Mnenje o gumah / razlika

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Pozdravljeni,

zanima me vaše meneje , katera odd veh predstavljenih gum ,je dejansko " boljša " ???

https://www.gume-popgom.si/pnevmatike/goodyear/ultra-grip-9-ms/185-60-r15-88-t
ali
https://www.gume-popgom.si/pnevmatike/kleber/krisalp-hp3/185-60-r15-88-t

Ker različni viri testov ,kažejo različne rezultate.

Katera je nekako najboljši " kompromis " , in pa bistvena mi je nekako obraba pri zmerni vožnji ,ker gume vozim celo leto.

Prosim da tema ne zaide v smer ,zakaj vozim zimske celo leto ,ampak se držimo vprašanja ,katera guma izmed ponujenih je nekako boljša , boljši " kompromis "



Hvala.lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.253
113
Jebe*mti to Slovensko šparanje... Avtobus je zakon! Sicer pa vzemi GY, nimaš kaj...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Čisto vseeno kaj vzameš. Obe bota naslednjo jesen hin
Te vabim na ogled 3x zima 3x poletje sava hp.... Vsi pač nismo dirkači da bi v enem letu ubili gume.

In če pomislim kakšne gume smo vozili pred 30 leti ..... A boš verjel da smo šli tudi na morje ,pa tudi v hribe...

Danes je več kot povica cene marketing.

Podobna zadeva je bila zadnjič s kremami za gube. Folk ves ponosen ker je plačeval po 1000 evrov za kremo
Na koncu potrjeno, da na gube realno ne vpliva nobena krema , načeloma po minimalnih učinkih pa tista iz Lidla za 5 evrov zmagala. No to je podobno.



Sem vesel mnenj, a pametnih. Svoj slog vožnje in potrebe že sam dobro poznam.

Sprašujem pa tisto kar ne vem. In v tem primeru me zanima katera guma ima manjšo obrabo.
Druge podatke sem nekako razbral iz testov ,. Obraba me pa zanima , če ima kdo praktične izkušnje.

Hvala.lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Takole bom rekel... Imel sem obe, po 4 sezone vsako, sicer v dimenziji 165/65x15. Najprej Kleber, nato Goodyear. Meni definitivno boljša GY, pri Kleberju sem vseskozi (razen na suhi cesti) imel občutek da je avto podkrmarjen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Sem gledal tudi nokian wr d4 , samo za te pa pravijo ,da so najbolj podvržene obrabi.


Na testih,sem primerjal sta nekako goodyear in pa kleber tam tam...Skoraj enaki

V praksi pa če gledam vaša mnenja pa so good year boljša izbira.

Lp
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.640
3.522
113
Te vabim na ogled 3x zima 3x poletje sava hp.... Vsi pač nismo dirkači da bi v enem letu ubili gume.

In če pomislim kakšne gume smo vozili pred 30 leti ..... A boš verjel da smo šli tudi na morje ,pa tudi v hribe...

Danes je več kot povica cene marketing.

Podobna zadeva je bila zadnjič s kremami za gube. Folk ves ponosen ker je plačeval po 1000 evrov za kremo
Na koncu potrjeno, da na gube realno ne vpliva nobena krema , načeloma po minimalnih učinkih pa tista iz Lidla za 5 evrov zmagala. No to je podobno.



Sem vesel mnenj, a pametnih. Svoj slog vožnje in potrebe že sam dobro poznam.

Sprašujem pa tisto kar ne vem. In v tem primeru me zanima katera guma ima manjšo obrabo.
Druge podatke sem nekako razbral iz testov ,. Obraba me pa zanima , če ima kdo praktične izkušnje.

Hvala.lp

Ne vem zakaj sprašuješ če že vse veš in če je vse tako enostavno? Imel sem kleber celo leto na malem jajčku, s katerim smo delali 7k na leto, niti 1km od tega ni bil ne dinamičen ne dirkaški. Po dveh letih sem jih še z 80% profila fooknil v smeti, ker je bil avto v 2 cm snegu nevozen. Medtem ko nekateri normalno shajajo po 4 sezone s sava eskimo s3, celo leto. Še vedno pa mislim da so se gume zjebale od poletnega kuhanja, ne od dirkanja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Sem gledal tudi nokian wr d4 , samo za te pa pravijo ,da so najbolj podvržene obrabi.


Na testih,sem primerjal sta nekako goodyear in pa kleber tam tam...Skoraj enaki

V praksi pa če gledam vaša mnenja pa so good year boljša izbira.

Lp

obrabi?
wrd4 imam na avtu s stalnim 4x4 in 1977 kg, brez težav zdržijo 2 sezoni+
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Ne vem zakaj sprašuješ če že vse veš in če je vse tako enostavno? Imel sem kleber celo leto na malem jajčku, s katerim smo delali 7k na leto, niti 1km od tega ni bil ne dinamičen ne dirkaški. Po dveh letih sem jih še z 80% profila fooknil v smeti, ker je bil avto v 2 cm snegu nevozen. Medtem ko nekateri normalno shajajo po 4 sezone s sava eskimo s3, celo leto. Še vedno pa mislim da so se gume zjebale od poletnega kuhanja, ne od dirkanja.


Zato pa se pogovarjamo ,da delimo različne izkušnje....

Se zavedam ,da zimska gunma je prilagojena na zimske razmere. Je pa res ,da ene so bolj občutljive na poletne vožnje ,druge p manj. In tukaj iščem najboljši kompromis.
Razloge poznam sam ,in vem da je enostavno brezveze v danem primeru imeti dva kompleta gum. In tudi iz samih izkušenj je dejstvo ,da nisem nikoli imel problemazaradi poleti voženih zimskih gum.

Je pa sigurno veliko odvisno od potreb.
Doma sem v ravnini ,do glavne ceste 100 metrov ,snega pa realno tudi vsako leto manj. Če bi pa živel recimo na Rogli ,bi pa tudi razmišljal drugače.

Meni osebno je pa bolj sporno moteče razmišljanje tistih ,ki vozijo pozimi z letnimi gumami in verigami v prtljažniku. To se meni osebno zdi bolj zgrešeno kot poleti z zimskimi.

lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
obrabi?
wrd4 imam na avtu s stalnim 4x4 in 1977 kg, brez težav zdržijo 2 sezoni+

Ja nekako pregovorno veljajo nokianke za najbolj podvržene obrabi..?? Tudi na vseh testih to izpostavljajo.

Verjetno nisi spregledal ,da jaz vozim zimske poleti in pozimi. ?? Ti si opisal da voziš brez težav dve sezoni. ??
A to misliš dve zimi ,ali dve celi leti ?

lp
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.199
4.667
113
Zanimivo, da je v Italiji prepovedana vožnja z določenimi zimskimi gumami v poletnem obdobju ...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni so se na avtodomu, kjer je obraba generalno večja kot na osebnem Continentalke obrabljale precej bolj kot Nokian in za zimo je pač guma z večjo obrabo boljša - tako preprosto.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
A se lahko začnete pogovarjat bolj pravilno? Ker sam se skoraj rolam od smeha, ko slišim, da nekomu neke gume držijo pa x sezon. Pa koji k...?
A ne moreš povedat točno, recimo 30.000 km? Ker nekomu, ki dela 5 jurjev letno, bodo vsake gume prej se postarale, kot jih bo znucal, po drugi strani, bo pa en, ki dela 70 jurjev letno, komplet gum skuril v praktično eni sezoni.
Eh...
Isti k... je pri oglasih, kjer piše: gume dobre še za vsaj 3 sezone... Ma nemoj...
Dej mi ti napiši mm (jih ni tako težko zmerit), starost, pa bom jaz potem presodil, za koliko MOJIH sezon bodo še dobre.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.260
5.819
113
pri taščici
Ce odgovorim na tvoje vprasanje potem
GY.
Imam tvojo dimenzijo, pa nisem se imel niti GY niti klebra. Imel.sem gy letne.
Ce pa mislis imeti dlje casa avto in ce delas nekaj vec km potem se ena platisca pa ene savine za pozimi, pa ene poceni za poleti (kak nexen itd , ceprav v tej dimenziji je razlike dobrih 20 evrov med dobro.in povprecno gumo.
po 4 ali petih letih so po mojem mnenju vsake gume fuc. Tudi premium. Ce pa zimske vozis tudi poleti, pa se prej.
 

