Kaj izbrati!

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.384
113
Bom ga matral naj si zamenja kar mu ropota...ker če ne bo nekaj odletelo...

A so ležaji ko zaruži na mrzlo? Ko se vrača topel oddaja normalen dizelski zvok...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Vsi mrzli klokotajo, tudi moj, ni to nič. To tako je. Ko se segreje je Ok. Ojneične zamenjaš pri velikem servisu, dodatnih cca 100 EUR in teraš dalje. Načeloma z temi motorji ni več problemov razen z omenjenimi ležaji, hvaležna zadeva. Ni problemov z šobami, vztrajnikom, turbinami, DPF, kak EGR zna odletet, tako kot pri vsakem dizlu, to je pa to. Moj mehankar je trenutno z megane 3 na 270k, brez okvare, menjani samo 2x ležaji. Neki potnik, ki hodi k kolegu na firmo je na 400k +, pa še kr kleple. Je pa res da so zadeve vožene na relacijo, ne drkarija z mrzlim po mestu.
 
Nazadnje urejeno:

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
Kaj pa je narobe s tem? Pač potrošni material, ki se menja ob glavnem servisu za dokaj nizko ceno.

Ko pa na nemškem uberwagnu menjajo ketne za jurja je pa vse ok
 

gig

Pripravnik
7. apr 2009
676
11
18
Mal stisni in nabavi mitsubishi freelander. Primerjaj z dusterjem pa boš videl razliko. Če si pri npr kugi omisliš 4x4 si tudi takoj čez kvoto.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
map: torej je za nekega mehanika, ki zna sam naredit, hvalezen tudi motor, kjer na 50k km menja sam sredico turbine, ki jo dobi za 50€? Stroskovno je to enako menjavi ojnicnih na omenjenem motorju. Ali pa motor, kjer mu je potrebno na velik servis menjavat tesnilo glave, mogoce je ta primer boljsi, ker turbina je vseeno periferija (ni del samega motorja).

Sorry, ko mores enkrat odpirat motor, to zmame ni vec hvalezen oz dober motor.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Ubervagni so šele en šrot. kdor ne verjame, naj moje prispevke za nazaj najde. od napačnega odbijača na avtu, do tega da že prvi dan po prevzemu novega vozila radio ni delal, itd No na koncu en mesec nazaj je avto vse žive napeke ven metal, živ bog ga ni znal zrihtat. 4 ali 5 nepooblaščenih z nekimi kvazi programi so tavali v temi. Na koncu je golfa zrihtal pooblaščenec, pa še njemu ni bilo jasno kaj je z avtom. Edina varjanta je bila, da je brisal vso programsko opremo in nadomestil z novo. to ni sposoben nobeden izven uradne servisne mreže. Trajalo je cel dan, je pa počasi brisal in na novo nalagal programe v sklopih. (npr. brisal prigram za ročno, na novo, brisal programe za airbag, na novo, brisal prigrame za abs in na novi, itd). Na koncu res ni več napake kazalo, foter je pa popizdu in avto dal v prodajo. Prva izbira je bil Suzuki Vitara in SX4, 1.4 turbo bencinc. Na koncu niso skupaj prišli z ceno, pogoji financiranja in dobavo. pri lokalnem trgovcu se je najdu T roc 1.5 TSi style oprema, z doplačilom Fuff led, vzvrazna kamera, navigacija z led merilniki v armaturi. Dobil ga je v 2 dneh, ker je bil na zalogi, za vsako doplačilo bi čakal do maja letos, zato ga je vzel. Upam da mu boje služi kot golf do sedaj.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Ja kaj ma to veze z hvaležnim motorjem ki mu moreš ob vsakem servisu ojnične ležaje menjat?

Glej hvaležn motor je 1,9 jtd, 1.9tdi, razni mali bencinerji kot 1.2 8v in podobno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
map: torej je za nekega mehanika, ki zna sam naredit, hvalezen tudi motor, kjer na 50k km menja sam sredico turbine, ki jo dobi za 50€? Stroskovno je to enako menjavi ojnicnih na omenjenem motorju. Ali pa motor, kjer mu je potrebno na velik servis menjavat tesnilo glave, mogoce je ta primer boljsi, ker turbina je vseeno periferija (ni del samega motorja).

Sorry, ko mores enkrat odpirat motor, to zmame ni vec hvalezen oz dober motor.

