pazljivo vozi?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Počasi se približuje 5. menjava gum
Lastniku je bilo dosti kupovanja novih pnevmatik vsakih 10.000 km. 4 komplete pnevmatik kupiš ponavadi tam v 20 letih. Tisto s težo je beden izgovor za potrošnjo pnevmatik. Potem takem, bi morali na 18 tonskem vlačilcu menjat pnevmatike vsakih 100 km. :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.754
113
pri taščici
Itak da je beden izgovor , za ovce ki so srečni če dajo za polizdelek 6mestno cifro.
Če je to okoli gum res, bi bilo zanimivo, da bi dobili uraden odgovor mercedesa glede tega. Da vidimo kakšne ovce so njihovi kupci.