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Zato pa se pogovarjamo ,da delimo različne izkušnje....

Se zavedam ,da zimska gunma je prilagojena na zimske razmere. Je pa res ,da ene so bolj občutljive na poletne vožnje ,druge p manj. In tukaj iščem najboljši kompromis.
Razloge poznam sam ,in vem da je enostavno brezveze v danem primeru imeti dva kompleta gum. In tudi iz samih izkušenj je dejstvo ,da nisem nikoli imel problemazaradi poleti voženih zimskih gum.

Je pa sigurno veliko odvisno od potreb.
Doma sem v ravnini ,do glavne ceste 100 metrov ,snega pa realno tudi vsako leto manj. Če bi pa živel recimo na Rogli ,bi pa tudi razmišljal drugače.

Meni osebno je pa bolj sporno moteče razmišljanje tistih ,ki vozijo pozimi z letnimi gumami in verigami v prtljažniku. To se meni osebno zdi bolj zgrešeno kot poleti z zimskimi.

lp

Zato pa kupi celoletne
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Zato pa se pogovarjamo ,da delimo različne izkušnje....

Se zavedam ,da zimska gunma je prilagojena na zimske razmere. Je pa res ,da ene so bolj občutljive na poletne vožnje ,druge p manj. In tukaj iščem najboljši kompromis.
Razloge poznam sam ,in vem da je enostavno brezveze v danem primeru imeti dva kompleta gum. In tudi iz samih izkušenj je dejstvo ,da nisem nikoli imel problemazaradi poleti voženih zimskih gum.

Je pa sigurno veliko odvisno od potreb.
Doma sem v ravnini ,do glavne ceste 100 metrov ,snega pa realno tudi vsako leto manj. Če bi pa živel recimo na Rogli ,bi pa tudi razmišljal drugače.

Meni osebno je pa bolj sporno moteče razmišljanje tistih ,ki vozijo pozimi z letnimi gumami in verigami v prtljažniku. To se meni osebno zdi bolj zgrešeno kot poleti z zimskimi.

lp


Daj še enkrat premisli ali res ne bi pozimi vozil letne - predvsem, ker si doma v ravnini. Če pa imate pri hiši vsaj eno alternativo, ki lahko po snegu (zimske gume gor), potem pa sploh nimaš kaj razmišljati in vse ostalo obuješ v letne.

Jaz po drugi strani nimam kaj drugo kot obvezno letni in zimski komplet. Delam 60k letno in ne odločam sam ali na cesto ali ne - moram, plus tega, da si relacije 700+ km “one way” in se mi vmes lahko vsi letni časi zamenjajo.
Domači avto boljše polovice dela max. 8k letno in ne bi videl zimskih, če ne bi moral biti vedno “sposoben”’ speljati - je pač starejša oseba v gospodinjstvu in se zna zgoditi, da je treba “na pot” (zdravstveni razlogi), ker dokler k nam pripelje rešilec ...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Zato pa kupi celoletne


Kaj pa vem... sem že bil čisto na temu da kupim celoletne... pa ne vem , to se mi zdi , da kot smo včasih rekli , "ni tič ni miš "...


Se mi zdi , da z zimsko gumo ubijem več muh na en mah....

