Miles & more

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
1.) Po kolikem času se v praksi na accountu pojavijo milje?
2.) Kako ugotovim za en let za katerega še imam odrezke če mi priznajo milje ali ne? (Še nisem imel kartice poprej)
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.661
7.955
113
Hoj, bom skusal bit karseda izcrpen

1) naceloma precej hitro, pri check inu vedno vztrajaj da ti jih dodajo na racun. To bos videl najlazje tako, da preveris boarding pass. Ce so pravilno vpisali milje, je na boarding passu napisana tudi stevilka tvojega miles & more racuna

2) najbolje je poklicat na miles & more. Klici na international number, ker ce bos klical na slovenskega, bo tvoj klic prevezan nekam v bratislavo (men se zdi) in se ti bo javil nekdo ki bo govoril polomljeno slovenscino + cakal bos lahko tudi do pol ure - govorim iz veckratnih lastnih izkusenj

ce veliko letis ti priporocam tudi diners club kartico vezano na miles&more in bos tako precej hitreje nabral milje (vsak evro je 1 nagradna milja). Locit moras med nagradnimi in statusnimi miljami. Z nakupi zbiras nagradne, ne pa statusnih

Ko dosezes doloceno kvoto statusnih milj v dolocenem obdobju (vcasih je bilo 25k za frequent flyer 100k za senator in 600k za honnor circle) ti miles & more dodeli staus ki ti prinasa razne ugodnosti (upgradei na overbookanih letih, vstop v lounge na letaliscih)

Ce veliko letis na daljsih relacijah ti svetujem da zbrane nagradne milje sparas za upgrade in jih ne koristis za brezplacne karte. Verjemi bolje bo izkorisceno. Po evropi imas low cost prevoznike, upgrade v visji potovalni razred pa stane kar konkretne denarce tako da dejansko sparaj milje za kak overseas upgradev buisness oz firs 8ne vem v kerem razreredu obicajno letis)

Pri zbiranju milj pa bodi pozoren tudi na razred (ne to nima veze z economy, buisness ali first) v katerem je bila prodana karta. Razredov je kar nekaj, označeni so s črkami. A in B je recimo first itd... Vedno ko ti rezervirajo akrto jih vprasaj v cem so rezervirali. Namrec sedaj so zacele letalske druzbe omejevati milje v najcenejsih razredih. Nekateri jih v najbolj cheap razredih sploh ne dajejo vec, nekatere druzbe pa jih dajo samo pol recimo. Podobno kot pri tem ce letis v C ali D razredu (buisness), ti mislim da milje stejejo dvojno. (da ne bo kak profesionalni turisticni delavec popenil, vem da so pod first class tudi Y in podobni razredi vendar to za celo razlago ni bistveno tako da me ne raztrgat prosim)

Pri priznavanju milj za nazaj ti lahko sicer recejo da si prepozen ampak (preverjeno veckrat) ce si dovolj vztrajen se da vse urediti, samo bodi prijazen in vztrajen.

Ok povedal sem veliko vec kot si vprasal ampak verjetno ti vec informacij prej koristi kot skodi. Ce te se kaj zanima pa kar vprasaj ali pa poslji PM

LP
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.596
1.312
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Hoj, bom skusal bit karseda izcrpen

1) naceloma precej hitro, pri check inu vedno vztrajaj da ti jih dodajo na racun. To bos videl najlazje tako, da preveris boarding pass. Ce so pravilno vpisali milje, je na boarding passu napisana tudi stevilka tvojega miles & more racuna
Tudi če je to na boarding passu še ni ziher, da se bodo milje pojavile na accountu (predvsem je to pogosto, ko se čekiraš na Brniku ali pa kje v Španiji, drugje je dosti manj težav). Tako pač je in vsake 3 mesece pač pošlješ zahtevek za tisto, kar manjka.

Sicer pa: za nizke razrede je ilj manj. Primer za Lufthanso economy, evropski leti: Y, B je 1250, V, W, M, H, Q, E je 750, L, T in S le 125,
Bussines: Z in D je 2000 ... Na medcelinskih letih je faktor za bussines med 1,5 in 2 ...

Še nekaj o upgredeih: če se upgradeaš in economyja v biznis, poskrbi,d a bo karta B ali Y, ker je upgrade takrat mnogo cenejši (porabiš manj milj) kot pri V, W ... It S in še nekaterih se sploh ne da naredit upgrade ...


Milje ti priznajo do 12 mesecev po dnevu potovanja za nazaj, rabiš boarding pass in št. vozivnice (no ja, včasih gre tudi brez slednje) ...
Aja, meja za srebrni kartico je 30.000 milj, ko jo enkrat imaš, dobivaš vedo 25% bonus na zbrane milje, tako da jo dokaj zlahka ohraniš.

Pa ne pozabit, MM kartico prizna cel kup aviprevoznikov (Star Alliance + še nekateri), tako da jo vedno potuiri na check-inu ...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.661
7.955
113
In pa, ko dosezes doloceno statusno kartico, se stevilo milj ki jih potrebujes za ohranitev relativno prepolovi. Namrec zadosego recimo srebrne (frequent flyer) moras v enem letu naleteti (kot pravi SJTV1) 30k milj, za ohranitev pa jih moras toliko naleteti v dveh letih.

Sporoci ko bos honn circle. Se priporocam za sopotnika in glej da bova letela preko frankfurta kjer imajo za honn circle in first class passengerje svoj terminal. =)

pa hvala za zvezdice
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.596
1.312
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
In pa, ko dosezes doloceno statusno kartico, se stevilo milj ki jih potrebujes za ohranitev relativno prepolovi. Namrec zadosego recimo srebrne (frequent flyer) moras v enem letu naleteti (kot pravi SJTV1) 30k milj, za ohranitev pa jih moras toliko naleteti v dveh letih.
Ne drži. Naleteti jih moraš v enem koledarskem letu (znotraj dveh+ koledarskih let, kolikor velja status), enako velja za zlato. Za HON pa 600.000 v dveh letih (ampk tu zraven štejejo še milje z železnice ipd ...)

HON pa ... Par jih poznam. Ni problem, če službeno letiš vsaj 2x na mesec v ZDA v biznisu ... Je pa lepo, da te domov pridejo iskat z limotom, da ne razmišljaš o transportu do letališča ...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.661
7.955
113
Dve leti nazaj je bilo potrebno za ohranitev senatorja naletet 100k v dveh letih. Morda je bilo kaj drugace ker je bila zadeva od zacetka registrirana na amerisko enoto M&M ampak vem da sta bili dve leti in ne eno. Lahko da je sedaj drugace, ne vem, lahko da to velja samo za americane, ampak ce si bil od starta registriran tam, je bilo vse narejeno na dve leti, ko s eje slo za ohranjanje statusa.

Pa da ne bos razumel tega kot to da se zelim prepirat kdo ima prav, samo utemeljujem zakaj kaj trdim =)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.596
1.312
113
100k v enem letu, ampak v enem od dveh let, v katerem senator velja. Že od nekdaj je tako. Če recimo dobiš senatorja 1.1.2008 (in velja do februarja 2010), moraš ali v koledarskem letu 2008 nabrat 100.000 milj ali v koledarskem letu 2009 nabrat 100.000 milj, pa se ti podaljša ...
Pri srebrni moraš pa takoj tisto leto, ko ti valja, nabrat 30.000.

Mimogrede: pogoji so enaki za vse, razen za Nemce (oni imajo ostrejše, recimo 50.000 za srebrno)