Kaj je s tem motorjem?

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.022
118
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik danik pravi:
Men je tud zaribal 1.9dci 4 tedne sem ga imel uvozen pa iz tujine! Tko da nevem kaj je stemi renaulti!
Imam pa še eno vprasanje sedaj avto dela dobro po popravilo vcasih pa se mi zdi da ko se ustavim ali kje obracam da dela z premajhnimi obrati, ce recimo obrnem volan do konca mi ga samo strese in vgase! To je sicer delal ze prej tudi vedno pa ne! A je mogoce kriv hladen motor nevem ce ima kdo kaksne izkusnje naj pove! Hvala

Pa se ne bojiš it s takim avtom na daljšo pot??
 

danik

Pripravnik
16. jan 2008
33
0
6
Glede na to kolkiko sem vložil v popravilo nebi smelo bit nič narobe tako so vsaj povedali pri renaultu! Menjali so glavno gred ojnico batne obročke zobat jermen itd. REkli so da naslednjih 100000km nimam kaj iskat pri njih razen redni servisi olje itd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pritisk olja je v normalnem motorju par sekund (recimo 3-5) po zagonu normalen ...

Jaz sem svoje čase vozil Uneca 1.4 TD, ki je na števcu poleg temp. olja tudi kazalec za pritisk olja (pa tudi pirtisk turbine...kar praktično več ne vidiš). Pa ti lahko rečem da v prvih km vožnje (torej neogret motor) je kazalec kazal nekje 6 barov, kolikor si ga malo stisnil pa 8 barov...kar je precejšnje odstopanje od povprečnega pristika ogretega motroja (med 3,5 in 4 bari).

Torej že s tega vidika pritiskanje hladnega motroja ni priporočljivo.

Čisto za info: Ko je bila voda v motorju že na delovni temperaturi (90 stopinj) se je olje segrelo zgolj do te mere da je kazalec žačel kazat (torej slabih 60 stopinj).
Tako da kdor ima 'rad' svoj motor ga bo stiskal do rdečega polja šele vsaj 10 minut po tistem, ko bo temp. vode že kazal delavno temperaturo (pozimi se pri kratkih vožnjah tja- do 20 km olje sploh ni segrelo na delavno temperaturo).
Vse res, ampak nprmalen motor zaradi tega, ker ga nekdo malo stisne na hladno (in še 1x, gre za avtomatike, torej itak ne moreš sam izbrat, koliko se bo motor vrtel, ker to počne avtomatika), ne more vsakih par kilometrov zaribat ... Ja, pri 100kkm kuri veliko olja in podobno, da pa pri par tisoč zariba, pa s priganjajjem hladnega nima zveze.