Mnenja o Mercedes A (W169)

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Doma se odločamo za nakup A-ja, letnik 2007 do 2008.
Kako je kaj z motorji CDI 109KM, ali ima avtomobil kakšne težave, kot jih je imela prejšna serija A?
Kakšna je razlika med opremo Classic, Elegance in Avantgarde?
So imeli kakšne serijske napake?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Razlike med opremami bo povedal kdo drug, sam pa ti lahko povem, da so avti dobri in kvantni skok od prejšnje generacije. Naš A160CDI ima 145.000 km, zaenkrat brez problemov.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pa ni bilo v tem času nobenih izrednih servisov? Kako se vam pa kaj giblje poraba, kako se avto pelje? Ima dolgo 6. prestavo?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Kupljen je bil dve leti nazaj, takrat je bil star 2 leti (torej letnik 2008). Pripeljan je bil iz Nemčije in to ne s kakimi magičnimi kilometri, ampak s 126.000 km na števcu.
grims-1.gif
Glede popravil ... vpogled v zgodovino je pokazal, da je bil menjan hladilnik klime (v garanciji), sicer pa nič drugega izrednega. Odkar ga imamo mi ni bilo ničesar izrednega.

Glede prestav - naš ima samo 5 prestav. Na avtocesti ni problemov, sicer pa je to kar velik minus IMHO.

Kako se pelje - za moje pojme ne gre nikamor. Po avtocesti je vožnja pri 130-150 km/h milina, ampak pospeševanje 50-90 km/h je pa slabo. Za svojih 82 konjev bi lahko šel malo boljše. Sicer pa je občutek v vožnji in udobje na precej visokem nivoju za ta razred vozila. Super zvočna izolacija. Za po mestu je velik plus majhen obračalni krog ... praktično ne poznam vozila, ki bi imelo toliko "šterca" ... če zavrtiš volan do konca in spelješ, avto kar malo odnaša.

Poraba - če voziš na relacije, okrog 5L/100km, če se (tako kot v našem primeru) fijakaš po 10 kilometrov, je okoli 6.5L/100km. Poraba pri fijakanju se izrazito poveča predvsem na račun regeneracij DPF.

To je to ... če te še kaj zanima, vprašaj.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Odličen opis, hvala! A imajo vsi DPF filter? Pri CDI 180 sem opazil, da ima 6 prestav, najbrž je 6. enaka ali daljša kot pri 5-stopenjskem menjalniku.
Koliko ključev pa mora biti zraven vozila? Za preverjanje kilometrov pa upam, da mi bojo lahko po številki šasije pomagali pri zastopniku. Ampak glede na to, da jih ima na števcu okoli 140.000, se mi zdijo glede na ohranjenost in letnik kar realni.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne, nimajo vsi DPF filtra (bil je opcija ... vsaj na začetku). Je pa sistem precej robusten (brez kakšnih aditivov) in deluje dobro, tudi če je "zlorabljan" s fijakanjem.

Glede 6. prestave nimam pojma, ker nisem vozil nobenega s 6 prestavami. Menjalnik sam je sicer prva liga (boljšega praktično ne poznam), pretikanje je otročje lahko in po 145.000 dela kot nov. Pač pa mi niso všeč prestavna razmerja ... pri 50 km/h je ima 3. nekoliko visoke vrtljaje, 4. pa nekoliko nizke ... podobna zgodba pri 90 km/h ... 4. nekoliko visoki, 5. nekoliko nizki. Sicer pa je 5. prestava precej dolga in je praktično narejena za avtocesto.