Če kupiš vsaj nek srednji razred je dobra v morebitnem snegu , ponavadi je dobra še v mokrem , na suhem je pa itak pri nekih normalnih pogojih skoraj vsaka dobra.

Verjamem da imamo različne izkušnje. A jaz že leta vozim skozi celo leto zimski profil ,in moram potrkati brez kakršnihkoli težav.
Kot sem že rekel ,sedaj po treh letah ,zima-poletje ,gredo dol sava hp. Lepo enakomerno obrabljene, zakonsko še sigurno ok za to zimo , a nekako ponavadi menjam tako na tri leta.



Aja ,vmes je nekdo pripomnil ,da je pametno pisati prevožene km. Se strinjam. In moje save bodo zaključile pri meni s cca 45000km v treh letah.
In sigurno ne bom šel na dva kompleta koles ,ker vsaj zase lahko trdim , da enostavno ni potrebe. ( pa so še trije avti pri hiši ,vsi na zimskih gumah)

Normalno da proizvajalci pa propagirajo menjavo gum glede na letni čas.

Nekdo se je v enem postu razburjal ,naj nehamo šparati....


Enostavno ne razume bistva. Če bi opazil po recimo dveh letih , da so gume izrabljene ,nefunkcionalne ,bi jih brez zadržkov vrgel dol in nove gor.
Tu me pride komplet ,nek srednji kakovstni razred cca 250 evrov. In raje bi vsake dve leti ,sploh pa tako kot sedaj po treh letah menjal gume kot pa dvakrat na leto montiral letne gor ,zimske dol ,pa spet ponovi....... Pa da smo si še enkrat na jasnem , če bi živel v nekih bolj odročnih krajih ,in letno delal recimo vsaj 20-30+ tisočkilometrov ,potem bi pa ravnal sigurno drugače.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.492
8.858
113
Ti žal ne razumeš bistva, da zimska guma ni za poleti, je prej letna za pozimi, sam snega ne sme bit. Sicer ste na svetu ljudje, ki to počnete in poizkušate opravičevat stvar na vse možne načine, samo to vseeno ne spremeni dejstva, da se vam pač fučka za lastno varnost, na tujo pa niti pomislite ne. Pa se ne razburjam, ti čisto mirno povem, da imam take kot si ti pač za bedake.
Če nimaš za gume, pač prodaj avto, simple as that.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Ti žal ne razumeš bistva, da zimska guma ni za poleti, je prej letna za pozimi, sam snega ne sme bit. Sicer ste na svetu ljudje, ki to počnete in poizkušate opravičevat stvar na vse možne načine, samo to vseeno ne spremeni dejstva, da se vam pač fučka za lastno varnost, na tujo pa niti pomislite ne. Pa se ne razburjam, ti čisto mirno povem, da imam take kot si ti pač za bedake.
Če nimaš za gume, pač prodaj avto, simple as that.


Eh ,škoda se prerekati... sem v prvem postu zapisal ,da PROSIM da se osredotočimo na vprašanje ,kater guma se najmanj obrablja.

Ko bom pa želel druge informacije bom pa tudi vprašanje zastavil v tem smislu.


Nekih extra vozniških nasvetov po dosti čez 2 milijona prevoženih kilometrov tudi ne rabim ,kar ne pomeni da vse vem ,nekaj pa že....

In če izvzamem avtoceste ,je skoraj povsod po evropi maximalna dovoljena hitrost 90 kilometrov na uro.
Sigurno je za takšno hitrost dovolj varnih vsaj 90 % gum ki so na tržišču.

Reševanje kritičnih situacij je pa odvisnih še od milijon kamenčkov mozaika v danem trenutku.

Meni pa skrbijo ravno takšni prenapihnjenci ,ki mislijo ,da so z nakupom avta in gumami ki so po njihovem mnenju najboljše in pa seveda v višjem cenovnem razredu pojedli vso pamet in znanje o cestnih dogodivščinah.

lp