Kaj menjati? A4 2005 , 180.000km

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
Motor 1.9 TDI 130KM , Multitronic.
Torej,kaj menjati pri teh km? Namreč nekaj mi je začelo cviliti ( mislim da šponer ali pa jermen) in bi rad zamenjal se ostalo spotoma.

Šponer
Jermen
Jermen glavni
Vodno pumpo je potrebno ali ne?

Toliko da vem kater material nabavit,da mi potem nekdo samo še zamenja.

Še kaj takega glede na to da bo cel prednji konec podrt?

Zadnjih 50.000km ziher ni bilo menjano nič razen olje / filtri.
 

zomirp

Fizikalc
20. maj 2008
2.993
0
36
Lj - Vič
Mislim, da se za ta motor dela na 105.000 km veliki servis (jermen, šponar).
Včeraj mi je povedal brat, ki ga ima in žena dela v "Porsche-ju". Je pa baje servis cenejši (uradni) - če si iz LJ - pri Mercatorju v Šiški, kot na Verovškovi. Imam pa dosti bolj ugodnega-neuradnega. Pa upam, da me snaha ne bo zalotila za te nasvete.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
Menjal zagotovo nebom pri poblascencu, tako da me bo delo prislo cca 100-120€ max. Material sem nekaj gledal, za cca 140€ dobim to kar sem opisal zgoraj.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
Ja,samo olje se menja lahko kasneje oz. za to ni potrebno podreti prednjega konca. Namreč pri teh Audijih moras cel prednji konec podreti za zamenjavo omenjenih delov. Ostali servisi so delani redno kot so filtri in olja.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
hysterical-1.gif
se lahko še bolj očitno "hvališ"
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Menjaj vse tudi vodno pumpo, če boš jemal nachbau pazi kaj vzameš KWP in Graff sta dobri šponar pa kar od INE. JAz bi menjal še napenjalec pasastega jermena ker to verjetno cvili, ponavadi pod prostim tekom, ko pa daš gas izgine, pa še sklopko na alternatorju bi menjal, potem imaš nekaj časa mir. Kolega imel podobne simpotem (cvililo) pa je bil napenjalec pasastega jermena in sva ob tem menjala še sklopko na alternatorju, ker baje te tudi rade grejo poleg tega pa mislim da je bila 40€ ali nekaj takega.

Glede servisa pa ko enkrat vzameš naprej vse dol potem je carsko delat prideš vse z lahkoto zraven, ni tolko dela kot se zdi.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
No hvala da si me opomnil se na napenjalec mikrojermena...sej me je skoraj na rit vrglo,cena tega napenjalca me pride cca 80€ , to je pa kar glede na to da me enak denar stane garnitura zobatega jermena.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
No hvala da si me opomnil se na napenjalec mikrojermena...sej me je skoraj na rit vrglo,cena tega napenjalca me pride cca 80€ , to je pa kar glede na to da me enak denar stane garnitura zobatega jermena.
Jup, tale napenjalec kar pride, čeprav se mi zdi kar drago. Si pogledal na original servisu? Za mojo kanto je bil 45 EUR, pa ga nisem menjal (res pa prvi velik servis), ker baje naredijo tako, da preverijo stanje in če je OK, potem se ne menja. Ga bom pa na drugem velikem servisu v vsakem primeru menjal.
Aja, pa vodno pumpo se ti splača vzeti na original servisu ''obnovljeno''. Polovična cena, pa naknadno prineseš staro nazaj. Ceneje kot pa kakšna žnj roba
smirk-1.gif
.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
Se ti moram kah zahvalit, namreč šponer je krepko cenejsi na Audiju. Sem za hec povprasal se za ostale cene:

Audi
sponer mikrojermen: 51,51€
mikrojermen: 26,22€ , rolca 28,31€
zobat garnitura 157,61€
vodna pumpa 43,73€

Anet:
pumpa 54€
mikrojermen 20€
šponer mikrojermen: 136€
jermen zobati garnitura: 136€


Motomat:
JERMEN Z.GRT GOLF/4 1.9TDI 99> HK 239€ grt
ČRPALKA VODE GOLF/4 1.9TDI 03> 42€
Mikro jermen 15€
Naprenjalca za mikrojermen nimajo.



Res da so v Motomatu in Anetu dobri poslovni popusti, na Audiju pa žal le 10% na privat ali avtohiso.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Hehe, do istega zakljucka sem tudi sam prisel, tako da je sla vsa original roba noter.
Se nasvet: na Celovski imas trgovino, ki prodaja ORIGINAL VAG robo s cca. 20% popusta na cene na pooblascencih. Z racunom. Dobava cca. 3 delovne dni. Edino pumpo sem vzel na pooblascencu, ker nima obnovljene robe.

Sam sem izredno zadovoljen z njimi, tako za VAG kot Ford dele.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.419
126
63
No,saj pri poblascenem me pride material dražje. Tu bom vzel le določene kose ki so cenejsi.

Anet imamo le 35%,tako da je zato kar dosti cenejsi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.827
113
Dodatno še:

rolce
oljni blažilec
tesnila (ne vem točno kako se jim reče)...jih je menjal Mac77 (glej njegovo temo DIY - veliki servis)....minimalen strošek, pa velika jeba če začne spušati

na vrhu (jermenica) kjer pride glavni jermen....se menja tudi tisto jermenico (svetoval mehanik)....da lahko ribne...ni pa nek strošek

pumpo obvezno menjaj!

zdajče najdeš dobrega popoldanca se ti skoraj ne splača kupovat robe..ker ne boš dosti prihranil, pa še napačno lahko kupiš...tako da...malo prečekiraj koliko te pride če on nabavi in koliko, če ti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
No,saj pri poblascenem me pride material dražje. Tu bom vzel le določene kose ki so cenejsi.

Anet imamo le 35%,tako da je zato kar dosti cenejsi.
Preveri zgolj, da je kvaliteten material, ne pa kakšni cheap italijanski kosi. Potem dejansko ni blema.
Kolikor sem jaz gledal, bi me dobra kvaliteta kosov prišla nekje 10% ceneje kot original. Je pa res, da nisem imel takega popusta. Torej nekje 30 EUR ceneje na vso robo. Za ta denar, pa raje original vzamem.