Me hoče pooblaščeni servis oguljofat

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Menjal sem motor, ki je normalno deloval v starem moneotu. Kablov na motorju nisem odklapljal, samo tista dva šopa. Ko sem ga skušal vžgati sem opazil, da utripa lučka pri uri in posledično ni bilo nič s štartom. Je res, da sem koden obroček menjal oz priklopil, ko je bil akomulator priklopljen.

Krivc je prišel po avto in mi rekel, da se ne poveže pumpa . Oz neki v tem smislu. Rekel je, če ne bo druge, bo potrebno pumpo menjat. Mislim . Sej je vse lepo delal v starem. Štromar mi je rekel, sda sem samo zajebal, ker sem koden obroček menjal pod štromom.
Avta sta oba 98l.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Ja, tista pri uri. Sem najprej tastarga priklopil, potem pa še drugega.
 
Nazadnje urejeno:

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Vedno ko menjaš motor moraš skupaj menjati še tisti obroček pri ključavnici in transponder v ključu to mora klapati z motorjem drugače nebo vžiga. In če tam odklopiš pri danem kontaktu ne moreš zbrisati kode! Če ti pa tisti od katerega si kupil motor ni dal zraven ključa (ni potrebno ključa samo menjaš transponder v svoj ključ) pa ti bo moral z testerjem nekdo na navo sprogramirati ključ, ampak za to rabiš nekaj podatkov od avta iz katerega je motor, (konkretno pri oplu je sicherheitcode) da sprogramiraš zadevo, to pa lahko dobiš na podlagi številke šasije.
Točno kako ima ford rešeno nevem a imajo večinoma vsi avti podobno. Na servisih pa se jim ponavadi ne sanja.
 
Nazadnje urejeno:

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Probal sem tudi to in je še vedno utripala lučka.
Nevem, sam vem, da me hoče ocarinit. Ker, kaj če nebi imel stare bosch pumpe? A nova iz trgovine bo potem kr pasala. Tle mi smrdi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Poglej za ceno pumpe in če je manjša od programiranja ključa (to zna biti včasih opasno drago), naj ti garantira, da bo to odpravilo napako. Potem pa le...