Kmalu semaforji v krožišču Tomačevo?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Še 1x: če menjaš, kjer ni polne črte (in takih placoc je v Tomačevem precej), je legalno. Če menjaš čez polno, ni. Zakon namreč ne ločuje, čzakaj je črta med pasovi prekinjena - če je, jo smeš prevozit. Če ni, je ne smeš.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
V bistvu je tisto krizisce... in tam se ne menja pasov... Pac normalnemu cloveku je to logicno, da so tam zato prekinjene, ker se sekajo pasovi in ne zato, da lahko "padalci" menjajo pasove ...
grims-1.gif
...
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.133
2.210
113
Če ne smeš menjat, potem te pasovi "izrinejo" iz križišča slej ko prej.
Klasičo križišče, kjer dva (!) pasova zavijata levo. Do prehoda je polna črta, po prehodu - v križišču - pa črtkana črta.
CPP - NE SMEŠ menjati vozni pas v križišču, kljub črtkani črti.
Polna črta, občasno prekinjena s črtkano črto zaradi uvoza na vozišče. Na tem mestu NE SMEŠ prehitevati - prevoziti sredinsko prekinjeno črto, ker ta ne označuje dovoljenje za parehitevanje.
Črtkana črta med smernimi vozišči ima - ko označuje možnost prehitevanje - drugačen raster/razmak kot črta omenjena za situacio v križišču ali uvoz/izvoz v naselju.
Lahko pa da se motim?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
In če ne smeš menjati, potem na nobenem krožišču (so trije), od rondoja Tomačevo do rondoja pri Žalah, ne bi smel iti na bolj notranji pas.
Malo čudno. Vsi bi vozili po skrajno zunanjem pasu.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.133
2.210
113
Bolj notranji pas?
Uvoz v križišče je dvo pasovni in izvoz naravnost porav tako.
In če si na notranjem pasu in je izvoz samo 1 NE smeš menjati.
In ja, imaš prav.
Kako je z vožnjo po teh križiščih. Če si na notranjem, greš ven lahko samo tam, kjer krožno križišče zapuščata DVA pasova.
Na pas za izvoz ne smeš(!) iti. In si za vselj zapečaten!
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
326
28
28
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
V času gužve, jih je dosti prehitevalo po skrajnem levem pasu in se pred uvozom za smer Črnuče vsiljevalo na pravilni pas,
tega je kot sedaj opažam manj, zgleda so se tisti stalni parkrat zafrknili, ko jim drugi niso dali možnosti se vključit...

Točno tu. Jaz vsak dan kakega vidim, ki se zrine naprej. Vključi se že, če se ne more, je pa zato, ker vsi rinejo v zamašek, tako da še potem naslednja skupina stoji in zijajo en v drugega. Semaforji so očitno super rešitev (napram prej, ko je pokalo vsak dan), je pa še dosti možnosti za izboljšave - iz strani voznikov. Prvi ne spelje na zeleno, drugi se zbudi par sekund za njim, tretji drži 20 m varnostne razdalje ..
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
326
28
28
Psihološki faktor, tisti, ki gre čez polno črto zavestno krši, padalec pa zakonsko ne. Lažje zvečer zaspi. Strnjena kolona.
zmaga.gif
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.061
122
63
kzs:

Ne vem kaj imate taaaakšne težave s tem rondojem. Nisem iz Lj, pravzaprav nekajkrat na leto se peljem skozi ta rondo, pa mi še nikoli ni uspelo zgrešiti odcepa ali krožit po njem. Meni se zdi čisto ok. Je pa res, da vedno razmislim kje ga moram zapustiti in se temu primerno razvrstim dovolj zgodaj.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.133
2.210
113
Malce sem bil prehiter.
Torej črte v Tomačevskem kriziscu so NEprekinjene - polne. Crtkane so tam, kjer se krizajo prepletajo z drugimi voznimi pasovi.
V tistih treh kroznih kriziscih pa JE srednska crta prekinjena crta - talna oznacba, ki dovoljuje prevoziti crto-spremeniti vozni pas.
Torej drugacna prekinjena crta. Pika.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.391
482
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Dajte ločiti 2 zadevi. Tomačevski rondo je turbo rondo , kjer se moraš pred rondojem razvrstiti, tako da boš na pravem izvozu prišel ven. Ostali rondoji na Štajerski cesti so klasični, notri je prekinjena črte in je dovoljena menjava pasov. V Tomačevu je menjava pasu v rondoju prepovedana. Tiste "prekinjene" črte so usmerjevalne črte, ki imajo popolnoma enak pomen kot usmerjevalne črte v vsakem navadnem križišču.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Lepo si napisal in se strinjam. Na zalost pa ze dolgo cakam, da bo na stajerski vpadnici prepovedano po zunanjem pasu peljati mimo izvoza.
Pas v rondoju tomacevo obicajno menjam ker je na mojem pasu stojeca kolona pred semaforjem sosednji pas iz katerega gres tudi lahko na izvoz pa je prazen.
Sem pa premalokrat na njem da bi pogruntal ob katerih irah ie najvec prometa iz katere smeri v katero smer.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik brane_new pravi:
Bolj notranji pas?
Uvoz v križišče je dvo pasovni in izvoz naravnost porav tako.
In če si na notranjem pasu in je izvoz samo 1 NE smeš menjati.
In ja, imaš prav.
Kako je z vožnjo po teh križiščih. Če si na notranjem, greš ven lahko samo tam, kjer krožno križišče zapuščata DVA pasova.
Na pas za izvoz ne smeš(!) iti. In si za vselj zapečaten!

Rondo Zale ima tri pasove. Nekateri uvozi so dvopasovni, nekateri samo enopasovni.
 

lecko

Pripravnik
11. okt 2016
77
6
8
Menda po črki zakona ni dovoljeno krožišč, ki imajo dvopasovni izvoz, zapuščati na obeh pasovi, ampak le na tistem zunanjem (desnem).
Primer:
Ko že omenjate krožišča med TOmačevskim Rondojem in Krožiščem Žale..
Med njimi teče 4 pasovnica (2 v vsako smer) in ob koncah sta oba pasova gosto zasedena s tekočim prometom.
In kdor planira peljat se skozi ta krožišča "naravnost"(jih zapušča na drugem izvozu") po Štajerksi cesti mislim da nima čisto legalne poti kako peljat..
Če se držiš stalno na desnem pasu, potem moraš na vmesnih krožiščih prvi izvoz seveda izpustiit (zaradi gneče pa ni teorije da se boš pomeknil na notranji (levi) pas in takoj zatem nazaj na zunanjega, saj greš ven na drugem izvozu) in ni čisto čisto.
Če pa se držiš na levem pasu, pa si še v večjem prekršku. Zapelješ v krožišče, prevoziš mimo prvega izvoza in po črki zakona bi moral potem hitro menjati pas na desno, kamor pa zaradi gneče tam ne gre.

Tako da ponavadi se ustvarita v praksi 2 podobno hitra tokova, ki vztrajata vsak v svoji špuri skozi več krožišč brez menjave .
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Ja dokler tisti na desnem pasu ne gre na tretjem izvozu ven (na Kranjcevo recimo, ce se peljes proti Tomacevem). Takrat pa se zacne kriljeljenje z rokami, dajanje raznih gest ( ne ravno prijaznih in dobronamernih itd...)
In ja, tudi meni je "strokovnjak" prometne stroke na vprasanje na rtv isto rekel. Na teh kroziscih se krozicse zapusca samo na zunanjem desnem pasu. WTF imamo potem dvopasovnico od krozicsa dalje. In taki "strokovnjaki" ne naredijo nic da bi to spremenili. Pa je treba samo kanto barve pa pred izvozi narediti polno crto med pasovoma v rondoju. Tako vsaj jaz ne bom kriv ko bom imel desen bok stolcen ker bom z levega zapuscal rondo.

Sem ze pred casom dal pobudo na alterju, da se dobimo somisljeniki, pa protestno delamo kroge po zunanjem obodu teh rondojev. Ce bi se nas v rush urah zbralo vsaj pet v 10 minutah vse stoji med tomacevim in zalami.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Je pa tudi res, da ne dam toke v ogenj da bi po 15 minutah take voznje se imeli cele avte. Sem preprican da bi imeli stolcenega. Ampak nic hudega, ce rabite popravilo na boku, super, "kuponcek" s strani povzrocitelja zagotovljen. Se neuporabo zmigavca nam ne morejo ocitat, ker dokler ne zapuscas rondoja ne dajes zmigavca....
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
V bistvu je tisto krizisce... in tam se ne menja pasov... Pac normalnemu cloveku je to logicno, da so tam zato prekinjene, ker se sekajo pasovi in ne zato, da lahko "padalci" menjajo pasove ...
grims-1.gif
...

Vse je odvisno od tega, ali je tomačevski rondo uradno kupček križišč ali je eno krožišče.
Glede na znake za krožišče, ki so nameščeni na uvozih vanj, je krožišče. Torej v njem ne more biti nobenih dodatnih križišč in je zato po zakonu menjava pasov, če je prekinjena črta, dovoljena.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
ksz

Malo me skrbi nepoznavanje osnovnih pravil in neuporaba logike v prometu, nekaterih tu gor ...
bonk.gif

Pripelješ do semaforjev, kjer imaš nad njimi razvrstilne table, za katerimi se pojavi nekaj 10 metrov prekinjena črta za menjavo pasov za ustrezno razvrstitev, potem je dalje polna črta, ki ne dovoljuje več menjave pasov. Mislim, da to zna vsak otrok razumet. Sicer pa očitno vseeno ogromno ljudi ne uporablja glave med vožnjo in je glede tega tudi bil prispevek na a-kanalu ali pa PlanetTV ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mislim da bi bili zelo dobro in pravilno da bi si pridobil celotno sliko o pravilih. Govoriti o nečem s stališča "jaz sem urednik največje in najbolj brane avtomobilistične revije, ergo imam prav by default je zgrešeno. V tej in še v marsikateri drugi temi...
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
No majstri pol se pa legalno pripeljite iz Tomacevega na rondo in ga zapustite v smeri na obvoznico proti vzhodu... Ne gre!