KIA Soul EV

24. sep 2012
2.949
80
48
... pri 15k km letno in pri nemški ceni elektrike 0,28 €/kWh (v Slo 0,09 €/kWh ponoči)

V glavnem cena na km je previsoka pri vseh vozilih, višajo jo pa očitno izguba vrednosti, zavarovanje, dajatve ... V glavnem če so naračunali 50 c/km za enga Golfa, potem veš da je nekaj hudo narobe in itak da se potem ne pozna ali za gorivo daš 6 c/km ali 3 c/km.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.363
148
63
Obišči stran

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
Brez subvencij ne bi padle cen EVjev, kot so in se bodo.

Poglej, kako so obnovljivi viri postali poceni s pomocjo subvencij. Tako poceni, da sedaj ne potrebujejo biti vec subvencionirani, ker so cenejsi kot npr. premog. Zakaj mislis, da je TES nerentabilen?
 

jonny77

Fizikalc
16. sep 2007
5.529
58
48
Pomurje
Ne mi o zeleni energiji. Prav vsi preplačujemo za črno in "zeleno" energijo.

Ker država ni bila več zmožna sofinancirat Borzena, ga sedaj kar vsi porabniki električne energije.

Pri meni na firmi je zaradi Borzena in spremenjenih prodajnih pogojih elektrike za male odjemalce od septembra 2015 račun večji za dobrih 500€/mesec.
Energije je za 40%, prispevkov pa za 60% na računu.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
Se strinjam. Te subvencije bi bilo potrebno ukiniti, ker je tehnologija postala normalno dostopna.

So pa subvencije dosegle namen.
 

jonny77

Fizikalc
16. sep 2007
5.529
58
48
Pomurje
Kakšen namem? To da eni sedaj zelo lepo služijo, mi pa pokrivamo luknjo?

Fotovoltaika nikoli ni rentabilna brez naše pomoči.

sem na off ampak fleke fašen pri fotovoltaiki in podobnem sranju!

Kam se prestavimo s to tematiko?
 
17. avg 2007
3.154
152
63
37
okolica Maribora
Mogoče off, ampak:
- veterna energija ni rentabilna
- fotovoltaika ni rentabilna
- toplotne črpalke niso rentabilne...

Zelena energija je pač predraga. In ker je to vsem težko priznat, skrivajo zdaj vse to v naše položnice. Jodlari so upali, da bodo uspeli pokrit svoje potrebe z "zeleno energijo," namesto tega pa sedaj ugašajo vetrnice in obujajo pred časom zaprte bloke premogovnih termo elektraren...

Mimogrede, termoelektrarna Dürnrohr v Avstriji uvaža premog iz Poljske po Donavi, im zastarelo tehnologijo ('84, brez izrazitih obnov), pa tolče profit, mi idioti pa z state of the art termoelektrarno in premogovnikom takoj zraven tolčemo €40 mio izgubo...
 

darko11

Fizikalc
21. jul 2007
1.069
34
48
Do sedaj me je motilo ker vsi pišete o "zastonj" vožnji, Andy je prvi omenil polnjenje 5 € na postaji. Tega noben seveda ne upošteva pri porabi, oz. strošku na km. Ko bodo EV razširjeni, polnjenje ne bo zastonj.
Glede na to kakšna katastrofalna pokritost je s polnilnimi postajami, bi bila zame edino Ampera - zaradi bencin backupa. Da bomo poleti razmišljali pri poti na morje, kje so polnilnice - neuporabno. Da o parkiranih avtih (neEV) na polnilnicah sploh ne govorim.

Brez zamere samo na smeh pa mi je začelo it, ko ljudje razlagajo o vožnji ponoči brez klime, v prostem teku, da se špara energija, o tem, da se poleti ne moreš čez dan peljati v drug kraj kopat, ker bo bateriji prevroče, s preračunavanjem koliko pade doseg zaradi razlike v nadmorski višini - ne vem ali se hecate in imate EV kot statusni simbol in ne kot vozilo ?
Mi avto rabimo kot je SJTV napisal: prevoz A do B, s klimo, ko je vroče, gretjem, ko je mrzlo, pa niti slučajno samo 100 na uro po AC... Za nas res neuporabno, sploh ko vidim, koliko zlagan je deklariran doseg: brez klime, brez gretja, 100 na uro po AC in še vedno samo 150 km dosega ? Absolutno predraga igrača za prevoz po mestu torej...

Brez zamere ne provociram, ampak dobro, da sem tole temo prebral. EV zgleda predober, da bi bil resničen - če gledaš deklarirane podatke... No saj, čez kakih 10 let bo verjetno precej sprememb na tem področju.
Pa prosim ne o Tesli, ki stane 100k.

Če bom kdaj imel toliko za avto, bom priložil še 40k in bo to MC Stradale ter mi bo sladko dol viselo za porabo, da o užitku v vožnji sploh ne govorim.


