Komu težiti za neprimerno postavljene znake?

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
V kraju kjer živim so se pred časom lotili obnove ceste, ki vodi po klancu navzgor in na vrhu zavije levo. Cesta proti vrhu je bila zožana in dovoljuje prehod le enemu avtomobilu naenkrat.
Ko se je obnova začela, smo si vsi oddahnili, da jo bodo končno razširili, kar se na koncu ni zgodilo, le širši pločnik so naredili, medtem ko ceste niso mogli dodatno širiti, saj cerkev, kjer je cesta najbolj ozka ni dala niti pedi svoje zemlje za ta namen. Hvala cerkvenim za njihovo željo po boljšem svetu.

Torej cesta je nova, še vedno preozka za dva avtomobila, pločnik ima previsok rob, da bi lahko v sili zapeljal nanj, na drugi strani pa je zid hiše. Super. Potem pa so s postavitvijo znakov o prednosti naredili še dokončno štalo. Znaki kažejo, da ima prednost avto, ki prihaja od zgoraj navzdol. Problem? Avto, ki prihaja od zgoraj navzdol ima dober pregled nad ožjim delom cestišča, avto, ki prihaja navzgor pa tega pregleda nima. Vsakič mora popolnoma na slepo iti v ožji del in upati, da ne prileti izza ovinka avto od zgoraj. Zaradi prednosti pa idioti dejansko tudi priletijo v ožji del na polno. Briga njih, krilijo, žmigajo in se imajo za zelo pomembno smet na cesti.

Butasto izvedbo ceste bi lahko dokaj dobro rešili z obrnjenim znakom o prednosti. Tako bi imel prednost avto od spodaj, ki NE vidi ceste naprej, avto od zgoraj pa ne bi imel prednosti in s počasno vožnjo prej vidi ali kdo pelje nasproti ali ne.

Ideja o taki rešitvi lokalno kroži že nekaj časa, mene pa zanima kam uradno nasloviti idejo o spremembi? Je to občina, kakšna direkcija za ceste, policija,...?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Tako čez palec je verjetni vzrok take postavitve signalizacije to, da se navzdol lažje rikvercira kot navzgor.

Drugače pa upravljalec ceste bo pravi naslov. Mogoče celo krajevna skupnost al kaj pač imate pošlje "uradni" dopis. Pa civilna iniciativa, pa XYZ podpisov, Svet na 24kur,...
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
Bi se strinjal s tem, ampak razlika tuka je, da avto od zgoraj vidi navzdol in mu ni treba na slepo zapeljat v ozki del, medtem ko avto navzgor ne vidi in mora zapeljat na slepo. Torej on od zgoraj nima razloga iti rikverc, če bi upošteval novo signalizacijo. Sedaj pa zapelje na polno in se točno v sredini s spodnjim zagozdita. Spodnji nič kriv pa zgleda kot, da je v prekršku, rikverc naj se umika, itd.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.791
1.930
113
najrajš na babi
Predvidevam, da gre za lokalno-občinsko cesto in ne državno - regionalno. Če je tako potem občinski odelek. Ponavadi je to kak oddelek za komunalno infrastrukturo ali kej podobnega. O zadevi obvesti pristojno policijsko postajo. najbolje da se osebno zglasiš tam, ter se pogovoriš z osebo odgovorno za promet. Ponavadi je to pomočnik komandirja, zadožen za promet. Po možnosti skupaj odidita na kraj in si ga oglejta. Policijska postaja lahko nato problemsko poročilo pošlje na občino, ter predlaga spremembo prometnega režima. To ponavadi še najbolj zaleže.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
Imas sravfarco pa 10 al 13 nastavk.
Eni jih kradejo, ti jih pa zamenjaj.

To je hitra ,zanesljiva, goljufiva moznost. Za posten nacin so ti pa napisali. KS, obcina, oziroma njihovi oddelki za varnost prometa. Lahko tudi vprasas na lokalno policijo. Za jest policaji se imajo, tako da ne grizejo
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
:-/ Kot so že navedli - preveriti kdo je upravljalec - glede na opisano je to občina, torej tam nasloviti problem in upati, da bodo “razumeli” (švabi bi dodali “fil špas” ...).
Kot dodatni argument - včasih je veljalo, da ob srečanju na neprehodnem delu, kjer prednost ni urejena z znaki, velja pravilo, da počaka tisti, ki se spušča, razen v primeru, da je nasprotni (torej tisti, ki pelje navzgor) avtobus ali tovorno vozilo ozr. to stori lažje.
Samo za to “pravilo” je treba imeti malo zdrave kmečke pameti - ki pa je velika večina ne premore več.

Imamo tudi pri nas “ožino”, ki je urejena brez zdrave kmečke logike ...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
.......
včasih je veljalo, da ob srečanju na neprehodnem delu, kjer prednost ni urejena z znaki, velja pravilo, da počaka tisti, ki se spušča, razen v primeru, da je nasprotni (torej tisti, ki pelje navzgor) avtobus ali tovorno vozilo ozr. to stori lažje. ...
Lahko to še enkrat premisliš in pojasniš. ;)

Se pravi, če si dolvozeči in sicer čakajoči, se v primeru busa ali kamiona zapelješ dol?
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Jp - tisti, ki gre dol počaka - razen, če je na njegovi desni strani prepad in (od tu popravek - glej edit)si bus ali tovornjak ( in je zaradi mehke bankinamožnost ugreza in bi riskiral, da se mu vse skupaj vdre in zgrmi dol). Če pa je cesta “normalna” pa spet, če gre “gor” avtobus ali kamion, pa je menda jasno zakaj “oni dol” postoji. Ali drugače - a si kdaj probal s avtobusom ali 40to kamionom speljati v hrib?



Edit - drek - popravek
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če sam ne znaš prebrat svojega umotvora, kako ga bo kdo drug. ;) Zato sem ti barvno označil.
PS: večina "kamionarjev" lažje spelje navzgor kot "povprečen" slovencelj. :cool:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Skrajšano - zožitev v klancu - stoji tisti, ki gre dol, razen če gre dol avtobus ali tovornjak, takrat stoji “avto” v vsakem primeru.
(OFF: temni Budweiser je kr OK)