Kamere namesto vzvratnih ogledal

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.871
8.894
113
EU
Ogledalo mi kaže tridimenzionalno sliko, ko pogledam nanj.
Kamera na LCD displeju kaže samo dvodimenzionalno. :fredi:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.954
113
Točno tako, velika razlika za oko. Tudi razlika, ce malce prestaviš glavo, vidiš drugačno sliko v ogledalu, kot pa na zaslonu...ampak sicer gre vse v to smer, da še teh zaslonov ne bo -> avtonomna vožnja in gotovo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Pri teh kamerah je tudi vprašanje, če so že naredili kamero, ki zna dovolj barvno identično digitalizirati fizični svet in funkcionirati ob slabi svetlobi. Sam tega še nisem videl, z ročno nastavitvijo beline se na fotoaparatih še vedno kdaj ukvarjam, da posnetek kolikor toliko odraža realno stanje.
Res pa je, da ne dvomim, da ne bi znal voziti avta z digitalariziranimi ogledali. Saj smo jih konec koncev na svojem začetku vozniške kariere vozili tudi brez zunanjih ogledal. Vsaj desno ni bilo obvezno. Pa tudi sedaj se zgodi, da ob določenih vremenskih pogojih ni dovolj uporabno nekaj časa.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pri teh kamerah je tudi vprašanje, če so že naredili kamero, ki zna dovolj barvno identično digitalizirati fizični svet in funkcionirati ob slabi svetlobi. Sam tega še nisem videl, z ročno nastavitvijo beline se na fotoaparatih še vedno kdaj ukvarjam, da posnetek kolikor toliko odraža realno stanje.
Res pa je, da ne dvomim, da ne bi znal voziti avta z digitalariziranimi ogledali. Saj smo jih konec koncev na svojem začetku vozniške kariere vozili tudi brez zunanjih ogledal. Vsaj desno ni bilo obvezno. Pa tudi sedaj se zgodi, da ob določenih vremenskih pogojih ni dovolj uporabno nekaj časa.

Saj že dolgo funkcionirajo kamere za vzvratno vožnjo pa za ptičjo perspektivo pa za izvoz, pa ni problemov z vidom.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.551
685
113
Saj že dolgo funkcionirajo kamere za vzvratno vožnjo pa za ptičjo perspektivo pa za izvoz, pa ni problemov z vidom.
Razlika je v tem, da te kamere uporabljajo pri minimalni hitrosti in je voznik fokusiran na prostor čisto ob avtomobilu.

Problem pri kameri je še, da jo lahko ena umazana kapljica v trenutku popolnoma unesposobi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
ali pa plundra, ki brizgne izpod koles mimovozečega vozila...
skratka, ideja o kameri namesto ogledal je obetavna, ampak bo treba rešiti še veliko stvari, preden bo dejansko uporabna in boljša od ogledal
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.871
8.894
113
EU
Vzvratno kamero imam pri kjuki prtljažni vrat. Uporabljam jo samo za konec parkiranja, da vidim koliko je še daleč do robnika. Vse ostale manevre prej opravim prek ogledal. Da bi se zanašal izključno na kamero, je bolj težka odločitev. :jok:
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Pri sredinskem bo kmalu v veljavo stopila varnostna funkcija, katera nadzoruje tvoje stanje med vožnjo (če slučajno bi zaspal za volanom). Mislim, da je to najprej začel uvajati reno...

Skratka gremo v drugačno obdobje. Nostalgiki bodo pač nergali. Zakaj če stvar funkcionira. Ne razumem pa zakaj potem niso na konjski vpregi?

Ne da sem nostalgik, ampak mene pa pri vseh teh super duper dodatkih moti to, da postajamo preveč umsko avtomatizirani.
Imaš lučko v ogledalu, ki ti pokaže, da imaš avto v mrtvem kotu. OK, super. Ampak kdo bo potem še obračal glavo za pogled v mrtvi kot?
A ni bolj ziher ogledalo, ker pač ko ga pogledaš, vidiš, da je tam in obrneš glavo in se prepričaš? Kako veš, da sistem deluje ravno v tistem trenutku?Ali pa radarski tempomat. Kako veš, da deluje? OK, ko si še z glavo prisoten v vožnji je vse v redu, ker vidiš, kaj se dogaja. Ampak razvadiš se slej ko prej. Mogoče še malo zatisneš oči med vožnjo, ker imaš lane assistent. Pa radarski tempomat. Saj avto praktično sam vozi.

Ne da kritiziram in iščem zarote. Ampak dejstvo je, da so zaradi tega ljudje vedno manj pozorni na cesti.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ne da sem nostalgik, ampak mene pa pri vseh teh super duper dodatkih moti to, da postajamo preveč umsko avtomatizirani.
Imaš lučko v ogledalu, ki ti pokaže, da imaš avto v mrtvem kotu. OK, super. Ampak kdo bo potem še obračal glavo za pogled v mrtvi kot?
A ni bolj ziher ogledalo, ker pač ko ga pogledaš, vidiš, da je tam in obrneš glavo in se prepričaš? Kako veš, da sistem deluje ravno v tistem trenutku?Ali pa radarski tempomat. Kako veš, da deluje? OK, ko si še z glavo prisoten v vožnji je vse v redu, ker vidiš, kaj se dogaja. Ampak razvadiš se slej ko prej. Mogoče še malo zatisneš oči med vožnjo, ker imaš lane assistent. Pa radarski tempomat. Saj avto praktično sam vozi.

Ne da kritiziram in iščem zarote. Ampak dejstvo je, da so zaradi tega ljudje vedno manj pozorni na cesti.


Kot kaze si tudi ti eden izmed tistih, ki misli, da ce so v vozilu vgrajeni asistencni sistemi, da to ze avtomatsko pomeni, da je avto sposoben avtononme voznje... ;) ...

Ce je mrtvi kot, ovire v ogledalu ne vidis dovolj kmalu... zato, ti tudi zasveti lucka, da malo pozorneje pogledas.. ce ne, ti še zapiska... ampak tistim, ki ne uporabljajo smernikov pač ne zapiska... ;) ... Glede radarskega tempomata pa delovanje opazis tako, da ko se pojavi vozilo pred teboj, tvoje vozilo zmanjsa hitrost, da vzdrzuje varnostno razdaljo za tem vozilom... in po potrebi tudi zavira. ni pa namenjeno temu, da popolnoma prepustis voznjo racunalniku...
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Kot kaze si tudi ti eden izmed tistih, ki misli, da ce so v vozilu vgrajeni asistencni sistemi, da to ze avtomatsko pomeni, da je avto sposoben avtononme voznje... ;) ...

Ce je mrtvi kot, ovire v ogledalu ne vidis dovolj kmalu... zato, ti tudi zasveti lucka, da malo pozorneje pogledas.. ce ne, ti še zapiska... ampak tistim, ki ne uporabljajo smernikov pač ne zapiska... ;) ... Glede radarskega tempomata pa delovanje opazis tako, da ko se pojavi vozilo pred teboj, tvoje vozilo zmanjsa hitrost, da vzdrzuje varnostno razdaljo za tem vozilom... in po potrebi tudi zavira. ni pa namenjeno temu, da popolnoma prepustis voznjo racunalniku...
Nisi dojel moje poante.
Pač z vsemi temi sistemi, povprečen egoističen človek postane vedno manj priseben pri vožnji. Vse lepo in prav za te sisteme, ki so za pomoč pri vožnji. Ampak zaradi njih vse bolj avtomatizirani tudi sami postajamo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey