Kamione na vlake - al pa tudi ne

sass

Guru
1. sep 2007
5.097
739
113
še ta razmislek: v povprečju se po primorski AC dnevno zapelje več kot 5500 vlačilcev (podatki iz leta 2014). če jih po oceni od gr69 na 1 vlak spraviš največ 20, to pomeni vsaj 275 vlakov dvevno. skupaj z obstoječimi vlaki bi torej to zneslo več kot 300 vlakov dnevno. če so zaradi 1 vlaka zapornice spuščene vsaj 3 minute, to pomeni več kot 15 ur na dan. s tem da so vse zgornje ocene precej na konzervativni strani...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Pusti ob strani "zapornice" - itak bi morali težiti k izvenivojskim prehodom.

Pa ocena o 20 vlakih je na osnovi podatka "stare" linije SPAČVA - WELS - seveda je čisto možno, da gredo daljše kompozicije tudi - ampak tudi če podvoijte- potrojite - se pravi 60 kamion na kompozicijo - torej 1 km vlak, je to vse skupaj pljunk proti količini, ki se dejansko vali po cesti.

Zato še enkrat - ne vlake - samo blago na tire in bo več narejenega.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ja teoretično gre vsakih 5 min en vlak z 20 kontejnerji. Kako bi šlo pa praktično?
Potrebno je spravit isto količino praznih nazaj.

Torej koliko lokomotiv in vagonov je potrebno za dnevni promet 300 vlakov vsak z 20 vagoni in eno? lokomotivo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Zeleznicarji imajo placo ce imajo 20 vlakov dnevno, al pa dvesto.
Je pa utopicno pricakovat da bi vse spravili na vlak. Ogromno bi ze naredili, ce bi nove avte spravil na vlak. Tako tiste za v luko, kot iz nje. Se nekaj kontejnerjev spravimo na vlake pa bo. Da pa bi vozil mrtvo tezo na vlakih (cele sleparje z vozniki vred) vozil je pa po mojem mnenju veliko tezje ekonomsko upraviciti. Teza tovora je najbrz kaksno tretjino vecja, kompozicija daljsa....
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
dolžina vlaka pri nas je med 500 in 550m. odvisno od relacije.
bruto teža odvisna od relacije in lokomitive. v popvrečju max 1600bt = cca 1000nt
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
Pusti ob strani "zapornice" - itak bi morali težiti k izvenivojskim prehodom.

Pa ocena o 20 vlakih je na osnovi podatka "stare" linije SPAČVA - WELS - seveda je čisto možno, da gredo daljše kompozicije tudi - ampak tudi če podvoijte- potrojite - se pravi 60 kamion na kompozicijo - torej 1 km vlak, je to vse skupaj pljunk proti količini, ki se dejansko vali po cesti.

Zato še enkrat - ne vlake - samo blago na tire in bo več narejenega.
Leta '99 sem začel hoditi na vlak s kamijonom na relaciji Ljubljana-Salzburg. Primer bom dal za večerni vlak ob 19:00; ob 16:00 si moral biti najkasneje na terminalu da si uredil papirje on potem čakanje do sedme zvečer da je prišel vlak iz Salzburga. Sledilo je razkladanje in nakladanje nas ki smo čakali za gor. Okoli osmih je vlak odpeljal proti cilju, kamor je do 6:00 prispel, sledilo je razkladanje tovornjakov in urejanje papirjev(carina-meja). Da o spalnem vagonu ne izgubljam besed, razsulo, umazano in pozimi največkrat brez gretja in luči. Pot za katero se z vožnjo po cesti porabi cca 4 ure smo porabili približno 15 ur....o tem bi lahko na ministrstvu razmislili da bi skrajšali ta čas in potem tranzitni promet spravili na vlake.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
815
113
Voda na mlin s(m)o pa potrošniki, ki želimo vse TAKOJ in POCENI.
Če bi to držalo, bi AliExpress zaprl vrata, še preden bi jih sploh odprl. JIT v proizvodni verigi nima nobene, nobene in prav res nobene veze s potrošnikom. Prihranki optimizacije pa tudi ne gredo v potrošnikove žepe - cena je odvisna od trga, ne od proizvodnih stroškov.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vidiš, se je splačalo. ali si šel na vlak, ali pa nisi vozil teh fur.
in če bo adiria stisnila s cestninam, bi pomagala železnicam, če slučajno ni rentabilno 3000km narest z vlakom.

seveda je treba procese optimizirat, poenostaviti.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
mekani - fajn, da se trudiš - ampak pozabi na razdaljah manj kot 1000 km.

Mi smo poskušali in še poskušamo s prestavitvijo na vlak (tovora - na kamionov) - pa gre samo tam skozi, kjer primanjkuje kamionskih kapacitet. Kakor hitro se te “najdejo” te naročnik prevoza odfrcne ko gumb od gat.
Roko na srce je eden od razlogov tudi šalabajzerski odnos luke Koper. Ni sobotnega / nedeljskega dela - če pa že so pa take tarife, da se zjočeš.

Aja - 1k km po Evropi pa je tudi iluzija - preveč “mej” in s tem različna pravila za ajzenpon. Prvo to urediti - potem se bo mogoče kaj premaknilo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
gr, bom napisal še enkrat idejo, edino, ki jo vidim, adria unija, balkan express, torej od gevgelije do karavank. potem pa potegnit not avstrijo in do slazburga, grke in solun. to je maks domet, ki ga gledam.

o luki in delu popoldne, ponoči, vikendih in posledično manjši potrebi po drugem tiru ne bi.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Samo res, mi ne samo da smo nesposobni, nesposobni smo u p.č.o mater.

Včasih se vprašam, če sploh zaslužimo lastno državo. Glede na geostrateški položaj, bi res lahko bili druga Švica, ampak zafurali smo vse, ostali so samo pufi. Neznamo naredit 25 km enega tira. Pa negre za nek kvantni tir za super hitre vlake ali kak elektromagnetni tir. gre za en jeben tir, kakršne so gradili že kavbojci na divjem zahodu, pa Franc Jožef na naših tleh. Pa ne samo to, še ene makete ne znamo narediti.

Najboljš da tisto luko v Kopru čim prej zapremo, posel razdelimo lahom in hrčkor. Pa še AC do Jelšan jim zgradimo. Za nameček pa še dvignimo ceno goriv, da se ja nobeden kamion ne bo v SLO ustavil, pa natankal, kej pomalical, itd ...
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
Takrat so ajzenponarji rekli da je avtovlak tretiran kot tovorni vlak, če bi bil kot potniški-naj bi lahko bil, bi se te časi močno skrajšali kar bi povečalo uporabo avtovlaka.
Lkw valter že sedaj uporablja ladje in vlake za prevoz svojih prikolic in na račun tega je upravičen do ugodnosti s strani njihove države (verjetno pa tudi s strani eu), težavo imajo samo skozi slo do ita luke(esp) da gre po cesti...