Kamione na vlake - al pa tudi ne

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Bo treba najprej imet take železnice, do bo to v kakršnemkoli uporabnem obsegu možno ...

kaj manjka žezeznicam?
recimo pred tednom, dvema odprta adria linija, lj bg. prej 20 let ne. sicer neuporabno, amoak vlak gre lahko. če gre do lj, gre tudi do salzburga, in če gre do bg, gre tudi no niša, da ne rečem soluna, istanbula. in to pa so že prihranki na času, da ne govorim striških. tovornjak potuje brez voznika? mogoče celo samo šlep brez traktorja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.469
113
Ja sam potem rAbaŠ še dodatnga suljota da prelaga kontejnerje... Pa so s5 stroški (sploh pol k pripelje še celu porodicu sasobom) :D
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Saj je roba v kontejnerjih- ni potrebe po prikolici.

kontejnerji že šibajo iz kopra. tudi tako se vozijo po tirih. mene bolj zanimajo turki s sadjem, ki niso kontejnerji. naklad in razklad je hitrejši kot kontejnerski terminal. pač tipičen lo ra.
srbija hrvaška se čaka vedno ura ali več. tudi 12 in več v sezoni.
potem hr slovenija
pred tem še vstop v srbijo.

na carinah se prihrani par ur na eni furi. potem nekaj na postankih cestnin, predvsem pa na počivanju voznika na teh dolgih relacijah. da ne omenjamo gorivo, gume, amortizacija. bi vlak lahko imel kar dobro ceno in še vedno opravičil uporabo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
kontejnerji že šibajo iz kopra. tudi tako se vozijo po tirih. mene bolj zanimajo turki s sadjem, ki niso kontejnerji. naklad in razklad je hitrejši kot kontejnerski terminal. pač tipičen lo ra.
srbija hrvaška se čaka vedno ura ali več. tudi 12 in več v sezoni.
potem hr slovenija
pred tem še vstop v srbijo.

na carinah se prihrani par ur na eni furi. potem nekaj na postankih cestnin, predvsem pa na počivanju voznika na teh dolgih relacijah. da ne omenjamo gorivo, gume, amortizacija. bi vlak lahko imel kar dobro ceno in še vedno opravičil uporabo.

Prijatu - ne no ...

Sistem na ajzenponu je v celotni Evropi pretog in nekonkurenčen, kar ob bistveno premalih kapacitetah onemogoča realno uporabo oprtnega sistema.

Pa dokler se bo razmišljalo o železniških "skokih" okrog 250 km - za katere se plača 450,- EUR in "pokuri" več kot 8 časa, bo kamion na vlaku samo slaba šala.

Imaš pa prav - Beograd - Passau bi že bila relacija katera bi lahko laufala - s pogojem 4 x na dan in brez potrebe rezervacije / stornacije 1 dan prej. Si pa izračunaj koliko kamionov boš lahko "premaknil" z enim vlakom - in koliko jih dnevno stoji na Batrovcih.

Edit: pozabu vozni red pripopat: klikenzi - Marburgh - Wels und curik
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
znotraj eu je precej omejitev. ven iz eu so meje, ki kurijo čas. so razdalje dan in več vožnje. to oboje je voda na mlin vlaku. ne spoznam se na vlake, ampak kompozicija lahko pelje precej tovoranjkov. svoje čase, da ne rečem v jugi, je mimo zaloga proti lj padel vlak vsak trenutek, sedaj vse sameva. če to ni občutek in kvazi spomin, potem je prostora na tirih za nove vlake. samo proces je treba zložit, ideje podpreti in bo....
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
En vlak 20 kamionov - običajno 17. Pa to še ni največji problem (to, da ne rešuje problema ozr. je količina, ki bi jo lahko prestavili na tire samo pljunek celotne količine, ki se vali po cesti).

Trenutna cena “vozovnice” ca. 2x lastna cena za enako relacijo, časovno ravno tako 2x dlje (OK - v teoriji bi na relacijah čez EU meje lahko nekaj profitiral - samo bi morala srbska brača sodelovati, pa ne. Nekaj časa je laufala relacija Spačva - Wels) + nefleksibilno.

Sliši se kot da iščem samo razloge “proti” - drži, ker se mi zdi neumno prevažati prevozna sredstva na drugih prevoznih sredstvih. Prava pot je kombinacija - zbiranje s kamioni - preklad na vlak (ali uporaba snemljivim tovorišč) - long run na tirih in potem spet distribucija.
Ampak spet pade v vodo, ker je “prepočasno” ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
kaj manjka žezeznicam?
recimo pred tednom, dvema odprta adria linija, lj bg. prej 20 let ne. sicer neuporabno, amoak vlak gre lahko. če gre do lj, gre tudi do salzburga, in če gre do bg, gre tudi no niša, da ne rečem soluna, istanbula. in to pa so že prihranki na času, da ne govorim striških. tovornjak potuje brez voznika? mogoče celo samo šlep brez traktorja.
Kapaciteta, gabariti, zanesljivost, hitrost ... Boljše vprašanje je, kaj jim ne manjka.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
hm..tega pa ne štekam in mi ni jasno, saj je 17 tovornjakov precej kratka kompozicija. tovorni bi rekel, da so daljši. če je tako, potem je to res brezveze.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.203
4.672
113
Dolžino kompozicije verjetno diktira dolžina postaj (stranski tiri) in je gotovo ni možno poljubno daljšati ob nekem stanju proge (mogoče tudi kaki premostitveni objekti), tudi če bi zagotavljali večjo vlečno moč. Pri vlečni moči pa je seveda spet omejitev pri elektro vleki za kako moč je preračunano omrežje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kdaj pa je padla ta omejitev glede dolžine. Včasih v času Juge, vem, da sem kot mulc gledal kompozicije dolge u 3PM..vem, ja, Juga in to...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Off: zadnjič gledal na Discoveryju avstralske železnice - kompozicije 2,5 km. ;)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
In koliko je "dolgo u 3PM" v metrih?

Ker 17 kamionov je 17 vagonov, spoln - ups spalni vagon, lokomotiva - vse skupaj dobrih 350 m, pa težko tam ene 800 to +, vse skupaj sitnica ...

Zdaj sem pa končal s tem tukaj, ker je šlo "OFF u 3 PM". :p

lečevljesodinajkopitar.press
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, da samo še gr-ju odgovorim, ko sem rekel, da je bila kompozicija vlaka dolga v 3PM. Po spominu in kjer živim, je bila lokomotiva pač na nekem vidnem mestu in konec kompozicije pač dlje od neke hiše, ki jo tudi vidim, ampak po Google Earthu sem šel merit samo do hiše in pride 750m
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
gledam vagone SŽ in so dolžine 19-25m. posamezni modeli, dolžin cca 20m sem prepričan, da sem še v 90-tih videl po 25 in več v kompoziciji.