Menjava olja zavore na motorju

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Je že kdo menjaval zavorno olje na motorju. Olje je staro 17 let, namreč še original tovarniško. Ker je že na oko prava brozga, sem se lotil menjave. Odvil sem posodico na krmilu, nataknil cevko na vijak pri cilindru. Počasi sem stiskal ročico, da je olje iztekalo, iztočasno v posodico dolival olje, da ga ne zmanjka.

Sedaj zavora sploh ne prime. Torej zrak v sistemu. Stiskam zavoro že celo popoldne, pa nekak ne spravim zraka do vijaka na cilindru. Še huje, občutek imam da mi zrak v bistvu uhaja v sistem ravno na tem vijaku.

Kakšen nasvet? Nekako sem predvideval, da je menjava olja po istem kopitu kot na avtu, ampak zgleda ni tako, ker mi zadeve ne uspe usposobiti.
confused-1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Bo treba potisnit olje od pince gor proti rocici drugace boz tezko odzracil.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Torej v bistvu s spodnje strani dolivam olje, morda s kakšno injekcijsko brizgalko?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.462
113
Joj ne...

Najprej povab soseda na pir
smile-1.gif


Ko mas v posodci ostane olja samo se po dnu...nalijes frisnega da ne potegne zraka v sistem...

1) stisnes rocko parx da potegne sveze olje not...potem pa...

2) zadrzis rocko v stisnjenem polozaju

3) sosed odvijaci sravf na celjusti in spusti staro olje po cevki v posodco

4) sosed privijaci nazaj sravf na celjusti

5) sele takrat popustis rocko bremze

6) stisnes rocko bremze

7) sosed odvijaci sravf in spusti staro olje

8) sosed privijaci sravf nazaj

9) ti spustis rocko da potegne novo olje v rocko

10) ponavljas ta korak dokler v posodo ne zacne tect frisno olje

11) VMES vsezkozi dolivas frisno olje v rezervoar da ga ne zmanjka in ne potegne zraka not!!!

Pazis da mehurcki i olja izginejo

zavore so z novim oljen in ODZRACENE
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.462
113
Pa pod celjust in okol dej ornk cunjo...

Ker ce spricne zavorno po feltni al pa barvi ti bo najedlo elox/lak!!!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tako je kot je opisal Kamele0n.

Odtegneš ventil, stisneš ročko in držiš, zaviješ ventil, spustiš ročko.

Delaš tako dolgo, da ne zagledaš svežega olja.

Pa doli si na ventil daš eno cevko in v posodo pa ne rabiš cote... prozorno cevko, če imaš doma.

Zraka pa kar tak ne bo potegnilo, če je dovolj nalitega olja.

Sicer pa če je staro 17let in se imaš rad, zamenjaš tudi zavorne cevi, nekje na 4 leta jih je dobro menjat.

+pakne preventivno.

Raje zapelji h kakšnemu, bremze so le bremze.

Jaz sem to sicer nazadnje delal na tomosu BT pred mnogimi leti, uspešno
smile-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Sem uspešno uredil. Nisem štor pri teh zadevah, je pa zafrkavalo zarado prestarega olja. Motor dolgo ni bil v uporabi in se je zamašilo zgoraj pri posodi. Sem prečistil celoten sistem in sedaj dela tipitopi. Bo pa treba še malo pazit na začetku.
smile-1.gif
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Pa v bodoče menjaj olje na največ 5 let - v kritični situaciji ti bo sicer zavrelo - pol si pa v pi...i.
Iz izkušenj govorim, seveda.
LPM
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Saj zato sem se lotil menjave preden spravim motor na cesto. Sicer se pa sistem težko tako segreje, da bi olje zavrelo. Ploščice in diski se grejejo, čeljusti že ne več v takšni meri. Toplotna prevodnost po materialu je majhna, polek tega pa so čeljusti dobro zračene. Pa glavna zavora mora vseeno biti agregat.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Pa v bodoče menjaj olje na največ 5 let - v kritični situaciji ti bo sicer zavrelo - pol si pa v pi...i.
Iz izkušenj govorim, seveda.
LPM

Zavrelo
sprasujem se.gif
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Zavrelo; noro dober občutek. Mam chopper, s planine Pekol na Selo Neveo, bremzal predvsem na zadnje kolo - full grd makadam pa obtežen motor. Cca 100 m do asfalta je pedala sam padla noter. Jedva nekako zaviral z motorjem pa predno - je veliko ostrih grdih makadam ovinkov - pa ornk prehitro priletel na asfaltni del. Pripeljal se do sedla, se ustavil, šel na pir. Čez pol ure je bilo nekako vmejah normale - pravim v mejah, še vedno ni bilo vse OK.
Potem pa počasi proti Trbižu.
Tako, da se zgodi. Redko, a se.
LPM