Kia Stinger

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Cene na avto netu so ponavadi dokaj dober pokazatelj tega kakšna je "realna" cena avtomobila. Najcenejši primerljivi (4 motion in močnejši dizel) Arteon je tam 46 jurjev, Stinger dizel GT Line pa 52 jurjev.

Arteon z 150 ps dizlom (enakim kot ga ima sosed v Octavii za 22 jurjev) in osnovno opremo pa je samo za internetne primerjave, ni pa primerljiv z avtom kot je Stinger GT-Line.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Stvar je takšna, najdražji Arteon na avto.net je 47.900€ (najdražji za 5k znižan Stinker pa je 60k), se pravi najjači 240 konjski dizel, R line, ni da ni, od panorame do... v eni drugi ponudbi se mi zdi da je enak nov tudi za 46.800€, nisem primerjal opreme ker se mi enostavno ne ljubi. Kar se pa tiče Stingerčkov, najcenjši na avto.net-u je dizel za 45.000€ ki je bil najbrž testno vozilo in ima 8000km in 200 konjev. Je pa tako, bilo kak obrnemo bo Arteon čez 3 leta še vedno lep in še vedno se ga bo dalo prodati za soliden denar in sigurno je Arteon bolje izdelan kar se tiče notranjosti, verjamem v to. Bilo koliko se trudim razumet cenovno politiko tega Stingerja mi nikakor ne gre skupaj, enostavno je ta avto predrag...

Pa še ena druga zadeva. V tej temi sem že kar nekaj krat slišal da je Arteon dejansko razpotegnjen Golf, na platformi Gofa bla bla bla skratka razna pametovanja internetnih vseznalcev. Se niti do danes s tem Arteonom nisem nekaj ukvarjal. Pa gre danes brskat in vidim da se CC ne izdeluje več že lep čas. No to je bil včasih Passat? Potem je bil še zgolj CC? Grem primerjat zadnjega dobavljivega CC-ja in Arteona in je Arteon večji, višji, težji. Pa me zanima od kje ideja da je Arteon dejansko Golf? A ni to bolj plaforma klasičnega Passata?
 

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
MQB platforma, ki jo ima tudi Ibiza, pravi wiki. Sam pa najbolj ne kapiram tega.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Pocakaj se kaksno minutko, bo takoj kak odgovor :) Sicer pa ja... Da je T-Roc dvignjen Golf štekam in kupim, da pa je Arteon pa mi nekako ne gre v račun...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
MQB platforma se v celotni VAG skupini (izjema so pravi Audiji (torej od A4 navzgor)) po nekje letu 2012 uporablja za čisto vse nove avtomobile.
Pač optimizacija stroškov ;). Torej tudi Golf 7, Passat, Arteon, Tiguan, Tiguan Allspace, Kodiaq, Karoq, itd. VSI so narejeni na tej platformi.
Izvedenka MQB-A0 je pa namenjena manjšim novim vozilom kot so novi Polo, Ibiza, itd...

Tako da ja, vsevedni bodo itak trdili, da je Arteon raztegnjen Golf, čeprav je to isto, kot če bi trdil, da je Bentley Benteyga napumpan Audi A4 B9, oba sta namreč narejena na Audijevi MLBEvo platformi.
Strogo tehnično je izjava pravilna, dejansko pa kaže na veliko bolečino tistega, ki jo izgovori, saj očitno ne najde drugega argumenta, da lahko VW prodaja ''raztegnjenega Golfa'' za praktično isti denar kot Kia prodaja ultra super duper razvit avto na neki hudi novi platformi.

Pa hvala vsem za razvedrilo, je fajn brat tole temo, ko takšni in drugačni predsodki ven tolčejo. :)

PS: Da ne bom širil napačne vere: novi Touareg tudi uporablja seveda Audijevo MLBEvo platformo in ne VW MQB.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Arteon je Passat. Pač malo znižan in z drugo masko, sicer je pa to to, vključno z motorji, menjalniki, armaturno ploščo in podvozjem. Zdaj, komur je to največ kar se lahko doseže (za vw trenutno je), potem ok, ne rabijo gledat drugam. Stinger naj bi bil vseeno bolj “pravi” gt, z zadnjim ali štirikolesnim pogonom in bistveno več užitka pri vožnji (tako ne menim samo jaz pač pa večina neodvisnih testerjev). Je pa tako da dizel Stinger nima nekega pravega pomena, treba je vzeti bencinarja ali še bolje V6, potem tudi oblika in oprema dobita pravi pomen (v 150ps arteonu pač ne).

Realno je sicer tako da je takih entuziastov bolj malo (vsaj pri nas) in je veliko več “pošminkanih passatov”, sploh kakih “privatnikov” ali njihovih naslednikov, ki že od golfa 1 ali 2 furajo vw.

Zame siver edina dodana vrednost Arteona da se vsaj vidi da ne gre za službeni avto (passat ima pač ta imidž).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Zanimiv komentar glede delovanja ESP sistema. Identične občutke sem imel glede ABSa 18 let nazaj v Hyundai-u.
Moram reč, da sem zelo presenečen nad rezultatom, glede na vso hvalo Kie. Kaj bi jo šele BMW nabrisal.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Jaz bi med tema dvema brez pomišljanja kadarkoli izbral kio. Avto preprosto ne sme izgledat tako, kot izgleda ta audi. Pa še vseeno mi je kako se podi med ovinki.

Sicer pa pred leti sem jaz svojega opla zapeljal na servis, ker kao ni delal asr. No izkazalo se je, da asr dela, ampak je tam bolj za okras. Iz audija sem bil vajen, da zadeva prime TAKOJ, ne pa da na pesku najprej izkopljem pol m globoko luknjo, preden se zafdeva zbudi... Nekje je treba šparat, da se prišpara a ne.