Kia Sportage 2011 2.0 bencinar

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ah, ja...ta gonja ja...

Egr se pač sčisti, drugače je pa nov 150€...Dpf pa mislim, da je eden v Sežani, ki ti zrihta.
Na kak način pa se čisti DPF pri 2.0TDi l.2008. A ima res nek dodaten injektor pred DPF in potem vsake toliko, ko zazna, da je potrebno, brizgne v DPF, da se vžgejo saje?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
...sem zvedel, da ima ta 5 injektor Volvo in Renault. VW čisti z spremenjenim načinom vbrizga nafte v cilindre
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
...no, čisto slučajno imam ponudbo od znanca za Škodo Superb l.2008, 2.0 TDi 103kw (140HP), DSG Aut. in bi jo kar vzel. Prostora je za izvoz, redno servisirana, prvi lastnik, olje menjano v motorju na 15-20kkm, avto ima cca 194kkm, v DSG menjalniku olje menjano na vsakih 60kkm, torej že 3X. Menjana zavorna tekočina, novi diski in ploščice, nove zimske gume, zobati jermen pri 144kkm 3 leta nazaj. Zadnji servis narejen na uradnem pri 187kkm (so bili v bistvu vsi servisi na uradnem) Z avtom sem se tudi peljal in ni kazal nobenega problema. Menjalnik je menjaval lepo, turbine ni bilo slišati, motor je tekel mirno.
So kake znane težave pri teh motorjih oz. pri tej verziji DSG menjalnika?
Če bo cena normalna, potem je to samo za vzet. Tudi če jo boš čez par let prodajal, boš izgubil minimalno, kupec se bo pa tudi hitro našel.