Kateri hibridni avto kupiti (2018/19)? (do € 40.000,-)

Za kateri hibridni avto bi se odločili?

  • Toyota C-HR hibrid

    Glasovi: 7 10,9%
  • Toyota Auris Touring Sports hibrid

    Glasovi: 12 18,8%
  • Mitsubishi Outlander PHEV

    Glasovi: 10 15,6%
  • Toyota Prius hibrid

    Glasovi: 5 7,8%
  • Toyota Prius + hibrid

    Glasovi: 1 1,6%
  • Toyota Prius Plug-in hibrid

    Glasovi: 4 6,3%
  • KIA OPTIMA plug-in hibrid

    Glasovi: 3 4,7%
  • Hyundai IONIQ

    Glasovi: 3 4,7%
  • Hyundai IONIQ plug-in hibrid

    Glasovi: 18 28,1%
  • Kia Niro hibrid

    Glasovi: 1 1,6%

  • Skupaj glasov
    64

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.823
13
38
Saj MB in BMW so isti feler naredili. Zgleda imajo prevec denarja. Se najvecji smeh je, k so ze tako v zaostanku, pa dajo koncno ven mild hibrid in...ni pametnega nacina da to zreklamiras kot nekaj wow.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
i3 je zelo top avto kar se mene tiče. toyota hibridi meni "ne potegnejo", ok kot klasični hibridi so top, ampak to je že davno passe, PHEV so prihodnost, tega pa toyota nima pametnega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
V primerjavi s tem ja, potem pa daj primerjavo s ampero recimo.

Kar se tiče PHEV je voltec še vedno top, čeprav je minilo že 7 let od lansiranja. Tudi ioniq PHEV je mimosun, imo. Toyota bi bil top, če bi imela dupli doseg, teh 40km je premalo, ker je verjetno v resnici 20.
 
24. sep 2012
2.949
80
48
Ampera ne obstaja več, žal dobiš samo še tiste 2012 letnike in neko peščico novejših, veliko sreče pri nakupu avtu, ki ne obstaja. Tudi novega so US nehali proizvajati, žal. Kaj je vzrok tej neuspešni prodaji, če je voltec tak biser od tehnike, pa res nebi vedel.

Toyotinih 40 km je enako realnih kot Voltovih (1. gen) 60 km, oboje je EPA številka in sam najboljše veš koliko je to realno saj imaš Volta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
Poleti komot 80, pozimi je pač problem grelec.

Kot rečeno, prius bi bil top z 10kwh baterije (uporabne), nekje tu je sweet spot za PHEV bi rekel. Tudi outlander lahko naredi 60km, pač odvisno od vožnje. Kaj mi pomaga da ima v ICE načinu 2l porabe, če bi uporabljal "vsak dan", pri amperi pa "skoraj nikoli".
 
24. sep 2012
2.949
80
48
Prius ima za gretje TČ, ni vse v kapacitete baterije, tudi porabo elektrike imajo zelo različno, po EPA ima Outlander porabo 28 kWh/100 km, Volt 1.gen 22 kWh/100 km in Prius PHV 2.gen 16 kWh/100 km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
To so seveda EPA porabe, a misliš da bi potem meni prisu porabil 8kwh, če imam z voltom 13? in bi dejansko z priusom naredil enako 60-80km? pozimi pa občutno več?
 
24. sep 2012
2.949
80
48
To so seveda EPA porabe, a misliš da bi potem meni prisu porabil 8kwh, če imam z voltom 13? in bi dejansko z priusom naredil enako 60-80km? pozimi pa občutno več?
Ne, ker med 8 in 13 ni enaka razlika kot med 16 in 22, nauči se računati s procenti (ti si iz rit potegnil da Volt pokuri 62% več, EPA trdi 37% več).

Volt ima če se prav spomnim nekih 12 kWh uporabne kapacitete, Prius samo 6 kWh, učinkovitost je samo 37% večja pri Priusu, zato nikakor ne more nadoknaditi kapacitete. Da bi s Priusom naredil enako km nisem nikjer trdil, to si se sam nekako nategnil pri izračunu, ali bolje rečeno oceni čez svoj palec.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
Čisto na pamet sem napisal ja, pač izhajal iz tega, da meni volt kuri občutno manj kot EPA, in če bi mi potem tudi prisu toliko manj?
volt ima 10.9 uporabne.
 
24. sep 2012
2.949
80
48
Poleti ti kuri manj pozimi več, kar je čisto normalno, kiks si naredil ker si narobe računal koliko manj bi ti Prius kuril in ker nisi upošteval, da Prius nima vseh 8 kWh na voljo, tako kot Volt tudi nima 16 kWh.

V tej temi še ni nihče omenil BMW 225xe Active tourer, dobiš letnike 2016-2017 s Premium selection garancijo pod 30k€, gre za PHEV z nekim 30 km dosega (5,8 kWh uporabne kapacitete). Z nočnim polnjenjem in prevoženimi nekimi 20k km letno bi pokuril nekje 4 l/100 km. Torej je nekje v rangu Outlanderja PHEV.
https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/bmw-225xe-active-tourer-luxury-line/
 

jonny77

Fizikalc
16. sep 2007
5.529
58
48
Pomurje
Že učinkovitost Priusa PHEV 1.gen je bila boljša od Ampere in ko sem to napisal sem skoraj dobil Ban od Andy-ja :)
Jebeneno je ljudem nekaj dokazat, ko si to zapičijo v glavo.
 
21. jul 2007
4.038
14
38
38
Še vedno Rdeči revirji
Avta oz. poraba energije na prevožen kilometer.
Dajmo dejstva na mizo. Toyota, ki je bila prva je rabila 4 generacije, da je hibrida speglala. Pri PHEV-ju so tudi prvi ali pa med prvimi. Point PHEV-ja je, da lahko opraviš dnevne opravke ali pa polovico njih z enim električnim polnjenjem, ekstender imaš pa za rezervo. Potrebno je vedeti, da pri ljudeh psihologija dela. Novembra sem na enem sejmu govoril z enim nemcem. Debata je zašla v eltkrične avte. je rekel, probal sem Leafa, odličen avto, samo ko gledaš kako pada doseg, te postane pa strah.

Rezime:
Hibridi so pot do PHEV-jev, potem bomo pa videli ali bomo dovolj zaupali kompletnemu sistemu oskrbe z elektriko, da bomo lahko enkrat morda še v tem stoletju šli na EV.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
Gasper, glede na forume in pričanja uporabnikov, zmore outlander 50km, kar je tu tu s kapaciteto baterije. Nihče mi ne bo rekel, da avto dejansko kuri 30kw pri 70kmh. Torej z neko normalno vožnjo ima kar lep domet na štrom. Na AC pri 130kmh pa valda da žre veliko več kot recimo ioniq.

Malo sem v precepu, če outlanderja ali počakam na niro, ampak tisto so napovedane neljudske cene, pa avto je tudi manšji od outlanderja...zajebana situacija ko ni avta, ki bi nam pasal brez kompromisov :) nov ali rabljen