Je pa zanimivo brati, da je dejansko toliko novosti na tem področju.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Do sedaj me je motilo ker vsi pišete o "zastonj" vožnji, Andy je prvi omenil polnjenje 5 € na postaji. Tega noben seveda ne upošteva pri porabi, oz. strošku na km. Ko bodo EV razširjeni, polnjenje ne bo zastonj.
Glede na to kakšna katastrofalna pokritost je s polnilnimi postajami, bi bila zame edino Ampera - zaradi bencin backupa. Da bomo poleti razmišljali pri poti na morje, kje so polnilnice - neuporabno. Da o parkiranih avtih (neEV) na polnilnicah sploh ne govorim.

Brez zamere samo na smeh pa mi je začelo it, ko ljudje razlagajo o vožnji ponoči brez klime, v prostem teku, da se špara energija, o tem, da se poleti ne moreš čez dan peljati v drug kraj kopat, ker bo bateriji prevroče, s preračunavanjem koliko pade doseg zaradi razlike v nadmorski višini - ne vem ali se hecate in imate EV kot statusni simbol in ne kot vozilo ?
Mi avto rabimo kot je SJTV napisal: prevoz A do B, s klimo, ko je vroče, gretjem, ko je mrzlo, pa niti slučajno samo 100 na uro po AC... Za nas res neuporabno, sploh ko vidim, koliko zlagan je deklariran doseg: brez klime, brez gretja, 100 na uro po AC in še vedno samo 150 km dosega ? Absolutno predraga igrača za prevoz po mestu torej...

Brez zamere ne provociram, ampak dobro, da sem tole temo prebral. EV zgleda predober, da bi bil resničen - če gledaš deklarirane podatke... No saj, čez kakih 10 let bo verjetno precej sprememb na tem področju.
Pa prosim ne o Tesli, ki stane 100k.

Če bom kdaj imel toliko za avto, bom priložil še 40k in bo to MC Stradale ter mi bo sladko dol viselo za porabo, da o užitku v vožnji sploh ne govorim.


Je pa zanimivo brati, da je dejansko toliko novosti na tem področju.
Imaš poanto.

Ampak


Soula si lahko lansko jesen dobil za 25kEUR, kar je bilo zelo ugodno.

Velika večina polnjenj se zgodi na domači vtičnici, kjer je cena cca. 1.5 EUR/100km spomladi, poleti in jeseni in cca. 2.5 EUR/100km pozimi zaradi povišane porabe energije.
Polnilne postaje, če se hoče z njimi tudi zaslužiti, morajo imeti postavljene rentabilno ceno za polnjenje. 5 EUR/polnjenje sploh še ni visoka cena, glede na to, da s temi 5 EURi lahko s trenutno generacijo EV-jev lahko prevoziš vsaj 100km. Recimo z BoltEV-jem, boš lahko za teh 5 EUR napolnil vozilo za 200km.
Višje bodo cene roaminga, torej polnjenja v tujini. Npr. s Petrolovo kartico boš po trenutnih cenah za roaming v Avstriji plačeval cca. 18EUR/100km, kar je absurdno drago.
Zato sem še vedno mnenja, da je PHEV (plug-in hibrid) še vedno najboljša verzija EV-jev, kakor si sam omenil, razen Teslinih Superchargerjev, ampak pač Tesle so predrage in imajo še vedno kvalitetne probleme. PHEV je res vozilo za vožnjo brez skrbi, pri kateri si na dnevnih relacijih lahko le na elektriki, na daljši pa imaš še vedno ugodno porabo, ni ti potrebno omejevati hitrosti, zmzovati pozimi ali švicati poleti.
Poleg tega, če je XXEV pravilno implementiran, ti ni potrebno skrbeti za pregrevanje baterije.

Kar se tiče deklariranih dosegov. Za resnični doseg vedno glej EPA številke, niti slučajno ne NEDC, ki so enako zgoljufane, kot so številke porabe bencina in dizla pri ICE vozilih.

Prihaja pa nova generacija EV-jev, ki bo imela dober doseg (Bolt EV - 300 realnih km-jev s 60kWh baterijo), bo cenovno dostopen in bo imela baterijo dobro menedžirano, da ne bo skrbi.

Čez 5-10 bodo pa tudi električni avtomobili cenovno primerljivi z ICE avtomobili.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.363
148
63
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Mogoče off, ampak:
- veterna energija ni rentabilna
- fotovoltaika ni rentabilna
- toplotne črpalke niso rentabilne...
Daj to razloži, nemcem, američanom, dancem, špancem ipd ... Obnovjiva energija je rentabilna, ampak pravilno izvedena, na primerni lokaciji ipd ...
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.888
75
48
V ameriki so ravno na vrsti stečaji enormnih energo alternativcev. V prihodnjim mesecih jih bo še več. Posledica ukinjanja subvencij in nezmožnost tekmovanja s poceni klasičnimi energenti.
Še en balon, ki pač mora počit, da pridemo na realna tla.