Glede ključev je tako - naš je imel samo enega, kar se mi je zdelo zelo čudno. Potem smo "zatežili" uvozniku (sicer prijatelj), ki je nato (pri nas, v SLO) na lastne stroške zrihtal še nov drug ključ ... cena katerega je pa baje okrog 300€. Sedaj - če ima tvoj samo en ključ, je mogoče to feature in ne bug. Mogoče smo mi neupravičeno zahtevali dodaten ključ.
smile-1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Imeti mora dva kljuca,ce dobis samo enega ga takoj pelji na servis da se z racunalnikom izgubljeni kljuc deaktivira....da ne bo kaksnih presenecenj. 6. brzina je dovolj dolga za udobno varcno voznjo po AC,.Primerjava 160 cdi in 180 cdi je kot dan in noc -slednjemu moci ne manjka. Ko bos sel na ogled poglej spodnje robove vrat na notranji strani,ce vidis sledi rje...Odsvetujem pa nakup verzije z automatskim menjalnikom.
Ce hoces mi lahko na zs posljes st. sasije in ti pogledam kaj je s tem avtom bilo do sedaj.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Žena ima A180CDI Classic. Takrat smo gledali tudi A160CDI in celo A150, a mi ni žal, saj je avto res živahen, hkrati pa zaradi šeste prestave tudi varčen. V dosedaj prevoženih 30.000km je skupna poraba pod 6,5 litra na sto km, pa ne jaz ne žena nimava "lahke noge", pe še večinoma je vožen po avtocestah, kjer se zaradi velikega zračnega upora ne obnese najbolje. Šesta prestava je sicer zelo dolga in avto v šesti ne doseže nič večje hitrosti kot v peti, le motor se manj vrti. Vožnja pri višjih hitrostih je zato še vedno prijetna, le čuti se da mu za kaj več zmanjka kakšen konj. Pri nižjih in srednjih hotrosti pa presenetljivo dobro potegne in se tudi rad zavrto do in preko rdečega polja, tako da ge ja prav užitek peljati.

Menjalnik je soliden, boljši kot v starih mercedesih ali kakšen peugeotu, a še vedno precej slabši od recimo tistega v accordu (ki ga vozim sam). Nekaj je gotov kriv tudi uničeni vztrajnik (več o tem spodaj), zaradi katerega (in zaradi dokaj mehko vpetega motorja) motor pri prestavlaljanju cukne in gre zato v kakšno prestavo (recimo drugo) dokaj težko. Bomo videli kako bo ko bo menjan vztrajnik.

Avto je zelo trd in se na dobrih cesta pelje za tak visok avto zelo dobro, na slabih (recimo naših) pa zna podvozje na luknjah prav nabijati. Lega na cesti je sicer dobra in (sicer odličnemu) esp-ju se na suhi cesti ni treba vmešavati, na mokri in po snegu pa zelo pomaga. Avto je spredaj zelo nizek in zelo hitro se podrsa čez kakšno grbino.

Notranjost je kljub osnovni opremi iz kvalitetnih materialov, sedeži pa so dovolj veliki, udobni in lepo oprijemljivi. Naš ima še doplačljiv boljši radio (Audio 20 od Harmann-Beckerja), ki presenetljivo dobro igra, žal pa nima tempomata (možna je dogradnja za okoli 150 evrov). Potovalni računalnik in števci so od C-klase (radio je sicer od E-ja) in so zelo dobri, z popolnimi informacijami in marsikatero nastavitvijo. Prostora zadaj je ogromno (več kot v Accrodu), se pa sedi dokaj pokončno. Prtljažnik ima predal z po višini nastavljivim pokrovom, roloja pa v osnovi ni zraven (pri nas je bil dokupljen.

Kar se tiče oprem ne poznam tako dobro, ima pa že Classic v bistvu vse (ABS, ESP, 6x airbag, dvojni potovalni računalnik, polavtomatsko klimo, električna stekla in ogledala, daljinsko centralno zaklepanje, dnevne luči, radio z cd-jem, komande na volanu, bralne lučke spredaj/zadaj, deljivo zadnjo klop itd...

Če se prav spomnim ima Elegance dodatno še dvobarvno notranjost, tempomat, avtomatsko klimo in lita platišča, Avantgarde pa ima delno usnjene sedeže, večja in bolj športna lita platišča in okrasne dodatke v notranjosti.

Servis stane na avtokomercu 100 eur in se dela glede na računalnik (nekje na 15 tisoč km). Jermena nima, tako da se pri večjem servisu menja samo še filtre.

In zdaj še k malo temnejši plati: morda imamo mi kak slab primerek, a za avto z 100.000 km je imel že kar nekaj napak (prvi avto pri hiši, honda accord do sedaj, torej do 200 tisoč km ni imela še nič).

-prva in najdražja zadeva je dvomasni vztrajnik. Napaka se vidi (sliši) tako da avto v prostem teku trese in ropota, pri prestavljanju pa cuka. Po mnenju serviserja se sicer nekaj česa še da vozit, slej ko prej pa je potrebna menjava, ki je extra draga. Sam kos stane čez 700 eur, pri menjavi pa je potrebno zaradi specifične konstrukcije vzeti cel motor ven iz avta, kar stane še precej. Ker se ponavadi poleg menja še sklopka, pride zadeva komot čez 1500 eur.

-ko vrtiš volan se sliši neko pokanje. Sumil sem na volansko letev, a na servisu pravijo da ni to (ne vem če ni celo električni servo). Menjali smo že ležaje na vpetju amortizerjev, a ni nič bolje. Zadeva sicer v ničemer ne ovira vožnje, zna pa iti na živce če imaš ugasnjen radio in odprta okna.

-na spodnjem robu vrat se pojavlja rja. Menda gre z serijsko napako in tovarna da celo nekaj zraven pri popravilu, a ker je predvideni poseg menjava vseh vrat, je strošek še vedno divji (3-4 eur). Zaenkrat je sicer res samo sled rje in ni videti da bi kaj napredovalo, a občutek vseeno ni dober.

-Pred kakšnim mesecem se prižgala lučka za airbag. Iz diagnostike je vidno da avto ni bil karamboliran, da pa je prišlo do okvare airabaga v voznikovem sedežu. Na servisu pravijo da gre za slab stik, a menjava konektorja zaenkrat ni pomagala.

-avto znotraj ropota in trese kot kak star volkswagnov tdi. Morda smo razvajeni od accorda, a o mercedesa sem vseeno pričakoval več.

-Volan se je že čisto zgulil, kar je nenevadno glede na sicer zelo dobro ohranjenost notranjosti. Če bi bil avto kupljen v sumljivih okoliščinah bi seveda posumil v prevrtene km, a kupili smo ga na avtokomercu, od prvega lastnika, poznane stranke, z celotno zgodovino, računi, potrdili itd... (preverjeno tudi preko centrale v stuttgartu).

Tako da je avto v bistvu neka črno-bela zadeva: po eni strani zelo priročen, poskočen in prostoren, po drugi strani pa z kupom nekih napak.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Tudi meni se zdi po podatkih A160CDI bolj kot ne nepremičnina, sicer bi najraje vzel A210CDI, ampak se samo dva prodajata, cene pa imata višje kot 3 leta novejši A180CDI.
Mi je pa pomembno, da je dolga 6. prestava, ker bo avto v povprečju okoli 3.000km na mesec na avtocesti, pa kakšnih 1500km bo mestne vožnje. Če bo podhranjen, bom pa mogoče začel razmišljat o čipanju.
A gre v drugo prestavo težko tudi iz mesta, ali samo ko se prestavi iz 1. v 2.?
ESP je tudi pogoj za nakup. A tudi ASR ni izklopljiv?
A predvaja radio tudi mp3?
Glede opreme sem pa opazil, da je razlika med Classic in Elegance samo v zunanjih in notranjih dodatkih ter el. zadnjimi stekli in litimi platišči.

Cena servisa me je pa kar presenetila, sem imel v mislih okoli 250€ pri pooblaščencu.
Ogledanega sem imel tudi Accorda, ampak na žalost je malo prevelik, pa je pri 140.000km masten okoli motorja, čeprav slišim same pohvale o CDT-Ijih. Možno da je bilo samo kaj manjšega, ali pa magični kilometri
smile-1.gif


Pri zgornjem Aju omenjenih simptomov cukanja nisem opazil, bom pa pozoren na to. in tudi ostale napake, katere si opisal.
Lučka za airbag se ugasne, volan je pa deloval skoraj kot nov, čeprav po moji oceni ni bil prešit. A imaš usnjen volan?
Pa hvala za natančen opis, vsi trije ste dobili *****
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Kaj je to polavtomatska klima?

Avtomatsko regulira temperaturo, ne pa tudi ventilatorja. To pomeni da imaš na gumbu označeno v stopinjah (in ne samo modro/rdeče) in pri isti poziciji gumba (recimo pri 22 stopinjah) bo v primeru nižje zunanje temperature grelo, v primeru višje pa hladilo. Ventilacijo (torej moč delovanja/pihanja) pa moraš nastavljati ročno, prat tako nima avtomatske regulacije katera šoba piha in koliko.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.870
1.321
113
Prvič slišim, do sedaj sem vedno poznal ročno, avtomatsko ter avtomatsko digitalno. Nekaj novega.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Tudi meni se zdi po podatkih A160CDI bolj kot ne nepremičnina, sicer bi najraje vzel A210CDI, ampak se samo dva prodajata, cene pa imata višje kot 3 leta novejši A180CDI.
Mi je pa pomembno, da je dolga 6. prestava, ker bo avto v povprečju okoli 3.000km na mesec na avtocesti, pa kakšnih 1500km bo mestne vožnje. Če bo podhranjen, bom pa mogoče začel razmišljat o čipanju.
A gre v drugo prestavo težko tudi iz mesta, ali samo ko se prestavi iz 1. v 2.?
ESP je tudi pogoj za nakup. A tudi ASR ni izklopljiv?
A predvaja radio tudi mp3?
Glede opreme sem pa opazil, da je razlika med Classic in Elegance samo v zunanjih in notranjih dodatkih ter el. zadnjimi stekli in litimi platišči.

