Kaj je pomembneje - kilometri ali starost?

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ko vtrga ketno ne popravlaš za 2000eur. Ampak daš še kaj zraven. Niti nerabiš met dosti nesreče in je ekonomska totalka
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.316
950
113
Jaz bi vzel A.
Prevoženi kilometri po mojem mnenju bolj vplivajo na "znucanost" vozila, kot sama starost vozila.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.748
2.033
113
za šankom
Sem pred nakupom in zanima me mnenje - na splošno, kaj vam je pomembneje, da ima avto manj kilometrov ali da je mlajši?
Ali bi v primeru, da sta dve vozili identično opremljeni (višji rang) in za ENAKO ceno raje vzeli:
a.) Letnik 2015 s 100.000km
b.) Letnik 2016 s 150.000km

Po moji logiki A.
Verjetno se bo našel kdo, ki bo zagovarjal nič od tega, ampak prosim ostanimo samo pri izbiri A ali B :)

Hvala!


sam bi dal prednost rednim servisom, je pa razlika ali je teh 150k km narejenih na AC in tistih 100k km po mestu, potem defintivno tistega z več km, če gre za identično servisno zgodovino in podoben režim vožnje pa seveda tistega , ki ima manj kilomterov
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Jaz bi vzel A.
Prevoženi kilometri po mojem mnenju bolj vplivajo na "znucanost" vozila, kot sama starost vozila.
Deloma je res.
Scenarij A:100000 km po lepi cesti, brez poškodb
Scenarij B:50000 km po cesti "albanija"

Pol se pa sam odloči.
BTW, ja, vem, kake so ceste v Albaniji, sem bil letos dol (pa pustimo obmorske ceste, ki so top, ker se šele gradijo) :evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.112
113
BTW, zakaj avti nimajo še dodatno števca delovnih ur, tako kot pri navtiki ali gradbeni mehanizaciji? Bi bil relevanten podatek, pa čeprav bi se samo nekam zapisal in bil na voljo s testerjem.


Za prvi del se strinjam, za drugega ne - lepše polovice v družini vozijo bolj umirjeno in počasneje, tako da sploh pri avtomatikih to ni več faktor. Ko pa dedec dobi avto v roke, pa tistih parkrat mesečno prediha turbino :)

NE.
Ženske pač nimajo v povprečju takšne občutka za tehniko, vozijo na pamet, zadnje čase opažam da bolj divjajo, karkol že to pomeni, zahkla se vsaka luknja na cesti, ker pač nimajo filinga ne za velikost na za okolico. Mogoče so na koncu počasnejše, a poraba večja. Opažam doma, in v žlahti pa so to skoraj zagotovo ženske, ki so dosti na cesti in spretne, pa že vidim razlike, kaj šele tam ko vozijo nerodne in leve ženkice. Sem videl na AMG dnevih, prvo drama kako bo to s 600 konji, sem rekel počasi, ni treba divjat...., ja tri pikice dalje.
PIKA.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.544
8.897
113
Jaz bi vzel A.
Prevoženi kilometri po mojem mnenju bolj vplivajo na "znucanost" vozila, kot sama starost vozila.
Klasična traparija. Odvisno kje in kako so se delali ti kilometri. 150 jurjev avtoceste je mal drugač kot samo 50 jurjev naših zjebanih cest. Kar pomisli, kolikokrat pritisne sklopko nekdo, ki se vsak dan pelje z enih rovt slovenskih v službo, al pa Švaba, k nardi 250 km avtoceste na dan. Al pa koliko ima hladnih zagonov in kolikokrat spelje nekdo, ki se vozi z enega konca LJ na drugega, proti nekomu, ki se pelje 150 km v kosu po avtocesti. Sem enkrat svaka prepričal, da je kupil avto z nemškega lizinga, kilometri so bli za naše razmere katastrofa, avto temu primerno cenejši, ker se prodajalcu ni dalo ubadat z šminko in vrtenjem kilometrov. Avto ko puška, kilometri pa spredaj že dvojka.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
hladnih zagonov imata oba avta enako (tisti z 50K in tisti s 150K km), točno vsak dan enega. Ravno tako naredita približno enako kilometrov s hladnim motorjem, pač toliko kot je potrebno, da se avto ogreje.
Če se kupuje rabljen avto, bo itak treba enkrat v prihodnosti menjat sklopko. (ok. jaz je nisem še nikoli)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.544
8.897
113
Sej v tem je poanta. 200 švabskih jurjev proti 50 našim, je popolnoma enako, s tem, da ti avta pri nas ki ima dvojko spredi noben niti ne povoha.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.112
113

Priponke

  • IMG_20190928.jpg
    IMG_20190928.jpg
    607,1 KB · Ogledi: 219
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Vedno najslabši scenariji.
Kaj pa če je un s 100.000 delal samo lepe fure in daljše relacije - ne nujno vsak dan, oni s 150.000 pa je bi za jajcanje na kratke relacije vsak dan večkrat?
Mislim keri komentarji...
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Ta s 150k km verjetno vsak dan v 'stau autobahn' pa še čez mesto in iz mesta v konjicah.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Vedno najslabši scenariji.
Kaj pa če je un s 100.000 delal samo lepe fure in daljše relacije - ne nujno vsak dan, oni s 150.000 pa je bi za jajcanje na kratke relacije vsak dan večkrat?
Mislim keri komentarji...
Jao, pa sej točno to je bistvo tega. Nikoli ne veš, kaj je bolje; starejše z manj km ali mlajše z več km. Ker ne poznaš, kako so bili ti kilometri prevoženi, niti ne, kako je bilo vozilo vzdrževano.
Čeprav, če pogledaš avtonet, težko najdeš vozilo kjer ne piše "redno vzdrževano", " z realnimi kilometri, stoposto majkemi", in pa "vredno nakupa"
Aja, pa noben nima več kot 200 k km, ne glede na starost
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.544
8.897
113
Vedno najslabši scenariji.
Kaj pa če je un s 100.000 delal samo lepe fure in daljše relacije - ne nujno vsak dan, oni s 150.000 pa je bi za jajcanje na kratke relacije vsak dan večkrat?
Mislim keri komentarji...
Točno tko, samo to hočem vsakmu dopovedat, da so kilometri med manj pomembnimi podatki, ko se kupuje rabljen avto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.112
113
ja to ni res, obkljuka se model, letnik in kilometri...ostalo je sekundarnega pomena.