Megane Coupe 1.4tce

jezek

Guru
24. jul 2008
2.593
1.226
113
Na motor. Klenkanje uniči glavo. Pije preveč. Jaz bi vzel dizla definitivno.
 

Asdfghjik

Pripravnik
26. sep 2017
57
6
8
Poraba me ne moti toliko, pod 8l/100 mi je še ok

A motorji so res tako problematični, vidim da so tudi v karavanih kjer verjetno res poraba skoči čez, 9l, ampak za tako malo jajce je res prevelika teža

A si kdo lasti ta motor?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Poraba me ne moti toliko, pod 8l/100 mi je še ok

A motorji so res tako problematični, vidim da so tudi v karavanih kjer verjetno res poraba skoči čez, 9l, ampak za tako malo jajce je res prevelika teža

A si kdo lasti ta motor?

Jaz sem ga imel v grand scenicu 3, prodal sem ga pri 74.000 kilometrih, meni je super služil, edino poraba v mix ciklu pod 8,5 je mission impossible, po ravnini pri 90 km/h je 7, na AC si takoj na 10, na kratke relacije si takoj na 11. Kratek menjalnik dela svoje, prav tako nima direktnega vbrizga. Motor je sicer zelo uglajen, neslišen, turbo luknje ni, gre zelo dobro (v primerjavi z naslednikom 1.2 tce z enakimi konji)... Kot zapisano je bil meni razen porabe top, AMPAK zanesljivost mu ni vrlina: bloki motorjev radi pokajo, verige naj bi se menjale preventivno pri 120k pa zgoraj omenjeni problemi z glavo.

1.6 16v sicer preživi karoserijo (ki sicer ni nagnjena k rjavenju, kar pomeni 20+ let), a je prešvoh. Če nujno megane coupe 3, je moje priporočilo 2.0 T 180 ali 190 konjev, novejši jih imajo celo 220 (in se jih čipa na 300, ker je samo SW drugačen kot pri R.S.), pije sicer enako kot 1.4, a je motor neproblematičen in nasmešek na obrazu zagotovljen.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Tole je eden prvih avtov z direktnim vbrizgom, avto je star že 10 + let in ima 200k km. Jaz ne bi, preveč tvegano oz. 5k je preveč. Injektorji, veriga, napenjalci, HP pumpa, pa si takoj še ob 2k, če naletiš na limono.
ne pozabi tudi zapacane ventile, ki so bolezen vseh DI bencinarjev.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Drži, še to je nujno treba dati v enačbo. Čeprav, če je bil avto kolikor toliko vožen na relacije, vedno prišel na delovno temperaturo motorja in hkrati bil vožen "po moško ", potem ni nujno da so kaj dosti zapacani, ampak pri teh kilometrih je bolj verjetno da so...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Drži, še to je nujno treba dati v enačbo. Čeprav, če je bil avto kolikor toliko vožen na relacije, vedno prišel na delovno temperaturo motorja in hkrati bil vožen "po moško ", potem ni nujno da so kaj dosti zapacani, ampak pri teh kilometrih je bolj verjetno da so...
to pri DI ne igra kaksne vloge. Pri DI ni nobenga medija, ki bi cistil ventile (pri MPI mas vsaj injektorje) tako da ves garez, ki se nabira zaradi reciklaze plinov in metanja olja nazaj v inlet, ostane tam, ne glede na to, kako se vozis. Se najbolj pomaga kaksen catch can.