Cena servisa me je pa kar presenetila, sem imel v mislih okoli 250€ pri pooblaščencu.
Ogledanega sem imel tudi Accorda, ampak na žalost je malo prevelik, pa je pri 140.000km masten okoli motorja, čeprav slišim same pohvale o CDT-Ijih. Možno da je bilo samo kaj manjšega, ali pa magični kilometri
smile-1.gif


Pri zgornjem Aju omenjenih simptomov cukanja nisem opazil, bom pa pozoren na to. in tudi ostale napake, katere si opisal.
Lučka za airbag se ugasne, volan je pa deloval skoraj kot nov, čeprav po moji oceni ni bil prešit. A imaš usnjen volan?
Pa hvala za natančen opis, vsi trije ste dobili *****
smile-1.gif

A180cdi je čisto dovolj močan in potrebe ne po čipanju ne po modelu A210CDI. Napisal sem samo da je problem pri višjih hitrostih (nad 180kmh), saj ima avto zaradi svoje oblike precejšen zračni upor. Ker pa to itak ni "tišaški" avto ni problema. Lahko se ga sicer tudi prestavi v peto in je potem malo bolj odziven, a po nepotrebnem tuli in žre bencin.Tam do 150-160 pa je zelo živ, po mestu delje celo bolj poskočen od accorda z 2,2 motorjem in 140 konji.

V drugo gre na mestu v redu, kot sem napisal je verjetno problem v vztrajniku, zaradi katerega avto pri prestavljanju bolj cukne. Bomo videli jeseni, ko ga bomo zamenjali.

ASR ni izklopljiv.

Radio ne predvaja MP3, razen če imaš wechsler. Letniki po faceliftu (mislim da novejši od 2008) pa naj bi imeli to možnost, menda pa tudi nekatere izvedba starejši radijev. Moj jih ne.

Elegance in classic res ni veliko razlike, še najbolj opazno je da potem nima črnih kljuk in ogledal ter dvobarvna notranjost, ki pa je tudi bolj občutljiva na umazanijo (tisti ki imajo svetlejšo izvedbo).

Cena na servisu je sicer "akcijska", a velja že par let in naj bi še naprej. (od kar se je pojavila konkurenca; Tredny, Špan, Prigo)

Moj volan sicer ni usnjen, da je tak pa je pomoje bolj krvio to da je imel prejšnji lastnik očitno pač take roke, da so ga bolj razjedle.

Cukanje pa je pomoje tudi posledica vztrajnika.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
A klasa ima samo avtomatsko ali ročno klimo, Polavtomastka ne obstaja. Nastavitev po stopinjah je samo za lažjo predstavo in ne vpliva na temperaturo izhodnega piša zraka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
S 6. prestavo se da odlično peljat po omejtivah na ac - torej 130 po števcu. Komaj veš da se kaj dogaja (nizki vrtljaji, tih v notranjosti). Kar je više postane glasnejši.

Kar je meni všeč na tem avtu (180 CDI čipan)....višje sedenje, ko se enkrat pelješ je dober občutek - zelo odziven volan, dobra lega, motor da nekaj od sebe.

Kaj me moti: traktorski glas v prostem teku (precej glasen v notranjosti), na neravninah se ziblješ ko stara baba..v primeru litk ruka kar dobro, noro me moti elektorsnki gas (mislim da ga ima...oz. karkoli že ima) in ko daš malo gasa se tudi malo dogaja..če hočeš več (zahodiš da se moraš pomaknit na stolu naprej) pa se prebudi - saj potem vleče ko norec...ne vem, mogoče nisem navajen a mi je smotan občutek.

Na splošno pa..ko si enkrat za volanom je zelo dober občutek - ta povezava volan, podvozje, cesta mi je osebno zelo všeč - pa malček višje sedenje verjetno naredi svoje.

Matkin je star cca. 4 leta a ima žal samo 25 jurjev kilometrov, tako da žal ne mroem komentirat o kvarljivopsti, ker še niti ni dobro ulavfan
evil.gif


Dobiš 2 ključa.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.364
263
83
33
Moron, 4798452184644x sem razložil s kakšnim namenom se je kupila in kakšna je potem nastala situacija, ok? Sicer pa nism spraševal tebe..