Ležaji in sredica turbine, niso eno in isto. Ko imaš enkrat odprt motor, je menjava ležajev narejena v pol ure. Skupni strošek mehanika in ležajev še ni 100 EUR in terša dalje, če hočeš avto imet. če gledaš razlikov ce ni pa ni primerjave, teh 100 EUR pžreš. sam sem 2015 kupoval novi avto, baba je hotla dizla, ker je spremenila šiht. Prvi dizel v lajfu in tudi zadnji, pa po 3, 5 letih edini avto na keterem ni bilo ene reklamacije. Megane 3 1.5 dci GT line, trenutno smo na 75 k km. V tem cajtu sem kupoval avto do 25 k eur. če bi ga kupil za ta denar bi moral biti suv , dizel z 4x4. V tistem času si dobila samo Micka ASX in Opel mokka dizel 4x4. Moja ženska se 99 posto časa vozi z avtom, ptobala je vse živo, do takrat smo z bencinskimi megani bili zadovoljni, zato se je odločla za dizla. cena 16, 300 EUR, golf 1.6 5 prestav, z mnogimi hibami in podobno opremo cca 21 k EUR. Razlike za moj novi motocikel. Tistih 100 EUR pri velikem servisu bom pa požrl. No na kocu se je izkazalo, da se daela ca 20k km letno, naslednji bo bencinar, se dizli z vsem svojim kompliciranjem na spačajo. Fuknu bom 30 EUR mesečno več za bencin, pa ena 2k EUR cenejši avto, pa se na koncu zadeva izravna
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Po taki izkušnji je ponovno nabavil VW? Svašta.

70 let star človk, ki še vedno verjame samo v VW, to je to. Pa škrt je, Vzel bi za isti gnar SX4 elegance 4x4 , 1.4 turbo bencinc elegance oprema (to mu je bila prva izbira, pa še za 800 EUR bencina zraven), pa so mu za golfa dajali 8 jurjev, na VW so mu nudili 11 jurjev, pa še suzukija bi čakal nekje do februarja, pa še v tem času pride novi model SX4, on bi dobil starega. Pač je rizik vzel v zakup gle da na to da ima na VW 6 let jamstva oz. garncije. Ja golf je bil 1.4 TSI 122 KM, l 2013, 62 k km, z servisno knjigo, nepoškodovan 1. lastnik. Avto za vikat. Ker je pač T roc dobil v 2 dneh ga je dal noter, drugače bi ga prodajal.

V glavnem katastrofa, to kaj si vag, kot neki 2. največji izdelovalec in vodilni v Evropi privošči, meji na vse mere dobrega razuma, glede na to kolko hočejo za te svoje izdelke ali pol izdelke ( stvar interpretacije). So mu kar se kvalitete in predvesem vzdržjlivosti ( v končni fazi slovenci nimamo nekega evropeskega standarda in se neke hibe še kako poznajo na našem proračunu) prišli francozi že zelo blizu, kaki korejci so mu pa že tik za petami.
 
Nazadnje urejeno:

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
Ležaji in sredica turbine, niso eno in isto. Ko imaš enkrat odprt motor, je menjava ležajev narejena v pol ure. Skupni strošek mehanika in ležajev še ni 100 EUR in terša dalje, če hočeš avto imet.

Dej mi razlozi, zakaj bi imel ob velikem servisu odprt motor? A ni velik servis poleg filtrov zraka, goriva, olja, menjave olja se menjava napenjalcev, jermenov, vodne crpalke? Res, da se nisem odpiral motorja 1.5dci, vendar pri vseh ostalih so vse te stvari dostopne brez odpiranja motorja, torej jermeni, rolce, vodna crpalka je vse postavljeno iz strani (na bok) bloka motorja. Dvomim, da je dci drugace zasnovan in je za velik servis potrebno odpirat glavo.

Se enkrat, sorry, ce je potrebno pri velikem servisu odpirat glavo/blok, to zame ni zanesljiv motor in pika. Tako kot je nekdo ze omenil, zanesljivi dizli so bili 1.9jtd (verjetno se najbolj), 1.9tdi.

In ja, ce odleti turbina, se zabase DPF, crkne LMM ali kak drugi senzor, je to se vedno vse periferija motorja. Menjava ojnicnih lezajev zame ni obicajen poseg, kot je to lahko menjava vztrajnika, sklopke, dpfja,...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Ne vem, OK, ko je bok odprt, odpre spodnji del motorja, zamnenja ležaje. Dodatna ura dela in tisti ležaji. Tako mi mehanik trdi,, ki ima enak avto. če je res tako, potem no big deal. Samo naj rihta, pa avto naj laufa. Fiata pa ne kupim, tudi če ima JTD. Mogoče dizel ,z tistimi njihovimi 2 cil. se pa ne islim jebat. Drugače je pa panda zanimiva za 2. avto posebej z 4x4. 1.3 JTD je OK, tisto 2 cilindersko bencinsko skrupocalo pa nikakor. Naj zaprejo. Agneli je umrl, tudi oni bodo. Ko bi vsaj 1.2 NA bencinca obdržali. Za na jago. Nimaš lešega poleg Suzuki Jimni, ampak dizel no go za te relcije
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Lol ded hvali 1.5 dci v istem stavku pa da jtd nikoli :D vse si povedal.
In ne ležaji se ne menjajo kot bi reko keks. Moreš vzet dol karter. Pri nekaterih še prej polos. Pol počakaš da se steče, na koncu vse očistit, da spet dihta. Ni glih pol ure to kot si napisal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl in tomi