KIA Soul EV

22. jul 2007
9.206
59
48
118
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Nac pravi:
Resno, revolt na alterju in Devs-u vpliva na cenovno politiko Petrola in Petrol je državno podjetje in zato ne zaračunava ?
Tako je. In npr. taka mnenja: https://www.alter.si/tabla/show...rue#Post2369103

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Klemen, tule resnično brcate v temo. Edino pravilno je zaračunavanje po porabljeni energiji (ki je brez težav lahko 2x ali 3x dražja od domačega polnjenja - in tudi finančno bi bilo za Petrol in njegove delničarje vsaj enako dobro, če ne bolje - razen če nekoliko potuhnjeno s tem sistemom ne želite tega, da bi vsi res polnili do konca, vmes pa pri vas popili kako kavo ipd ...), saj se le tako spodbuja čimveč polnjenja izven hitrih postaj, da so te na voljo tistim, ki jih zaradi daljše poti res potrebujejo. Kot je navedel že ANdy: če bi nekdo moral za pot Lj-MB na poti le dopolniti nekaj kWh, ostanek pa bi lahko napolnil na koncu poti, bi to ob zaračunavanju po porabljeni energiji tudi storil. Pri zaračunavanju "na priklop" bo seveda avto napolnil do konca ...
In tudi zaračunavanje le na čas polnjenja je zgrešeno (pa lahko v tujini rečejo, akr hočejo): s tem se kaznuje avtomobile s počasnejšim polnjenjem. Se vam bi zdelo prav, da lastnik Zoeja R240 za enako polnjenje (po porabljeni energiji) plača 2x več kot lastnik Zoeja Q210? Delno plačilo po minutaži je OK (ravno da se odvrne od polnjenja do konca za vasko ceno), v celoti pa spet ne.
Upam vsaj, da imate sistem narejen tako, da ob napaki polnjenja (pa naj bo na avtu ali na postaji) tega ne zaračunate ponovno.
Res je škoda, da se ob uvedbi sistema niste posvetovali tudi z uporabniki ...
LP
Dušan Lukič
Plugin Magazine
Avto Magazin


Citat:
Uporabnik Nac pravi:
Večina polnitev električnih vozil je in bo opravljenih doma na domači vtičnici, kakšna je cena te energije pa vemo sami, saj je odvisna od našega ponudnika. Na DEVS spletni strani je zanimiv članek o prvi pomoči za električna vozila, ki obravnava tole našo temo. Prva pomoč za električna vozila
Roko na srce, to je bila moja poanta, da se večino polnjenj zgodi doma:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Velika večina polnjenj se zgodi na domači vtičnici, kjer je cena cca. 1.5 EUR/100km spomladi, poleti in jeseni in cca. 2.5 EUR/100km pozimi zaradi povišane porabe energije.
Tvoj povdarek pa je bilo brezplačno polnjenje na javnih polnilnih postajah. Raje ne štejem kolikokrat je bila omenjena beseda 'brezplačno/brezplačna' v enem samem tvojem prispevku:

Citat:
Uporabnik Nac pravi:
Trenutno je na trgu poleg Soula tudi Leaf, ki ima tudi 30 kWh baterijo. Soul-a za 25.500 in Leaf-a za 23.288 €. Torej ni drži, da je bilo ugodno, ampak je še vedno ugodno. V nekaj letih pa bo trg doživel tudi večjo ponudbo električnih vozil. Tesla III, Bolt,... Kakšne bodo končne cene, možnosti subvencij,ugodnih kreditov, zmogljivosti baterij je sedaj težko pisati, saj se te stvari prehitro spreminjajo.
Od kod ideja o 5 € za polnitev. Še predplačniška kartica pri Petrolu stane 2,5 € na eno polnitev. Če pa imaš Petrolovo kartico e-mobilnosti, pa je vsaka polnitev brezplačna. Tole o gostovanju za Smatrics pa je tudi nekaj, kar ni dorečeno, zato je tudi omenjanje cene 18 € na 100 kilometrov zavajanje. Če vzameš najdražjo opcijo pri Smatricsu te stane 20 minutna hitra polnitev 9 €. Petrol pa trenutno ne nudi možnost gostovanja v omrežju Smatrics.
Trenutna dejstva so, da je polnitev na javnih polnilnih mestih v Sloveniji brezplačna. Velja za hitre in počasne polnilne postaje. Največjo ceno električne energije za polnitev električnega vozila plačaš, če polniš doma. Pa tudi ta cena je minimalna, če si izbereš ponudnika, ki ima ugodno nočno tarifo npr. E3. Nižja od zgoraj navedene.
Prihodnost brezplačnih polnitev pa je s prihodom Tesle III še bolj pozitivna. Že sedaj je pri Tesli omogočena brezplačna polnitev na njihovih hitrih polnilnicah in destinacijskih polnilnicah. To drugo je morda še nekaj, kar se premalo zavedamo. Trgovinam, hotelom, restavracijam,.. Tesla omogoči brezplačno polnilno mesto ob zavezi trgovca/hotelirja.., da bodo gostom/strankam nudili brezplačno polnitev. Kako boš prodajal storitev polnitve ostalim električnim vozilom, če boš imel pri Tesli to brezplačno? Še prodaja polnilnih postaj bo problematična, zakaj bi dal 2-3.000€ za polnilno postajo, če jo dobim pri Tesli zastonj. Temu poslovnemu modelu se bodo morali drugi prilagoditi.
V Nemčiji in Švici je že sedaj v določenih trgovskih verigah (Ikea, Aldi Sud, Lidl) možnost brezplačnega hitrega polnjenja in o kakšnem zaračunavanju tudi ne razmišljajo, ker se zavedajo, da bodo s prodajo storitve ali izdelkov brez problema pokrivali stroške postavitve, vzdrževanja in seveda tudi električne energije.
Javne polnilne postaje bi morale biti priložnostne, da se z njihovo uporabo pride do doma, kjer bi moral biti primarni vir polnjenja električnih vozil, ne pa ravno obratno. Še posebej, če so le-te še vedno brezplačne in se jih zaradi tega zlorablja tako ali drugače, da prišparaš na domači elektriki.

Nič čudnega, da se potem dogaja kaj takega:



Pa tole ni od mene. Tole sem našel na PlugShare, na hitri polnilni postaji v Zagrebu.
Evo se je že začelo klik
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Povečan doseg za 18%:

http://www.kia.si/news/view/5701

Tole bo nekje okoli 110 milj EPA dosega,kar je ravno sredina med Leafom (107) in i3 (114 milj)...in kar konkretno manj kot Golf ali Ioniq (125 in 124 milj),lahko bi se reklo da je tole samo 18% povečanje kar rahlo razočaranje glede na konkurenco...no,še vedno jim ostane,da ga ponudijo za dobro ceno
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
Tale del mi je všeč:

Citat:
Zaradi tega je napetost baterijskega sklopa s 360V povečana na 375V,
To pomeni, da niso le povečevali kapacitete celice ampak so tudi dodali število celic, kar pomeni hitrejše polnjenje na hitrih polnilnih postajah, saj bo pri enakem polnilnem toku večja moč polnjenja.
50kW DC polnilne postaje so tipično omejene z maksimalnim tokom 125A, kar pomeni, da tisti del baterije, kjer zdaj polni s tem maksimalnim tokom (recimo prva tretjina praznosti baterije), da bo moč polnjenja, zaradi višje napetosti, večja.
 
Nazadnje urejeno: