Kateri hibridni avto kupiti (2018/19)? (do € 40.000,-)

Za kateri hibridni avto bi se odločili?

  • Toyota C-HR hibrid

    Glasovi: 7 10,8%
  • Toyota Auris Touring Sports hibrid

    Glasovi: 12 18,5%
  • Mitsubishi Outlander PHEV

    Glasovi: 10 15,4%
  • Toyota Prius hibrid

    Glasovi: 5 7,7%
  • Toyota Prius + hibrid

    Glasovi: 2 3,1%
  • Toyota Prius Plug-in hibrid

    Glasovi: 4 6,2%
  • KIA OPTIMA plug-in hibrid

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ plug-in hibrid

    Glasovi: 18 27,7%
  • Kia Niro hibrid

    Glasovi: 1 1,5%

  • Skupaj glasov
    65

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.224
8
38
EU
Vsaj za mene, ki bi rad kupil kaj bolj družinskega nek pravi "offroad" pogon niti ni potreben. Dovolj je že, če mi vsaj malo pomaga pozimi na malo bolj zasneženi lokalni cesti ipd. (nima pa smisla, če ni posrečena rešitev oz. ni bistvene razlike med "navadno" 2WD rešitvijo, ali celo poslabša že uveljavljeno 2WD hibridno rešitev); se pa seveda ne branim, če bi dejansko bila opcija tudi "pravi" 4WD :)
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.955
94
48
No, saj tale električarski 4 kolesni pogon pri Priusu je ravno tako mišljen - da te reši iz zagate, ko speljuješ.
Skratka ne more se merit s Subarujem, samo je tudi razlika v porabi goriva napram navadnem Priusu minimalna.
Razlika v ceni v ZDA je jurja pa pol USD, koliko bo pri nas, bo za videti.
 
12. nov 2007
12.480
273
83
Dejansko če ima ta 4WD kakšen pomen v sklopu hibridnega pogona (recimo večja rekuperacija) potem je to edini smisel za nabavit. Ker RAV4 z zadnjim pogonom ne premakne avta niti na ravnini, na youtubu je ogromno testov kjer se to nadzorno vidi. Za aktivno varnost (držanje v zavojih) pa tudi ni, ker mislim da nad 50km/h itak ne da nič od sebe, pa glede na to da ne premakne avta niti po ravnini z mesta tudi riti ne bo držal v zavoju s to močjo.

Tudi v tehničnih podatkih 4wd verzija v ničemer ne izstopa, razen da ima 60kg več kar se pozna v 0.1 l večji kombinirani porabi.

Skratka ta pogon je poraz in bilokatera trenutna 4wd tehnologija (tudi najslabša) ga pelje scat v vseh pogojih.
 
24. sep 2012
3.210
129
63
V hibridnem načinu kuri nekaj čez 9l po EPA, se mi zdi da postaneš odvisnik od polnilnic, ali pa če ti znese vse km naredit znotraj ev dosega.

V novem RAV4 so se hvalili da so e4WD izboljšali, ampak na teste bo treba še počakat. Za Priusa so pa že eni filmčki po testnem poligonu, pa se lepo vidi da v snegu da nekaj moči zraven pri speljevanju.
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.955
94
48
Dejansko če ima ta 4WD kakšen pomen v sklopu hibridnega pogona (recimo večja rekuperacija) potem je to edini smisel za nabavit. Ker RAV4 z zadnjim pogonom ne premakne avta niti na ravnini, na youtubu je ogromno testov kjer se to nadzorno vidi. Za aktivno varnost (držanje v zavojih) pa tudi ni, ker mislim da nad 50km/h itak ne da nič od sebe, pa glede na to da ne premakne avta niti po ravnini z mesta tudi riti ne bo držal v zavoju s to močjo.

Tudi v tehničnih podatkih 4wd verzija v ničemer ne izstopa, razen da ima 60kg več kar se pozna v 0.1 l večji kombinirani porabi.

Skratka ta pogon je poraz in bilokatera trenutna 4wd tehnologija (tudi najslabša) ga pelje scat v vseh pogojih.
Zakaj večja rekuperacija? Saj velja zakon o ohranitvi energije, za rekuperacijo rabiš samo en generator/motor. In ja, pri Priusu ta drugi motor ne opravlja rekuperacije.

Še enkrat, Prius ne misli lezt tja kjer je Subaru. Gre za rahlo asistenco in marketinški prijem. 90% folka ki kupi 4WD ga itak ne rabi. Toyoto dodaten elektro motor stane 50 EUR, kabli 5 EUR, proda pa za 1500 EUR. Čisti profit 1445 EUR.
Isto kot cela fama z kvazi terenci zadnje desetletje, stane 5 jurjev več, proizvajalca pa stane za 500 EUR pleha več. Folk pa kupuje kot blesav. Na koncu 80% avtov niti navanega makadama ne vidi. :)

Iz vidika pametnega kupca, pa je to pač sistem, ki ti pomaga speljat v kakem snegu in ledu, brez da bi imel kaj dosti višjo porabo ali strašno ceno.
Pri čemer lahko greš testirat 4WD pogone v drugih kvazi terencih, npr. Honda CRV, pa boš opazil, da je tudi tam 4WD bolj kot ne joke, ampak služi se pa na to reč dobro. :p
 
12. nov 2007
12.480
273
83
Rekuperacija na eni osi je seveda omejena z stabilnostjo. Poberi zavore zadaj dol v nekem klasičnem avtu pa pojdi zavirat, boš hitro videl da avto postane v neki točki (kar dokaj hitro) nestabilen če nimaš zadnjega zaviranja. Tako da rekuperacijsko zaviranje se ne vrši vedno na polno ker se ne more (ali ne zavira s polno silo, ali pa pomagajo zavore zadaj [kurijo kinetično energijo direktno v toploto]) , zaradi tega ker je nevarno in s tega pogleda bi zaviranje z elektomotorji tudi zadaj pomagalo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.413
29
48
Hm, glede outlanderja:

https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/le-na-oko-malo-novega-vozili-smo-mitsubishi-outlander-phev/

Nova je prav tako baterija, zdaj ima kapaciteto 13,8 kilovatne ure (in premore za desetino več trenutne moči kot prejšnja), kar zadostuje za 45 kilometrov električnega dosega pri hitrostih do 135 (prej 125) kilometrov na uro.
Teoretični podatek smo na 80-kilometrski poti iz hotela do letališča v Provansi (čeprav smo skoraj polovico poti prevozili po avtocesti) skoraj dosegli, skupna poraba na tej poti pa je bila 4,1 litra. Pri prejšnjem Outlanderju PHEV bi bila po izkušnjah za najmanj liter višja.

Tole pa bi bilo skoraj za kupit novega, me zanima če so rešili problem z nenormalno deradacijo baterije?

Pa če kdo ve, če garancija na baterijo velja tudi pri nas:
This includes a guarantee that if the traction battery capacity falls below 70% in the first 8 years/100,000 miles a free repair or replacement will be provided.*
 
24. sep 2012
3.210
129
63
Ja pri Priusu se prav tako čuti prehod na zavore če eno od koles npr. pade v luknjo ali kaj podobnega. Verjetno se zato na splošno izogiba da je rekuperacija na pedalu za zavoro in se za to daje namenske ročke, ki simulirajo močnejše zaviranje motorja.

Darjan, če so novinarji z Outlanderjem prevozili 80 km in so od tega naredili dobrih 40 km na elektirko in je bila skupna poraba 4,1 (verjetno po BC), poten iz tega sledi, da je v hibridnem načinu kuril okrog 8 l/100 km. Če tak avto polniš samo ponoči in na leto prevoziš preko 20k km, bo poraba zelo blizu teh 4 litrov ali preko.
 
Všečki: jonny77

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.224
8
38
EU
Pa smo zakorakali v novo leto 2019, tako da srečnega pa zdravega vsem :D

Sedaj lahko razglasim hibridnega zmagovalca te ankete za leto 2018 in sicer je to:
Hyundai IONIQ plug-in hibrid
(s 16 glasovi oz. 28,1%)

Na drugem mestu je Toyota Auris Touring Sports hibrid (12 glasov, 21,1%), na tretjem pa Mitsubishi Outlander PHEV (9 glasov, 15,8%).

Najlepša hvala vsem, ki ste glasovali.:)

Morda v kratkem naredim novo anketo hibridnih vozil do €40k še z nekaterimi ostalimi hibridi, ki ste jih omenili (npr. Fordov hibrid ipd.); tako da lahko v komentarjih napišete, kateri hibridi bi po vašem morali biti v anketi? (je pa omejitev ankete na 10 možnosti in bodo nekateri hibridi žal izpadli)
 
24. sep 2012
3.210
129
63
V anketo lahko daš tudi odgovor "drugo" in če si dobro izbral ostale predstavnike potem ta "drugo" ne bo imel kaj veliko odstotkov. Vsak pa lahko med komentarji napiše kaj bi vzel drugega.
 
Všečki: NekdoK

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.224
8
38
EU
pri tako ogormno izbiri hibridov bi jaz rekel, da je težko najt 5 pametnih, kaj šele 10 izbir :)
Po mojem izbira zaenkrat sploh ni tako velika. Toyota je zgleda taka ziheraška izbira, kot kaže tudi Hyundai, ostalo pa ne vem; veliko je zgleda odvisno od informacije, katera podjetja sodeluje skupaj, si delijo različne hibridne rešitve, potem kako so doslej izdelovali vozila in statistika (ki še vedno ne pove veliko o novem modelu, ker lahko vsak proizvajalec kdaj useka mimo, ali pa zakaj so kar umaknili nekatere hibridne modele iz prodaje in ne ponudijo novih) ipd.:confused:
 
21. jul 2007
4.062
21
38
38
Še vedno Rdeči revirji
Po mojem izbira zaenkrat sploh ni tako velika. Toyota je zgleda taka ziheraška izbira, kot kaže tudi Hyundai, ostalo pa ne vem; veliko je zgleda odvisno od informacije, katera podjetja sodeluje skupaj, si delijo različne hibridne rešitve, potem kako so doslej izdelovali vozila in statistika (ki še vedno ne pove veliko o novem modelu, ker lahko vsak proizvajalec kdaj useka mimo, ali pa zakaj so kar umaknili nekatere hibridne modele iz prodaje in ne ponudijo novih) ipd.:confused:
Tole je res. Zadeva je zelo odvisna od tega kako se neka znamka loti hibridizacije. Toyota je bila prva in postavila kar visok standard. Hyundai ima svojo rešitev, ki nekaj obeta. Meni se zdi največji mimosunek VAG grupa, WV, ti so totalno usekali mimo. Hibridizacija ni to, da dodaš baterijo in elektromotor in to plasiraš na trg. To je po linijo najmanjšega odpora, ki pa prinaša dvome v rešitev.